Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Fotoğraflar Burada arkadaslar... Düştüğüm Motorum...Motor Yürür ve Çalısır haldedır. Gerekli Parçalar;
Ön Çamurluk-Debrıyaj Manetı-Sağ Grenaj-Kuyruk Grenajı
iLK Sahibinden , 2012 Modeldir, 1030 KM dedir, 2000 TL dir...

[url]http://img839.imageshack.us/img839/8588/cam00021v.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img405.imageshack.us/img405/4515/cam00025p.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img526.imageshack.us/img526/6241/cam00028z.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img577.imageshack.us/img577/8038/cam00029t.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img441.imageshack.us/img441/8687/cam00030a.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Çok geçmiş olsun. Motorun ön amortisörlerde yada arka maşada yamulma gibi bir problem var mı?

Bu arada nasıl düştün de motor bu kadar hasar gördü çok merak ettim. Ben de birkaç defa motoru yatırdım vs ama grenajların hiç birisi kırılmadı.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
2900 Rakıma cıktık. ındıgımızde sahılyolunda tansıyonum düştü motor üzerinde. O sekılde düştüm. Maşalarda veya amortisörlerde herhangi bir arıza darbe yoktur...
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
19
selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım str hakkındaki tüm bilgilerimi sizinle paylasacagım.bu arada kaza yapan arkadasa gecmiş olsun
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
63
Fotoğraflar Burada arkadaslar... Düştüğüm Motorum...Motor Yürür ve Çalısır haldedır. Gerekli Parçalar;
Ön Çamurluk-Debrıyaj Manetı-Sağ Grenaj-Kuyruk Grenajı
iLK Sahibinden , 2012 Modeldir, 1030 KM dedir, 2000 TL dir...

[url]http://img839.imageshack.us/img839/8588/cam00021v.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img405.imageshack.us/img405/4515/cam00025p.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img526.imageshack.us/img526/6241/cam00028z.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img577.imageshack.us/img577/8038/cam00029t.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img441.imageshack.us/img441/8687/cam00030a.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Sgurdal dan öğrendim bu motoru . cuma günü bendeki motoru satıyorum kısmetse 2500 TL para gecicek elime ama bunun 1500 TL sını eve vermek zorundayım. kendi kendimi perişan ediyorum şu anda. hep mi kaçan balık büyük oluyor ... öncelikle büyük geçmiş olsun şehir içi trafiğinde bayılmamış olman sevindirici. umarım sende ciddi birşey yoktur.
 
Katılım
29 Mar 2013
Mesajlar
8
str 250 cross diyorum bana göre tek piyasada. Dağ bayır dinlemiyor motor kasa çok iyi ve motor çok rahat hız ve çekişi gerçekten tatmin ediyor süspansiyon çok iyi her yönden tatmin eder kullanıcıyı bende öyle eğer düşünüyorsanız alın derim pişman olmuycaksınız . Dört tekerler bedenini iki tekerler ruhunu hareketlerndirir şimdiden kazasız belasız sürüşler :wiinkk:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
spormoto str
http://imageshack.us/photo/my-images/189/06052013559.jpg/

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

http://imageshack.us/photo/my-images/594/06052013565.jpg/

Sezgin bu senin motor mu?

Çok güzel olmuş asfalt lastikleri çok yakışmış. Şimdi biraz başını ağrıtalım :)
Supermoto'ya sen çevirdiysen biraz bilgi alabilir miyiz?
Jantlar 18 mi yoksa 17 inch mi? Bir de lastik ebatları nedir?
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
Bende arka ve ön dişli büyüklüklerini merak ediyorum. Arka oldukça küçük duruyor. Motorun genel tepkisi nasıl oldu acaba? Hızlanma, son hız, 90km'de ki devir falan biraz bilgi verebilir misiniz?
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
arkayı baya küçük takmıs, hızlanma eskiye nazaran azalmıstır ama son sürat artmıstır. arazideki çekiş gücü de tamamen ölmüştür
bende öne 17 arkaya 41 takıp denemiştim modifiyeden sonra hosuma gitmedi arkayı tekrar orjınal 50 ye cevirdim
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
arkayı baya küçük takmıs, hızlanma eskiye nazaran azalmıstır ama son sürat artmıstır. arazideki çekiş gücü de tamamen ölmüştür
bende öne 17 arkaya 41 takıp denemiştim modifiyeden sonra hosuma gitmedi arkayı tekrar orjınal 50 ye cevirdim

dostum bu lastiklerle zaten arazide ne işi olacakki,adam asfalt motoru yapmış...
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
evet asfalt motoru yapmıs ama arazideki torku kaybetti demek istediğim, benim motor arazi motoru ama asfaltta da ok gibi fırlıyor, tam gaz acıp hızlanmalarımda ıslak asfaltta 3. vitese kadar pati cekiyor
bu ataklıgı kaybetmeden bahsetmiştim ben.
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
evet asfalt motoru yapmıs ama arazideki torku kaybetti demek istediğim, benim motor arazi motoru ama asfaltta da ok gibi fırlıyor, tam gaz acıp hızlanmalarımda ıslak asfaltta 3. vitese kadar pati cekiyor
bu ataklıgı kaybetmeden bahsetmiştim ben.

Yavaş hacı abi dikkat et , Allah korusun
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
12
sa hayırlı işler bnde bi motor alıp aranıza katılmak istiyorum ama str 250 ile motoran xv 250 arasında kaldım hangısını tavsiye dersiniz motoran nasıldır bilgisi olan varmı arkadaşlar
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
arkayı baya küçük takmıs, hızlanma eskiye nazaran azalmıstır ama son sürat artmıstır. arazideki çekiş gücü de tamamen ölmüştür
bende öne 17 arkaya 41 takıp denemiştim modifiyeden sonra hosuma gitmedi arkayı tekrar orjınal 50 ye cevirdim



Ön orijinalde 15T idi değil mi?

Sadece 17T yapınca ne gibi değişiklikler oldu?
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
ön orjınalde 16 idi, bazı tepelere cıkarken 1 . viteste bile stop ediyordu güç yetmiyordu, suan aynı yerleri ön de 17 diş dişli ile 2 . vites te cıkıyorum

ön dişliyi büyütünce tork düşer hız artar, arka dişliyi büyütünce tork artar hız düşer :cat:
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
19
arkadaslar ön arka jatlar 18*1.85 lastikler ise ön 90-90-18 arka 100-90-18 ırc arka dişli 40 ön 15 performansına gelince beni hayretler içinde bıraktı viteslerin uzaması bir vites düştüğünde gaz tepkisi anormal değişti en önelisi ise 5.vitesi bitiriyor ve bunun sonucunda 130 km hıza cıkabiliyor.kısacası mükemmel bi sonuc aldım tabiki süratkonusunda ön jantın ufak olması ayrı bir avantaj oldu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst