Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
Engin bey teşekkür ederim bilgiler için.. Motoru yeni aldığımda ilk işim benzinliğe gitmek oldu zaten. Ben hiç bir zaman bu kadar azaltmam :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Rica ederim. Aman azaltmayın canınız sıkılmasın boşyere :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------

Dün arka teker rulmanlarını değiştirmek için tamirciye gittim ama yoğun olduğundan bakamadı. Biz de abimle birlikte bir an durup bu işi biz niye yapmıyoruz ki dedim. Rulman değiştirmek ne kadar zor olabilir ki bir sökelim bakalım dedim ve işe koyulduk :) Aslında daha önce bu işi yapmayan bir kişi için oldukça bela bir iş olduğunu öğrendim. 2 rulmanı sökmemiz 1-1,5 saatimizi aldı ama sonunda başardık. Bugün sanayiden aynı kod numarasına sahip rulman alıp takacağız. Bir işimizi daha kendimiz hallettik. Bu motoru aldığımızdan beri bu tamir işlerini öğrenmeye başladık ve ben bu işten acayip zevk alıyorum :)
Bu arada yanlış anlaşılmasın, motor devamlı arıza çıkartığı için değil kendimiz devamlı motora birşeyler alıp taktığımız içindir :)

Not: Rulmanı sökmek için bir taktik: http://www.moto-park.com/forum/smf/index.php?topic=2183.msg54462#msg54462
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar Motorumu satıyorum Bilginiz olsun.
Henüz 635 KM 'dedir. İlk bakımı KUBA YETKİLİ SERVİSİ nde yapılmıstır. Düşmesi Kalkması Ciziği Eziği yoktur. Rodajı itinayla ve Castrol Yağ ile tamamlanmaktadır...
2012 Model - 635 KM 'de - İLK Sahibinden...
Fiyatı : 3400 TL ...


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
24 Nis 2013
Mesajlar
9
Mrb arkadaşlar bende bir kuba alarak aranıza katıldım. Sitedeki bütün sayfaları okudum. Yazılan bilgiler çok işime yaradı. Daha motosikleti almadan çok fazla bilgiye sahip oldum ve terettütsüz aldım. Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Mrb arkadaşlar bende bir kuba alarak aranıza katıldım. Sitedeki bütün sayfaları okudum. Yazılan bilgiler çok işime yaradı. Daha motosikleti almadan çok fazla bilgiye sahip oldum ve terettütsüz aldım. Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.

hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanmak nasip olsun...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Mrb arkadaşlar bende bir kuba alarak aranıza katıldım. Sitedeki bütün sayfaları okudum. Yazılan bilgiler çok işime yaradı. Daha motosikleti almadan çok fazla bilgiye sahip oldum ve terettütsüz aldım. Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.

Hayırlı olsun kasasız belasız kullanırsın inşallah.
 
Katılım
24 Nis 2013
Mesajlar
9
Arkadaşlar 500 km ye geldim. İlk bakıma gideceğim hangi yağı önerirsiniz. Bide baktırmam gereken başka bir şey varmı.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
şahsi fikrim;bu tarz motorlarda yağ farkı olacağını sanmıyorum.zaten 2000km gibi düşük bir bakım aralığı olduğundan istediğini koyabilirsin...
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
öner e katılıyorum, 10/40 10/50 15/50 20/50 hepsini kullanabilirsiniz fark etmez kaliteli bir yağ olsun yeter
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Arkadaşlar yeni aldığım STR250 ile ilgili biraz bakım ve güzelleştirme çalışması yaptım :) İncelemek isterseniz aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.. Olumlu olumsuz yorumlarınızı da bekliyorum..

http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/115606-kuba-str250-restorasyon.html#post3012985
Motorun arkası çok siyah olmuş. Kuyruk grenajını kırmızı yapsaydın bence daha güzel olurdu ama yinede eski halinden güzel. :)
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
Teşekkür ederim Mehmet bey. Aslinda dediğiniz gibi daha guzel olabilirmis ama nedense tüm beyaz parçaları siyah yapmayi kafaya koyduğumdan hiç aklıma gelmemişti :). Belki ileride değiştiririm..
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Arkadaşlar yeni aldığım STR250 ile ilgili biraz bakım ve güzelleştirme çalışması yaptım :) İncelemek isterseniz aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.. Olumlu olumsuz yorumlarınızı da bekliyorum..

http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/115606-kuba-str250-restorasyon.html#post3012985

işçiliğe diyecek lafım yok ama bu hali çok iç açıcı gelmedi.koltuğu yeniden siyah kaplat,ön çamurluğu ve farıda siyah yap,sadece yan granaj kırmızı kalsın,bide öyle dene...
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
işçiliğe diyecek lafım yok ama bu hali çok iç açıcı gelmedi.koltuğu yeniden siyah kaplat,ön çamurluğu ve farıda siyah yap,sadece yan granaj kırmızı kalsın,bide öyle dene...



Ruhsatta kırmızı yazdığı için orijinalinde kırmızı olan parçaların rengini değiştirmek istemedim.. Sıkıntı çıkabilir bence.. Koltuğa herhangi bişey yapmadım henüz, yanlardaki pembeleşe döşemeleri kırmızıya boyayacağım o zaman çok daha güzel olacaktır. Teşekkür ederim yorumunuz için..
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
ince bir temizlik olmuş elinize sağlık. kırmızılar fena değil de beyaz olan yerler siyah olunca bende garipsedim. alıştık ya beyaza belki de ondandır.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Ruhsatta kırmızı yazdığı için orijinalinde kırmızı olan parçaların rengini değiştirmek istemedim.. Sıkıntı çıkabilir bence.. Koltuğa herhangi bişey yapmadım henüz, yanlardaki pembeleşe döşemeleri kırmızıya boyayacağım o zaman çok daha güzel olacaktır. Teşekkür ederim yorumunuz için..

sen ona bakarsan motorun orjinali kırmızı-beyaz ne yapacağız?takma bunları sadece yan grenaj kırmızı olsun yeter...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst