- Katılım
- 19 Eyl 2009
- Mesajlar
- 59
bi kaç sayfa öncesinde ben numara vermiştim onları oku bulursun
hay allah razı olsun abicm aramadm yer kalmadı yok yok yok
bi kaç sayfa öncesinde ben numara vermiştim onları oku bulursun
arkadaslar bu motorun resmı satıcılıgını kım yapıyor turkıyede ? İnternet sıtesı falan yokmu bılgı bulamadım ya :Yuan-Kuba SJ 150-23
hay allah razı olsun abicm aramadm yer kalmadı yok yok yok arayacagım adamı inşallah vardır renk filan hiç önemli değil yeterki bulunsun ya
hay allah razı olsun abicm aramadm yer kalmadı yok yok yokr:arayacagım adamı inşallah vardır renk filan hiç önemli değil yeterki bulunsun ya
Senin aradıqını burda nebioğullarında görmüştüm :cat:
Beyler Bu arada Dün 20 km ile viraja girerken yere yapıştım :queen::queen:
Beyler Bu arada Dün 20 km ile viraja girerken yere yapıştım
hemen iyisinden bir çift lastik al.
ya ben de motoru yaptırsam mı kararsızım. geleceksen mersine yaptıracağım bak Recai
aboww geçmiş olsun recai bişeyn yok dmi:rendeer:
Ya abi Boşuna masraf yapma motoruna ben 3.vitesi geçmem :queen: Lastiklere hava bastırmıştım motor harbi bi 10 km yavaş gidiyormuş Baya farkettirdi alışamadım düştüm galiba nasıl düştüm bende bilmiyorum yürüme hızıyla dönüyordum :cherry:
Yok cihanım ya ben alışığım kazalara bu sinek Vızıltısı :cherry: Dirsek Yara oldu az buz
bak yaptırırım gelmezsen mersine bozuşuruz yaptırayım mı:cherry:
Benim içinmi yaptırıyonYa Abi Allah seni
r: Bende yaptıram ozaman Yetmedi bu 200km hız istiyorum :queen: burda yağmur yağıyo az bi dolaşam Gelirim
![]()
motor bana yetiyor osmaniyede ama sen şimdi 140 yapıyorum dedin o biraz kafamı karıştırdı. benim ki de 140 yapıyor ama zar zor. şimdi işin ucunda yenilip madara olmak var. ondan sonra mt de adımız çıkar:queen:
Abi benim motor felaket ya lastiğe hava bastırınca dahada gitmeye başladı Benim motor çok rahat goruyor 140 ı R6 mübarek ya :cat: Mersine gelıcem bı aksılık olmaz ise Tam kararlaştırmadık daha senınle :cherry:
aradım abicm ama maalesf kalmamşnoldu aradınmı?
baktım ama maşalllah ateş pahası mübarek 50 liralık parçaya 200 lira yazıyor istnbulda altay motor var orda satılıyor galiba arayacam inşallah vardrSenin aradıqını burda nebioğullarında görmüştüm
vay yawşaklar bana var demişlerdi.aradım abicm ama maalesf kalmamş
vay yawşaklar bana var demişlerdi.
Abi benim motor felaket ya lastiğe hava bastırınca dahada gitmeye başladı Benim motor çok rahat goruyor 140 ı R6 mübarek ya :cat: Mersine gelıcem bı aksılık olmaz ise Tam kararlaştırmadık daha senınle :cherry:
cihan bu pazar geliyorum bu sefer de mazeret üretirsen sittin sene gelmem haberin olsun.
dürümcüyü ayarla
gel gel bekleriz başımızın üstünde yerin var. dürmcü hazır seni bekliyo![]()
abi o sanayi varya onun karşı tarafında. merkezde ama dışa bakan bi yerinde![]()