- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,832
Cihan Senide tokatlarım haa :queen:
Antalyada Bu Ybr' yi qeçen yoook :cherry:
siftahı yapalım o zaman Recai .
antalyada nerde yarışıyorsunuz konya altında mı. la oralarda yarışılmaz. anca turistlere bakılır:cherry:
Cihan Senide tokatlarım haa :queen:
Antalyada Bu Ybr' yi qeçen yoook :cherry:
motorun güzelmiş hayırlısıyla kullan:cat:
Cihan Senide tokatlarım haa
Antalyada Bu Ybr' yi qeçen yoook
halil abi vizede kalktı rus doludur ora şimdiantalyada nerde yarışıyorsunuz konya altında mı. la oralarda yarışılmaz. anca turistlere bakılır
çıkınca atcam resimleri ayrıca motor artık 150 cc degil 200 cc oldu hedefim 180 km üstü
siftahı yapalım o zaman Recai .
antalyada nerde yarışıyorsunuz konya altında mı. la oralarda yarışılmaz. anca turistlere bakılır:cherry:
ben bir garip motorsuzum hayat yolunda yolunu kaybetmiş perişanım ben mecnun misali gurbet ellerde ümidim kaybolmuş perişanım ben
:salut:motorum yok benim abi yayayken mi tokatlıycan:cherry:
çok merak eder oldum valla yeni halinin ftografları varsa koysana bi bide modifiye listesini yazarsan iyi olur baya
halil abi vizede kalktı rus doludur ora şimdi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:34 ----------
aman dikkat o bünye kaldırırmı 180 km.yi
heleki vibrasyonu düşünemiyorum zaten![]()
Seni Tek Teker geçerim Cihan Belcim olsun
Bu aralar Motoru değiştirme girdi kafama Başka Ybr lere bakıyorum
hertürlü(yanlış anlaşılmasın aman :cherry
abi amacınne bu zaten 2. ybr bari 250 cc alda cc büyütmüş ol![]()
Motorda Kusur görünce Soğuyorum birden hedef r6
way be...eski günler geldi aklıma...
nasılsınız arkadaşlar
Motorda Kusur görünce Soğuyorum birden :queen: hedef r6 :cherry:
nerdesin Hüseyin artık girecek misin mtye. nasıl gidiyor hayat. eskişehirde ne işin var la buz gibim yer. bir de porsuk çayı var leş gibim. (şimdi Motorhocası okursa bunları beni deler:cherry
motoru satmış araba almışsın.
walla ben ömrümde böyle güzel yer görmedim.leş gibi dedğin porsuk artık tertemiz.şehir ispanya ya dönmüş.motoru sattık araba aldık.şimdi de bmw var işte onla idare ediyoruz:cherry:
oda nesi:mrgreen: daha yeni görüyorum senin 650gs yazısını. vay cakalazında 650 liği var kapıştırın bakiim
nasıl makine tavsiye edermisin
arazide duman ederim çakoyu:cherry:
walla hacı fiyat-performans noktasında süper.az yakıyor.hafif bi titreşim var rahatsız olmuyorum ben.abs var.en önemlisi bmw:cherry:
off yabrım benim be
en öenmlisi f5 i artıyor mu onu söyle:queen:
F5 in yerini ne tutar hacı:cherry:
bugün büyük bi kazayı az hasarlı olarak atlattım... ters bi gündü f5 ile... arkadaslar bana arka sok kuyruk gerek nerden temin ederim ve arka sol basamak lazım.. yardımcı olmanızı diliom...
ya arkadaşlar banada sag ön grenajdaki f5 sport yazan parça lazım ramzey de kalmamş bulablecegm bi yer varsa lütfen yardımcı olun