Teşekkürler Sgurdal.. Bede o kısımları beyaz bırakmayı düşündüm ama sonra siyah denemek istedim. Bence siyah daha güzel durdu. Daha kaliteli gösterdi motoru
@Ozrace: Hocam haklı olabilirsiniz ama sonuçta orjinalde kırmızı olan yerleri olduğu gibi bırakmak daha mantıklı geldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------
Birde benim motorun arka lastik oldukça aşınmış durumda. Ayrıca %80 asfaltta kullandığımdan, asfalta daha uygun bir lastik almayı düşünüyorum..
Metzeler Enduro 1 çok hoşuma gitti. Tam istediğim ayarda bir lastik ama çifti 500TL gibi bir rakama geliyor. Buna yakın özelliklerde daha uygun fiyatlı lastik önerisi olan var mı?
http://www.motolastik.com/Urun/Metzeler-275-21-TT-45P-Enduro-1-pmu27319.html
http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Enduro-1.html
@Ozrace: Hocam haklı olabilirsiniz ama sonuçta orjinalde kırmızı olan yerleri olduğu gibi bırakmak daha mantıklı geldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------
Birde benim motorun arka lastik oldukça aşınmış durumda. Ayrıca %80 asfaltta kullandığımdan, asfalta daha uygun bir lastik almayı düşünüyorum..
Metzeler Enduro 1 çok hoşuma gitti. Tam istediğim ayarda bir lastik ama çifti 500TL gibi bir rakama geliyor. Buna yakın özelliklerde daha uygun fiyatlı lastik önerisi olan var mı?
http://www.motolastik.com/Urun/Metzeler-275-21-TT-45P-Enduro-1-pmu27319.html
http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Enduro-1.html













