Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Muhtemelen dediginiz gibi yedek depoya dusersen yolda kaliyor alet 2 kez kaldim zira. Yedek depoda 3-4 lt yok eminim. Fulledin dun tam rakami olcecegim bir kac gune bilgilendiririm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------

Manyaga bagladim iki gundur deli gibi biniyorum oh masallah. Seferihisara gittim geldim dun donuste biraz popo agrimadi degil
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
acaba bunlar sert sele problemini çözermi ne dersiniz?

http://www.motomaxonlineshop.com/Kategori/Airhawk-pmk232.html

sgurdal selam,

Ben sele problemini bu şekilde çözdüm. CBF150 selesinden bile daha rahat oldu bence.

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/84940-kuba-str-250-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-55.html#post2855698

Bu arada İstanbul'da Şirinevler'de de motosiklet selesiyle ilgilenen bir kaplamacı vardı. Şirketi hatırlamıyorum ama ek sünger ile kaplama için yanlış hatırlamıyorsam 80 lira fiyat vermişlerdi. İstanbul'da bir bağlantın varsa bunu da düşünebilirsin. İlgilenirsen firmayı bulmaya çalışırım.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sgurdal, o malzemeyi kullananlar çook memnun. Ama bana pahalı geliyor. Bir de zaten zar zor yetişiyor ayaklarım yere, bir de bunu koyarsam hiç ulaşamam :)

sgurdal selam,

Ben sele problemini bu şekilde çözdüm. CBF150 selesinden bile daha rahat oldu bence.

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/84940-kuba-str-250-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-55.html#post2855698

Bu arada İstanbul'da Şirinevler'de de motosiklet selesiyle ilgilenen bir kaplamacı vardı. Şirketi hatırlamıyorum ama ek sünger ile kaplama için yanlış hatırlamıyorsam 80 lira fiyat vermişlerdi. İstanbul'da bir bağlantın varsa bunu da düşünebilirsin. İlgilenirsen firmayı bulmaya çalışırım.

Verdiğiniz linke tıklıyorum yine bu sayfa açılıyor... :silent:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Sgurdal, o malzemeyi kullananlar çook memnun. Ama bana pahalı geliyor. Bir de zaten zar zor yetişiyor ayaklarım yere, bir de bunu koyarsam hiç ulaşamam :)



Verdiğiniz linke tıklıyorum yine bu sayfa açılıyor... :silent:

seninle benim
"1 sayfada gösterilecek maksimum mesaj sayısı"
aynı olduğundan (80 falan olması lazım bizdeki ayar en yüksekte yani)

ondan bu sayfa gelmekte..
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
VAy arkadaş bir mesaj paylaşmak ne problem oldu ya :)


Herkese selamlar,
Abim motora merak sarıp cross motor almak isteyince bir süre araştırıp biz de STR 250 aldık. Konuyu sürekli takip ediyorum. İnşallah bundan sonra da zaman ayırıp yaptığımız değişiklikleri paylaşacağım.

İlk olarak herkesin şikayetci olduğu rahatsız seleye el attık. Selenin kendi kumaşını bozmadan üstüne 1 cm kalınlığında 4 kat sünger koyup başka bir kumaşla kapladık. Fotoğraflar aşağıda. Belki siz de yapmak istersiniz kafanızda bişey oluşşun diye paylaşmak istedim.



























Koltuğun bitmiş hali de burada. Kumaşı biraz daha gerdirmek gerekecek.


Bahsettiğim mesaj bu arkadaşlar.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@DOCKERENGİN Teşekkür ederim, :)

seninle benim
"1 sayfada gösterilecek maksimum mesaj sayısı"
aynı olduğundan (80 falan olması lazım bizdeki ayar en yüksekte yani)

ondan bu sayfa gelmekte..

ilk linkte post# vermesine rağmen gidemedim diydi...:silent:

bence fena değil sonuçta "homemade" yani amatör el yapımı olduğu için olcak o kadar.

Aman hocam, "homemade" kısmına girmeyelim lütfen...motorlu felan :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Görüntü olarak hiç hoş durmuyor. Sele çok yukarıda kalmış

Söylediğiniz gibi tasarım olarak pek güzel değil. Sonuçta kendi selesi iki renk ve kumaşı bile daha güzeldi. Biz tasarımı ikinci plana attığımız için önemsemedik.

Tasarıma daha fazla önem veren arkadaşlar önce de söylediğim gibi bunu profesyonel kaplama şirketinde yaptırabilir. İstanbul Şirinevler'de motosay adında bir şirket var. Bu arkadaşlar hem ekstra sünger koydurup hem de selenin orjinali gibi 2 renk ve daha güzel bir şekilde kaplatabilirler. Yanlış hatırlamıyorsam 80 lira gibi bir ücret istiyorlardı.

Bu arada onların yaptığı sele tasarım olarak benim seleden çok güzel olur ama konfor tarafından bakarsak yine ben kazanırım. :)

bence fena değil sonuçta "homemade" yani amatör el yapımı olduğu için olcak o kadar.

Teşekkürler sgurdal.

@DOCKERENGİN Teşekkür ederim, :)



ilk linkte post# vermesine rağmen gidemedim diydi...:silent:



Aman hocam, "homemade" kısmına girmeyelim lütfen...motorlu felan :)

Evet link konusunda bir saçmalık oldu ben de anlamadım.

Girmeyelim hocam :D
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
305
Arkadaşlar merhaba.

Bu sizin motorun varlığını yeni keşfettim çok da hoşuma gitti.

Nette araştırırken şöyle birşey gördüm

Hava soğutmalı enduro Str 250 12.8 Kw 17,14 Hp
Hava soğutmalı süpermoto Str 250 12,8Kw 17.14 Hp
Su-yağ soğutmalı enduro Str 250 19Kw 25,5 Hp

Yukarıdaki bilgiler doğru mu? herkesin motoru farklı güçlere mi sahip?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arkadaşlar merhaba.

Bu sizin motorun varlığını yeni keşfettim çok da hoşuma gitti.

Nette araştırırken şöyle birşey gördüm

Hava soğutmalı enduro Str 250 12.8 Kw 17,14 Hp
Hava soğutmalı süpermoto Str 250 12,8Kw 17.14 Hp
Su-yağ soğutmalı enduro Str 250 19Kw 25,5 Hp

Yukarıdaki bilgiler doğru mu? herkesin motoru farklı güçlere mi sahip?

Son yazdığın TR ye getirilmedi. O yüzden herkesin motoru farklı güçlere sahip değil.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Ben 1500 km dir lastik , yol tutus ve tork acisindan gunluk kullanimda hic sorun yasamadim. Hatta az sonra yine cikacagim
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bende araziden çok gündelik kullanım için biniyorum.kuru havalarda pek sorun olmaz ama ıslak zeminde çok dikkatli olmalısın.haa bide viraj'da çok yatmamak lazım...
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Aman hocam, "homemade" kısmına girmeyelim lütfen...motorlu felan :)


hunharca güldürdün beni deli oğlan :cherry:

---------- Post added at 19:21 ---------- Previous post was at 19:10 ----------

Peki motor günlük kullanıma uygun mu? Lastik değişimi gerekir mi?

Araziye de girerim ama ara sıra nadiren

Günlük kullanım derken? Biz bikaç yıllık kullanmak için aldıydık ama :p

7 motor alıp asfaltta başka, otobanda başka, arazide başka, paket servis yaparken başka motor kullanma şansımız olmadığı için günlük kullanıyoruz biz fakirler :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
hunharca güldürdün beni deli oğlan :cherry:

---------- Post added at 19:21 ---------- Previous post was at 19:10 ----------



Günlük kullanım derken? Biz bikaç yıllık kullanmak için aldıydık ama :p

7 motor alıp asfaltta başka, otobanda başka, arazide başka, paket servis yaparken başka motor kullanma şansımız olmadığı için günlük kullanıyoruz biz fakirler :)

FAKIIIIRRR !!!

::blusssh:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst