Özgür ben koskoca motor topladım da çalıştırdım sen ne alemdesin hacı??
bigün el atalım la şu senin motora yeter artık..
Evet, Asya 200 TAY dev gibi motordur, koskocamandır. STR "pit bike" kalır yanında.
Özgür artık motosiklete binmiyormuş. Şu "mondialden neden almadım - bu STR yi napıcam şimdi!" diye döngüsel bunalıma girmiş...
arkadaşlar cbf 150 mi str almak için satıyorum, takas da yapabilirim. düşünen varsa görüşebiliriz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-3lu-canta-setli-str250-takasli-115756568/detay/
arkadaşlar cbf 150 mi str almak için satıyorum, takas da yapabilirim. düşünen varsa görüşebiliriz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-3lu-canta-setli-str250-takasli-115756568/detay/
Özgür artık motosiklete binmiyormuş. Şu "mondialden neden almadım - bu STR yi napıcam şimdi!" diye döngüsel bunalıma girmiş...
Asya=her eve lazım,
Evinizin içinde kapınızın önünde!
ısrarla isteyiniz :queen:
Sormayın bunalımlardayım beyler.. Kapının önünde leş gibi yatıyo motor, yüzüne bakmıyorum. Mondial ikstriiiiim den sonra hiçbir şey eskisi gibi değil![]()
ne güzel 5 liraya kapatacaktık :queen:
---------- Post added at 12:56 ---------- Previous post was at 12:53 ----------
La goca reiz biz bi arazi yapalım mart ortalarında, çekik gözlü oğlan da gabak lastikleriyle arkamızdan baksın yaşlı gözlerle :bounce:
Gartaşş benim lastiklerde slick gabak ama ben ondan daha çok performans sergileyeceğim ganaatindeyim :queen:
hakkaten bi el atalım ona bu haftasonu falan ne diyon sen??
Motora oturduğum vakit, kafa hizana gelen botlarım ile yanından geçerken...arazide... arkasından gidebileceğin bir kamyon dahi bulamayacaksın...
Gartaşş benim lastiklerde slick gabak ama ben ondan daha çok performans sergileyeceğim ganaatindeyim :queen:
hakkaten bi el atalım ona bu haftasonu falan ne diyon sen??
Motora oturduğum vakit, kafa hizana gelen botlarım ile yanından geçerken...arazide... arkasından gidebileceğin bir kamyon dahi bulamayacaksın...
daha fazla dayanamadın dimi
str alıp güzel bi lastikle hem asfalt hem arazi yapılır, bahar - yaz da geliyorki dadından yenmez bi durum olurhadi hayırlısı olsun
Sizin önce motorlarınız çalışır duruma gelsin hele bir... Sonra bekar halinizle çook karı boşarsınız :king:
:mrgreen:
baaa mı didin :thumright :santa:
yok bize laf söledi kendileri,
benim asya tutturdu zaten süper tatar olmazsa çalışmam ben deyu :queen: