Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
Cihan Senide tokatlarım haa

ben bir garip motorsuzum hayat yolunda yolunu kaybetmiş perişanım ben mecnun misali gurbet ellerde ümidim kaybolmuş perişanım ben

:salut:motorum yok benim abi yayayken mi tokatlıycan

Antalyada Bu Ybr' yi qeçen yoook

çok merak eder oldum valla yeni halinin ftografları varsa koysana bi bide modifiye listesini yazarsan iyi olur baya :D

antalyada nerde yarışıyorsunuz konya altında mı. la oralarda yarışılmaz. anca turistlere bakılır
halil abi vizede kalktı rus doludur ora şimdi :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:34 ----------

çıkınca atcam resimleri ayrıca motor artık 150 cc degil 200 cc oldu hedefim 180 km üstü

aman dikkat o bünye kaldırırmı 180 km.yi:D

heleki vibrasyonu düşünemiyorum zaten :D
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
siftahı yapalım o zaman Recai .

antalyada nerde yarışıyorsunuz konya altında mı. la oralarda yarışılmaz. anca turistlere bakılır:cherry:

Daha yeni ordan geldim Orda Tek yapıyorum abi :cherry: Seni Tek Teker geçerim Cihan Belcim olsun :queen:


ben bir garip motorsuzum hayat yolunda yolunu kaybetmiş perişanım ben mecnun misali gurbet ellerde ümidim kaybolmuş perişanım ben

:salut:motorum yok benim abi yayayken mi tokatlıycan:cherry:




çok merak eder oldum valla yeni halinin ftografları varsa koysana bi bide modifiye listesini yazarsan iyi olur baya :D

halil abi vizede kalktı rus doludur ora şimdi :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:34 ----------



aman dikkat o bünye kaldırırmı 180 km.yi:D

heleki vibrasyonu düşünemiyorum zaten :D

160 Km yi kaldırmıyor .. 180 ? Şaka Galiba Rüzgardan takla atar o motor Masaj aleti sonuçtaa Valla video yu sen cekıcen cihan Bu aralar Motoru değiştirme girdi kafama Başka Ybr lere bakıyorum :queen::queen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
way be...eski günler geldi aklıma...
nasılsınız arkadaşlar

nerdesin Hüseyin artık girecek misin mtye. nasıl gidiyor hayat. eskişehirde ne işin var la buz gibim yer. bir de porsuk çayı var leş gibim. (şimdi Motorhocası okursa bunları beni deler:cherry:)


motoru satmış araba almışsın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:15 ----------

Motorda Kusur görünce Soğuyorum birden :queen: hedef r6 :cherry:


sat m3 ten aşağısı kesmez
neyse mersin de buluşalım da ondan sonra satarmısın aşık mı olursun belli olur.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
nerdesin Hüseyin artık girecek misin mtye. nasıl gidiyor hayat. eskişehirde ne işin var la buz gibim yer. bir de porsuk çayı var leş gibim. (şimdi Motorhocası okursa bunları beni deler:cherry:)


motoru satmış araba almışsın.

walla ben ömrümde böyle güzel yer görmedim.leş gibi dedğin porsuk artık tertemiz.şehir ispanya ya dönmüş.motoru sattık araba aldık.şimdi de bmw var işte onla idare ediyoruz:cherry:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
walla ben ömrümde böyle güzel yer görmedim.leş gibi dedğin porsuk artık tertemiz.şehir ispanya ya dönmüş.motoru sattık araba aldık.şimdi de bmw var işte onla idare ediyoruz:cherry:

oda nesi:mrgreen: daha yeni görüyorum senin 650gs yazısını. vay cakalazında 650 liği var kapıştırın bakiim:p

nasıl makine tavsiye edermisin
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
oda nesi:mrgreen: daha yeni görüyorum senin 650gs yazısını. vay cakalazında 650 liği var kapıştırın bakiim:p

nasıl makine tavsiye edermisin

arazide duman ederim çakoyu:cherry:
walla hacı fiyat-performans noktasında süper.az yakıyor.hafif bi titreşim var rahatsız olmuyorum ben.abs var.en önemlisi bmw:cherry:
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
54
:( bugün büyük bi kazayı az hasarlı olarak atlattım... ters bi gündü f5 ile... arkadaslar bana arka sok kuyruk gerek nerden temin ederim ve arka sol basamak lazım.. yardımcı olmanızı diliom...
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
59
ya arkadaşlar banada sag ön grenajdaki f5 sport yazan parça lazım ramzey de kalmamş bulablecegm bi yer varsa lütfen yardımcı olun
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
54
aynı motordan bi arkadasımdada var ve giderken tam gaz yemio ve tekleme yapıo.... sizce ne olabilir bujıyı değiştirdim ama yine olmadı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst