Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
Teşekkürler Sgurdal.. Bede o kısımları beyaz bırakmayı düşündüm ama sonra siyah denemek istedim. Bence siyah daha güzel durdu. Daha kaliteli gösterdi motoru :)

@Ozrace: Hocam haklı olabilirsiniz ama sonuçta orjinalde kırmızı olan yerleri olduğu gibi bırakmak daha mantıklı geldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------

Birde benim motorun arka lastik oldukça aşınmış durumda. Ayrıca %80 asfaltta kullandığımdan, asfalta daha uygun bir lastik almayı düşünüyorum..

Metzeler Enduro 1 çok hoşuma gitti. Tam istediğim ayarda bir lastik ama çifti 500TL gibi bir rakama geliyor. Buna yakın özelliklerde daha uygun fiyatlı lastik önerisi olan var mı?

18052012033119_10005398.jpg


http://www.motolastik.com/Urun/Metzeler-275-21-TT-45P-Enduro-1-pmu27319.html

http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Enduro-1.html
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
kaliteli markalardan bakarsan o fiyatlarda.
ucuz istiyorsan Duro, İrc gibi markalara bak.
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
Çok teşekkür ederim yorumlarınız için. O zaman ilk fırsatta benim motoru elden çıkartıp ikinci el temiz bir STR250 arayışına girmekte fayda var :)

Sgurdal:
Bu arada GY125 ile fark yok demişsiniz ama benim motorla STR250 arasında inanılmaz fark var.
Mesela bu videoda gördüğünüz çıkışın sonlarında benim motor ciddi şekilde bayılıyordu. STR250'de böyle bir sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Sonuçta 15hp'lik motor. Benim GY125 8hp olması lazım..

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Nlqv1QiGcK4&list=UUj1Ay24lrvR-UkjE6xpeJiQ



Bu arada bu video bakımdan önce çekilmişti. Daha sonra baskı balatası, sübap takımı vs. değişti :) Ayrıca video sonundaki geyik için kusura bakmayın :)

Dün bu videoyu çektiğimiz araziye gittim STR250 ile, bu videoda eski motorumla 1. viteste zar zor çıktığım rampayı 2. viteste tam gaz bile yapamadan çıktım :) Tahmin ettiğim gibi dağlar kadar fark var önceki motorumla STR250 arasında..
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
şu lastiğe bir bak...

http://www.alfamotorsiklet.com/pg/sava/enduro/invadermc24.html
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar Hayırlısı ile Rodajımı sonunda bitirdim. ilk 300 KM; 3-4 bin devre kadar, ikinci 300 km ;5-6 bin devre kadar , üçüncü 300 km; 7000 devre kadar çıkış ve inişler yaparak başarılı bir rodaj elde ettiğimi düşünüyorum.
Bir çok STR kullanıcısı arkadasla görüştüm ve 80 KM/H den sonra Motorun cok zorlandıgını ve hızlanmadığını söylüyorlardı. Bunun kesinlikle Rodajdan kaynaklandıgını vurgulasam da bana Bunlarda Rodaj işe yaramaz dıyorlardı...
Bugün yaklasık 100 km lik arazi ve asfalt karışık performansımı aktarayım ;
ASFALTTA ; iki kişi 90 KM/H ile cok rahat gidebiliyorum, devir saati de 8 binde oluyor.Ortalama olarak 85-90 KMH kullandım. Sıkılmadım. 95/100 KMH lere rahatca ulasıyorum ve özellikle büyük aracları sollarken cok ısıme yarıyor. Arazi Performansını anlatmaya gerek görmüyorum :)

Günden FOTOLAR ;



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
şu lastiğe bir bak...

http://www.alfamotorsiklet.com/pg/sava/enduro/invadermc24.html


Güzel ve uygun bir lastiğe benziyor ama bizim motorun lastik ölçüleri 2.75/21 ve 4.10/18 Bu ölçülerin standart olarak kaç mm'ye denk geldiğini bilmiyorum.



BU arada bugün motor yağını değiştirdim. Çıkan yağ resmen çamur gibiydi. Tam 1lt civarı yağ çıktı, bende 1lt IPone R4000RS tam sentetik yağ alıp doldurdum ama yağ göstergesi az yağ var gibi gösteriyordu. Tam olarak kaç lt yağ alıyor bizim motorlar? Biraz daha eklemek gerekli olur mu?

pr_01_1075_max.jpg



Cakalaz hocam benim motorun hızını GPS'ten kontrol ettiğimde 8000 devirde 80km/h civarı oluyor. Sizinkisi nasıl 90-95km/h yapıyor ki. Enteresan geldi.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bizim Motorlar tam olarak 1 litre yag aliyor. 1 Litre yag koydugumuzda, gostergede tam ortada gozukuyor. Normal seviyede yani. 10/40 yag kullanmanizi ve 500 KM de bir yag seviyenizi kontrol etmenizi tavsiye ederim. Malum yaz geliyor, yagin uzun sure kullanimda buharlasma orani yuksektir. Bu arada ben surekli 10/40 castrol kullaniyorm.
Hiz konusuna gelince, bugun iki kisi, 8 bin devirde tam tamina 90 KMH ile gidiyorduk. Zorlanmadan cok rahat seyrediyor motorum o hizlarda. Bir cok arkadas bana 80 den sonra motorumuz hizlanmiyor demisti onceleri ve buna cok dikkat ederek yaptim rodajimi. Su an memnunum. Kesinlikle asfaltta insani sıkmıyor...
5. Vites, 8 Bin Devir, 90 KM/H ye denk geliyor...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben diğer Motorlar ile denedim. Tam 8bin devirde 90 km/h ile hiç sıkılmadan gıdebılıyorum.
Bu arada 1 Mayısta 2900 Rakıma cıktık. İnerken düştüm. Sadece Grenaj Hasarı var motorda. Motor calısıyor ve kullanılıyor...
Rodajı itinayla yeni tamamlandı. 2012 Model, 1030 kmdedir...
2000 TL ye satacağım bilginiz olsun.
0544 789 77 77
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
sadece grenaj hasarı olan bir motoru neden o kadar ucuza satmak istediğinizi sorabilirmiyim?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Cunku dustum ve kullanmak istemiyorum. Bugun hesaplattim. 250 TL bile tutmuyor masrafi maximum herseyi icinde...
Otoparka yolum dusunce.fotograflarini.cekip.yuklerim...
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
Arkadaşlar merhaba. Parklara led şerit uygulaması yaptım. Biraz zor oldu ama değdi, akşamüstü saatlerinde çok tatlı duruyor :)



 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
Hocam çok geçmiş olsun. Sizde bir sıkıntı yoktur umarım..

Eğer motorumu almamış olsam sizin motoru almayı isterdim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst