Rica ederim. Aman azaltmayın canınız sıkılmasın boşyere

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------
Dün arka teker rulmanlarını değiştirmek için tamirciye gittim ama yoğun olduğundan bakamadı. Biz de abimle birlikte bir an durup bu işi biz niye yapmıyoruz ki dedim. Rulman değiştirmek ne kadar zor olabilir ki bir sökelim bakalım dedim ve işe koyulduk

Aslında daha önce bu işi yapmayan bir kişi için oldukça bela bir iş olduğunu öğrendim. 2 rulmanı sökmemiz 1-1,5 saatimizi aldı ama sonunda başardık. Bugün sanayiden aynı kod numarasına sahip rulman alıp takacağız. Bir işimizi daha kendimiz hallettik. Bu motoru aldığımızdan beri bu tamir işlerini öğrenmeye başladık ve ben bu işten acayip zevk alıyorum

Bu arada yanlış anlaşılmasın, motor devamlı arıza çıkartığı için değil kendimiz devamlı motora birşeyler alıp taktığımız içindir
Not: Rulmanı sökmek için bir taktik:
http://www.moto-park.com/forum/smf/index.php?topic=2183.msg54462#msg54462