Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Özgür ben koskoca motor topladım da çalıştırdım sen ne alemdesin hacı??
bigün el atalım la şu senin motora yeter artık..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Özgür ben koskoca motor topladım da çalıştırdım sen ne alemdesin hacı??
bigün el atalım la şu senin motora yeter artık..

Evet, Asya 200 TAY dev gibi motordur, koskocamandır. STR "pit bike" kalır yanında. :)

Özgür artık motosiklete binmiyormuş. Şu "mondialden neden almadım - bu STR yi napıcam şimdi!" diye döngüsel bunalıma girmiş...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Evet, Asya 200 TAY dev gibi motordur, koskocamandır. STR "pit bike" kalır yanında. :)

Özgür artık motosiklete binmiyormuş. Şu "mondialden neden almadım - bu STR yi napıcam şimdi!" diye döngüsel bunalıma girmiş...

Asya=her eve lazım,
Evinizin içinde kapınızın önünde!
ısrarla isteyiniz :queen:
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
arkadaşlar cbf 150 mi str almak için satıyorum, takas da yapabilirim. düşünen varsa görüşebiliriz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-3lu-canta-setli-str250-takasli-115756568/detay/
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar cbf 150 mi str almak için satıyorum, takas da yapabilirim. düşünen varsa görüşebiliriz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-3lu-canta-setli-str250-takasli-115756568/detay/

daha fazla dayanamadın dimi :)

str alıp güzel bi lastikle hem asfalt hem arazi yapılır, bahar - yaz da geliyorki dadından yenmez bi durum olur :) hadi hayırlısı olsun
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Özgür artık motosiklete binmiyormuş. Şu "mondialden neden almadım - bu STR yi napıcam şimdi!" diye döngüsel bunalıma girmiş...

Sormayın bunalımlardayım beyler.. Kapının önünde leş gibi yatıyo motor, yüzüne bakmıyorum. Mondial ikstriiiiim den sonra hiçbir şey eskisi gibi değil :p
ne güzel 5 liraya kapatacaktık :queen:

---------- Post added at 12:56 ---------- Previous post was at 12:53 ----------

Asya=her eve lazım,
Evinizin içinde kapınızın önünde!
ısrarla isteyiniz :queen:

La goca reiz biz bi arazi yapalım mart ortalarında, çekik gözlü oğlan da gabak lastikleriyle arkamızdan baksın yaşlı gözlerle :bounce:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Sormayın bunalımlardayım beyler.. Kapının önünde leş gibi yatıyo motor, yüzüne bakmıyorum. Mondial ikstriiiiim den sonra hiçbir şey eskisi gibi değil :p
ne güzel 5 liraya kapatacaktık :queen:

---------- Post added at 12:56 ---------- Previous post was at 12:53 ----------



La goca reiz biz bi arazi yapalım mart ortalarında, çekik gözlü oğlan da gabak lastikleriyle arkamızdan baksın yaşlı gözlerle :bounce:

Gartaşş benim lastiklerde slick gabak ama ben ondan daha çok performans sergileyeceğim ganaatindeyim :queen:
hakkaten bi el atalım ona bu haftasonu falan ne diyon sen??
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Gartaşş benim lastiklerde slick gabak ama ben ondan daha çok performans sergileyeceğim ganaatindeyim :queen:
hakkaten bi el atalım ona bu haftasonu falan ne diyon sen??

Motora oturduğum vakit, kafa hizana gelen botlarım ile yanından geçerken...arazide... arkasından gidebileceğin bir kamyon dahi bulamayacaksın...
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Gartaşş benim lastiklerde slick gabak ama ben ondan daha çok performans sergileyeceğim ganaatindeyim :queen:
hakkaten bi el atalım ona bu haftasonu falan ne diyon sen??

Akü boş dostum, vurdurarak falan çalışır kanımca. El atarsan hayır demem, hatta gadan alırım :mrgreen:

Motora oturduğum vakit, kafa hizana gelen botlarım ile yanından geçerken...arazide... arkasından gidebileceğin bir kamyon dahi bulamayacaksın...

Kovayla küreğini getirmeyi unutma uzakdoğulu oğlan, arazide yapacak başka bişey bulamayınca kumdan kale yaparsın :p
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sizin önce motorlarınız çalışır duruma gelsin hele bir... Sonra bekar halinizle çook karı boşarsınız :king:

:mrgreen:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Bu videolarda benden haftasonu benlen kapışacak arkadaşlara gelsin,
Eğitim şart tabisi..

[YT]mA0oZ24OCBs[/YT]

[YT]5kbE6p1mw98[/YT]

[YT]vGnqQyardfY[/YT]
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
eski bi kuba kullanıcısı olarak tekrar str 250 almaya karar verdim de iu sorunun cevabını veremiyorum, kullananlar bi yardımcı olursa
ikinci el 2011 modeller 3200 civarında yada 4300 e 0 km yeni kasa ters maşa amortisörlü var.
hangisini almak daha mantıklı ne dersiniz? yeni kasadaki o amortisörler değermi aradaki farka?
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
25
bende 2011 düz arkadaşta 2012 ters var bana göre hiç bir fark yok, onunki biraz daha kalın gibi ama tamircinin dediğine göre ters ilk darbede amortisör borusunu patlatıyormuş,
bende ilk kasiste arka amortisörü patlattım, motorun üstüne toz konsa motor esniyor :D, yenisi 160 tl, işin içinden 50 tlye çıkma yolu yokmu :))
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Merhaba arkadaşlar;istemeyerek'de olsa maddi sıkışıklık yüzünden motosiklet'imi satmak zorundayım :salut:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-sadece-mecburiyet-den-106446434/detay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst