- Katılım
- 29 May 2007
- Mesajlar
- 1,000
eski bi kuba kullanıcısı olarak tekrar str 250 almaya karar verdim de iu sorunun cevabını veremiyorum, kullananlar bi yardımcı olursa
ikinci el 2011 modeller 3200 civarında yada 4300 e 0 km yeni kasa ters maşa amortisörlü var.
hangisini almak daha mantıklı ne dersiniz? yeni kasadaki o amortisörler değermi aradaki farka?
Bence yeni kasaya da karar versen 2. el al. Sıfırına o kadar para vermeni önermem. Zaten daha önce kullanmışsın. Motorun eksilerini problemlerini biliyorsun yani motoru tanıyorsun. 2012 olsun diyorsan bence bekleyip 2. el temiz bir motor bulabilirsin.
Bu arada bende de 2011 model Str var. Motor arazide bu amortisörle de gayet başarılı. Ben yeterince hoplayıp zıpladım test ettim
Şuan 2. el yeni kasa sadece aşağıdaki motor var. İstersen mesaj at takas teklifi yap.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-harbi-dag-ve-sehir-motoru-acill-94672662/detay
Bu arada Öner abinin de motoru satılık. Bu da yeni kasa ve gayet temiz;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-sadece-mecburiyet-den-106446434/detay