Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
eski bi kuba kullanıcısı olarak tekrar str 250 almaya karar verdim de iu sorunun cevabını veremiyorum, kullananlar bi yardımcı olursa
ikinci el 2011 modeller 3200 civarında yada 4300 e 0 km yeni kasa ters maşa amortisörlü var.
hangisini almak daha mantıklı ne dersiniz? yeni kasadaki o amortisörler değermi aradaki farka?

Bence yeni kasaya da karar versen 2. el al. Sıfırına o kadar para vermeni önermem. Zaten daha önce kullanmışsın. Motorun eksilerini problemlerini biliyorsun yani motoru tanıyorsun. 2012 olsun diyorsan bence bekleyip 2. el temiz bir motor bulabilirsin.
Bu arada bende de 2011 model Str var. Motor arazide bu amortisörle de gayet başarılı. Ben yeterince hoplayıp zıpladım test ettim :)


Şuan 2. el yeni kasa sadece aşağıdaki motor var. İstersen mesaj at takas teklifi yap.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-harbi-dag-ve-sehir-motoru-acill-94672662/detay

Bu arada Öner abinin de motoru satılık. Bu da yeni kasa ve gayet temiz;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-sadece-mecburiyet-den-106446434/detay
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
"0" motor artan sigorta ve alim satim plaka derken 5 e yakin bir fiyat cikiyor 3-3,5 a cok temiz motorlar var bence bu gibi motorlarda ikinci el daha mantikli zira 0 cok zarar ettirir
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
Bence yeni kasaya da karar versen 2. el al. Sıfırına o kadar para vermeni önermem. Zaten daha önce kullanmışsın. Motorun eksilerini problemlerini biliyorsun yani motoru tanıyorsun. 2012 olsun diyorsan bence bekleyip 2. el temiz bir motor bulabilirsin.
Bu arada bende de 2011 model Str var. Motor arazide bu amortisörle de gayet başarılı. Ben yeterince hoplayıp zıpladım test ettim :)


Şuan 2. el yeni kasa sadece aşağıdaki motor var. İstersen mesaj at takas teklifi yap.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-harbi-dag-ve-sehir-motoru-acill-94672662/detay

Bu arada Öner abinin de motoru satılık. Bu da yeni kasa ve gayet temiz;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-sadece-mecburiyet-den-106446434/detay

anladım, 0 km ye gerek yok gerçekten çok pahalıya gelicek..
o mersindeki motor mümkün değil bursa neree mersin nereee :)

dün akşam kim olduğunu bilmeden zaten takas için mesaj attım ama şimdi fark ettim ki Öner beyin ilanıymış. nakit ihtiyacı olduğu için o da olmadı :(
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
bir arkadaşım kredi kartı borcundan dolayı motorunu satıyor, fiyatı baya bi aşağıya çekti. almayı düşünenlerin aklında olsun
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-full-plus-full-makine-acil-nakit-ihtiyacindan-dolayi-satilik-116208742/detay
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
emre o motora baktım da , o ağları, fosforlu şeritleri falan görünce direkt vazgeçtim bildiğin apaçi motoru olmuş :mrgreen:
ben temiz orjinal bir motor bakıyorum. fiyatı da bahsettiğin gibi baya bi aşağıda değil bilgin olsun 3 bin liraya çil çil dişli lastikli motor kaçırdım.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
balık ve dalış hobisi var, o filelerle malzeme taşıyor muhtemelen. yani apaçi değil merak etme :)
vallaha bence fiyat uygun, daha birde pazarlık edileceği düşünülürse. 3000'e dediğin şekilde bulmak çok büyük şans, sen istisnayı denk geitrmişsin :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Az once baktim birkac tane var 3.250/3,400 araliginda baya temiz duruyor ben olsam sansimi denerim git konus cat cikar 3000 i alirsin bence
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
Merhaba arkadaşlar..

Bende Zongshen GY125 var.Acemiliğimi bu motor ile attım. Artık yetersiz gelmeye başladı. Yakın zamanda bunu satıp veya takasa verip Kuba STR250 almayı kafama koydum :) Yalnız karar veremediğim nokta sıfır mı almalıyım yoksa ikinci el mi? İkinci eline güvenilir mi? Konunun büyük bölümünü okudum. Ancak net bilgiler bulamadım. Mesela yeni model ters maşalı bir motoru 3700'e alıp plaka ve ulaşım masraflarıyla 3900-4000 civarına maletmek mi mantıklı yoksa sıfır olarak alıp 4800-4900 civarına maletmek mi daha mantıklı? Ne dersiniz?
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
arkadaşım bende aynı soruları sormuştum, ikinci eli daha mantıklı 1000 lira az değil aradaki fark ve ikinci elleri de sıfır gibi daha kilometre yapmamış motorlar var.
ayrıca yukarıda konuştuğumuz gibi 2011 kasa 3250 civarına alman çok daha mantıklı.. ters maşanın bi farkı yok diyorlar.
ha şu konu da var; 125lik zongshen yeterli değil diye buna geçiyorsan arada çok bir fark yok güç olarak bunu da bil.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Acikca soyleyeyim bu motorlarin ikinci elleri sofirlarindan daha sorunsuz olabiliyor zira ben ilk 1000 km de bir kac sorun yasadim. Simdi motorumu taniyorum 2 bin km dir hic sorun yok. Yeterki iyi baksinlar . Cogu kullanici da baslarda ufak tefek sorunlar yasayip duzeltiyorlar daha sorunsuz hale getiriiyorlar. Ben de sizin gibi dusunmus sifir almistim. 4800 e simdiki aklim olsa 3 e alirdim. Tabi tecrube iste :) enduro cruiser tarzi motorlar ikinci elde genelde temiz oluyor. Tamamen kullanici profiliyle alakali. Hic birimiz 200 gormek adina mitorlari mantiksizca zorlamiyoruz. Dusmeler daha cok arazi kullaniminda oluyor camur toprak daha yumusak sasiye de zarar vermiyor. Bir spor motor alirken duydugunuz kaygiyi yasamaniza gerek yok. Tabi ustaya gostermeden asla almayin o ayri.
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
Çok teşekkür ederim yorumlarınız için. O zaman ilk fırsatta benim motoru elden çıkartıp ikinci el temiz bir STR250 arayışına girmekte fayda var :)

Sgurdal:
Bu arada GY125 ile fark yok demişsiniz ama benim motorla STR250 arasında inanılmaz fark var.
Mesela bu videoda gördüğünüz çıkışın sonlarında benim motor ciddi şekilde bayılıyordu. STR250'de böyle bir sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Sonuçta 15hp'lik motor. Benim GY125 8hp olması lazım..




Bu arada bu video bakımdan önce çekilmişti. Daha sonra baskı balatası, sübap takımı vs. değişti :) Ayrıca video sonundaki geyik için kusura bakmayın :)
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
Sgurdal:
Bu arada GY125 ile fark yok demişsiniz ama benim motorla STR250 arasında inanılmaz fark var.
Mesela bu videoda gördüğünüz çıkışın sonlarında benim motor ciddi şekilde bayılıyordu. STR250'de böyle bir sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Sonuçta 15hp'lik motor. Benim GY125 8hp olması lazım..
Bu arada bu video bakımdan önce çekilmişti. Daha sonra baskı balatası, sübap takımı vs. değişti :) Ayrıca video sonundaki geyik için kusura bakmayın :)

yanlışınız vardır 125 cc motorunuz 8 hp değildir, 11-12 beygirden aşağı olacağını düşünmüyorum.
benim demek istediğim arada çok az bir fark olacağıdır. senin motor bayıldıysa orada kendin söylemişsin baskı balata sübap sorunlarındandır.
yani sadece seni uyarmak istedim çok da fark yok diye.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
yanlışınız vardır 125 cc motorunuz 8 hp değildir, 11-12 beygirden aşağı olacağını düşünmüyorum.
benim demek istediğim arada çok az bir fark olacağıdır. senin motor bayıldıysa orada kendin söylemişsin baskı balata sübap sorunlarındandır.
yani sadece seni uyarmak istedim çok da fark yok diye.

bizim orjınal 150 ler bile 8 kw yani 11 beygir civarı 125 daha azdır dogal olarak

bizim motorların orjınal halleriyle bile bundan daha dik tepeleri tırmandık ön arka dişli ve tork ayarı (sanzıman) önemli.
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
Benim motorun özelliklerini buldum şimdi. 10hp diyor.

125gya6454782.jpg




Birde ben motorun bakımlarını yaptırdıktan sonra iki günde toplamda 400km yol yaptım. Araziye girdim tekrar tekrar. Ancak ciddi şekilde yavaş bir motor. Uzun yolda dik rampaları çıkarken bile 50'ye kadar düşüyor hızı. Kanser ediyor. O yüzden daha "ciğerli" bir motora geçmek için STR 250 almaya karar verdim. Belki aldıktan sonra arka dişi bulabilirsem bir diş küçültüp, lastikleri enduro lastiği ile değiştirip hem yolda hem de hafif arazide kullanılabilir hale getirmeyi düşünüyorum.. Tabi motoru almadan bunları konuşmakta biraz gereksiz ama düşüncelerimi paylaşayım dedim :)
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
19
daha önce skyteam 200 cross kullandım zongshen ile birebir aynıdır.şimdi str 250 var geçen sene aldım.arada dağlar kadar fark var.gidon düşük geldi ama onuda hallettik şimdi süper oldu.gücü yerinde süper bir motor.parasına göre çok güzel bir motor.tavsiye ederim.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
125 cc ile aynı olsa adamlar neden 250 cc yapsınlarki?direk 125cc yapıp maliyeti azaltmazlarmı?yada biz neden enayi gibi 250cc alıp fiyat,vergi vs... fazla ödeyelim?
japon vb...kaliteli motorlarda fark olmayabilir ama çinlilerle her türlü farkı var...
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Benim motorun özelliklerini buldum şimdi. 10hp diyor.

http://img46.imageshack.us/img46/9987/125gya6454782.jpg



Birde ben motorun bakımlarını yaptırdıktan sonra iki günde toplamda 400km yol yaptım. Araziye girdim tekrar tekrar. Ancak ciddi şekilde yavaş bir motor. Uzun yolda dik rampaları çıkarken bile 50'ye kadar düşüyor hızı. Kanser ediyor. O yüzden daha "ciğerli" bir motora geçmek için STR 250 almaya karar verdim. Belki aldıktan sonra arka dişi bulabilirsem bir diş küçültüp, lastikleri enduro lastiği ile değiştirip hem yolda hem de hafif arazide kullanılabilir hale getirmeyi düşünüyorum.. Tabi motoru almadan bunları konuşmakta biraz gereksiz ama düşüncelerimi paylaşayım dedim :)

sizin motorun ön arka dişli sayısı kaç? bizim max orjınalde ön:16, arka:50 çekişi de oldukca iyi, ama son hızı tabi düşük .
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
19
daha önce skyteam 200 cross kullandım zongshen ile birebir aynıdır.şimdi str 250 var geçen sene aldım.arada dağlar kadar fark var.gidon düşük geldi ama onuda hallettik şimdi süper oldu.gücü yerinde süper bir motor.parasına göre çok güzel bir motor.tavsiye ederim.

Benim motorun özelliklerini buldum şimdi. 10hp diyor.

http://img46.imageshack.us/img46/9987/125gya6454782.jpg



Birde ben motorun bakımlarını yaptırdıktan sonra iki günde toplamda 400km yol yaptım. Araziye girdim tekrar tekrar. Ancak ciddi şekilde yavaş bir motor. Uzun yolda dik rampaları çıkarken bile 50'ye kadar düşüyor hızı. Kanser ediyor. O yüzden daha "ciğerli" bir motora geçmek için STR 250 almaya karar verdim. Belki aldıktan sonra arka dişi bulabilirsem bir diş küçültüp, lastikleri enduro lastiği ile değiştirip hem yolda hem de hafif arazide kullanılabilir hale getirmeyi düşünüyorum.. Tabi motoru almadan bunları konuşmakta biraz gereksiz ama düşüncelerimi paylaşayım dedim :)
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
sizin motorun ön arka dişli sayısı kaç? bizim max orjınalde ön:16, arka:50 çekişi de oldukca iyi, ama son hızı tabi düşük .

Ön dişliyi tam bilmiyorum ama arka 50 dişli saydım bugün.. Düz yolda max 95km/s gördüm. Yokuş aşağıda 105 gibi bişey. Ama uzun yolda 65-70 civarı keyifli seyir hızı. Sonrası aşırı titreşim yapıyor ve rahatsız ediyor. STR250'de uzun yolda rahatsız etmeyecek seyir hızı kaç oluyor? Ayrıca düz yolda max hız kaç acaba?


daha önce skyteam 200 cross kullandım zongshen ile birebir aynıdır.şimdi str 250 var geçen sene aldım.arada dağlar kadar fark var.gidon düşük geldi ama onuda hallettik şimdi süper oldu.gücü yerinde süper bir motor.parasına göre çok güzel bir motor.tavsiye ederim.


Teşekkür ederim yorumunuz için. Ben de iyiden iyiye STR250'ye yöneldim gibi. Asya RX250 biraz kafamı karıştırmıştı su soğutmalı olmasından dolayı ama onunda fiyatı fazla benim için..
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
@ d.berkay
valla STR nin hızını bilemiycem ama balansörlü olması lazım yani titresimi azdır, benim motor mondial x treme max 150, oda balansörlü,benim motorda da dip gaz uzun yolda titresim oluyor tabi ama 70-80 gibi hızlarda bence cok rahat.

---------- Post added at 01:49 ---------- Previous post was at 01:46 ----------

daha önce skyteam 200 cross kullandım zongshen ile birebir aynıdır.şimdi str 250 var geçen sene aldım.arada dağlar kadar fark var.gidon düşük geldi ama onuda hallettik şimdi süper oldu.gücü yerinde süper bir motor.parasına göre çok güzel bir motor.tavsiye ederim.

gidon yüksekliğini nasıl hallettiniz. forumdan takip ettiğim kadarıyla bir cok STR kullanıcısı amortisor kelepçelerinden alıp gidonun altına da koyarak işi çözmüştü.
benim motordada gidon yüksekliği az geliyor,bende yükseltmeyi düşündüğümden sordum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst