- Katılım
- 27 Haz 2012
- Mesajlar
- 196
Muhtemelen dediginiz gibi yedek depoya dusersen yolda kaliyor alet 2 kez kaldim zira. Yedek depoda 3-4 lt yok eminim. Fulledin dun tam rakami olcecegim bir kac gune bilgilendiririm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------
Manyaga bagladim iki gundur deli gibi biniyorum oh masallah. Seferihisara gittim geldim dun donuste biraz popo agrimadi degil
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------
Manyaga bagladim iki gundur deli gibi biniyorum oh masallah. Seferihisara gittim geldim dun donuste biraz popo agrimadi degil





