Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
133
arkadaslar bu motorun resmı satıcılıgını kım yapıyor turkıyede ? İnternet sıtesı falan yokmu bılgı bulamadım ya ::) Yuan-Kuba SJ 150-23
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
arkadaslar bu motorun resmı satıcılıgını kım yapıyor turkıyede ? İnternet sıtesı falan yokmu bılgı bulamadım ya ::) Yuan-Kuba SJ 150-23

yok :D motorun sıfırı gelmiyor türkiyeye eğer sen sıfırını bulursanda 2007 den filan kalmadır.

hay allah razı olsun abicm aramadm yer kalmadı yok yok yok arayacagım adamı inşallah vardır renk filan hiç önemli değil yeterki bulunsun ya

noldu aradınmı?
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
hay allah razı olsun abicm aramadm yer kalmadı yok yok yok :pr:arayacagım adamı inşallah vardır renk filan hiç önemli değil yeterki bulunsun ya

Senin aradıqını burda nebioğullarında görmüştüm :cat:

Beyler Bu arada Dün 20 km ile viraja girerken yere yapıştım :queen::queen:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
hemen iyisinden bir çift lastik al.

ya ben de motoru yaptırsam mı kararsızım. geleceksen mersine yaptıracağım bak Recai

Ya abi Boşuna masraf yapma motoruna ben 3.vitesi geçmem :queen: Lastiklere hava bastırmıştım motor harbi bi 10 km yavaş gidiyormuş Baya farkettirdi alışamadım düştüm galiba nasıl düştüm bende bilmiyorum yürüme hızıyla dönüyordum :cherry:

aboww geçmiş olsun recai bişeyn yok dmi:rendeer:

Yok cihanım ya ben alışığım kazalara bu sinek Vızıltısı :cherry: Dirsek Yara oldu az buz
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Ya abi Boşuna masraf yapma motoruna ben 3.vitesi geçmem :queen: Lastiklere hava bastırmıştım motor harbi bi 10 km yavaş gidiyormuş Baya farkettirdi alışamadım düştüm galiba nasıl düştüm bende bilmiyorum yürüme hızıyla dönüyordum :cherry:



Yok cihanım ya ben alışığım kazalara bu sinek Vızıltısı :cherry: Dirsek Yara oldu az buz

bak yaptırırım gelmezsen mersine bozuşuruz yaptırayım mı:cherry:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Benim içinmi yaptırıyon :p Ya Abi Allah seni :pr: Bende yaptıram ozaman Yetmedi bu 200km hız istiyorum :queen: burda yağmur yağıyo az bi dolaşam Gelirim :)

motor bana yetiyor osmaniyede ama sen şimdi 140 yapıyorum dedin o biraz kafamı karıştırdı. benim ki de 140 yapıyor ama zar zor. şimdi işin ucunda yenilip madara olmak var. ondan sonra mt de adımız çıkar:queen:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
motor bana yetiyor osmaniyede ama sen şimdi 140 yapıyorum dedin o biraz kafamı karıştırdı. benim ki de 140 yapıyor ama zar zor. şimdi işin ucunda yenilip madara olmak var. ondan sonra mt de adımız çıkar:queen:

Abi benim motor felaket ya lastiğe hava bastırınca dahada gitmeye başladı Benim motor çok rahat goruyor 140 ı R6 mübarek ya :cat: Mersine gelıcem bı aksılık olmaz ise Tam kararlaştırmadık daha senınle :cherry:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
vay yawşaklar bana var demişlerdi.

cihan bu pazar geliyorum bu sefer de mazeret üretirsen sittin sene gelmem haberin olsun.:p

dürümcüyü ayarla:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:56 ----------

Abi benim motor felaket ya lastiğe hava bastırınca dahada gitmeye başladı Benim motor çok rahat goruyor 140 ı R6 mübarek ya :cat: Mersine gelıcem bı aksılık olmaz ise Tam kararlaştırmadık daha senınle :cherry:

Recai az önce 75 lira bayıldım tamirciye yarın motor yapılacak. mersine gelmezsen tüm emekler boşa gider haberin olsun.

gelmeyen beyle olsun:queen:

n134484095552_7329.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------

mersine bu pazar değil 2 yada 3 hafta sonra gelirim. sen le de ayarlarız
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
gel gel bekleriz başımızın üstünde yerin var. dürmcü hazır seni bekliyo :D

pazar sabahı yola çıkarım 10 gibi veya 11 gibi. 12-13 gibi orda olurum.biraz gezeriz. sana moto öğretirim. oradan 4-5 gibi dönerim.telefonun açık olsun pazar günü tam çarşıya gelirim. sizin ev merkezde mi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst