Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
bak alırım anahtarını:cherry:

sana küçük bir ipucu vereyim hem apacheyi hem de cbr ı geçiyorum

Abi yapma altında skyjet var :salut: tamam sen yıllarını verdin ona :pr: bende gençliğimi vermiştim Abi:queen: ben burda skyjetleri Bi tokatlıyım sonra sana dönücem :cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
bekliyorum halil abi :p



ooo işin içine anahtar girdi baya kızıştı ortalık :D

abiler etmeyin eylemeyin. baya kızıştı ortalık bu işinsonu kötüye gidiyor:D

recai bir hafta sonra motorunun resimlerini koyda görelim bakalım bir :)

merak etme sen :cherry: ben giderim mersine halil abi Gider tersine :queen:
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
19
selam beyler bende kh125-12d kuba war yeni aldım 700km falan oldu sizce nasıl daha önce kullanan warmı yada gören duyan vs. cevaplarınızı beklıyorum
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
recai sen o antalyanın virajlı yollarında top speed deneyemiyosun ya bi yanla da onun fotograflarını görelim :D
 
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
16
vallaha ne dıyeyım cbr nın bırebır aynısı...yesıl olan modellerın kafa grenajları cbr150 ıle aynı. (turkıye de malesef olmayan:pale: ) 2007 modellerın farlarını bırlestırmısler ama fena da olmamıs hanı..cbr almak ısteyıp te alamayacak bır cok yenı motorsıklet sevdalısı ınsan ıcın cok cok ıyı bır alternatıf bence..alan arkadaslarımıza da hayırlı olsun..

Bu Söz Sanki Benım icin Söylenmiş :D Skyjet'Le başLayıp Cebime Para Girince Bide Cbr'ye Binmeyi düşünüyorum ama Cbr 125 cc Sky 150 cc sky'a bindikten sonra cbr'ye binince acaba beklentimi karşılamaz'mı diye'de düşünmeden edemiyorum. :)
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
Bu Söz Sanki Benım icin Söylenmiş :D Skyjet'Le başLayıp Cebime Para Girince Bide Cbr'ye Binmeyi düşünüyorum ama Cbr 125 cc Sky 150 cc sky'a bindikten sonra cbr'ye binince acaba beklentimi karşılamaz'mı diye'de düşünmeden edemiyorum. :)

her ne kadar skyjet 150 cc olsada cbr su soğutmalı ve 6 vites :cat:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
recai sen o antalyanın virajlı yollarında top speed deneyemiyosun ya bi yanla da onun fotograflarını görelim :D
Virajlı yollar sahil yolunda cihan :) Kemere giderken Yapıyorum Dediklerini..Genelde Ben gaz açıyorum :cherry: Tek çalışıyorum bu aralar :p
Bu Söz Sanki Benım icin Söylenmiş :D Skyjet'Le başLayıp Cebime Para Girince Bide Cbr'ye Binmeyi düşünüyorum ama Cbr 125 cc Sky 150 cc sky'a bindikten sonra cbr'ye binince acaba beklentimi karşılamaz'mı diye'de düşünmeden edemiyorum. :)
Cbr 125 cc , Bu 150 cclere taş çıkartır..Skyjet Beni Cbr dan soğuttu o ayrı..Ama Her Yeri kalitedir..
her ne kadar skyjet 150 cc olsada cbr su soğutmalı ve 6 vites :cat:

Cbr Skyjetle kıyaslanamaz keşke ilk motorum cbr 125 olsaydı :cherry:
 
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
4
bu da benımkı arkıler 160km basıyor

allah allah resım cıkmadı[/QUOTE]








bi ara atmayı denedim atamadım resimleri bunlar eski resimler simdi modifikasyon yapıyorum cıkınca atarım yeni resimleri
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
İşte Benim Eski takozun iLk hali Aynısı 160 km mı yapıyor ? :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

bakarsın benim ki yapar abisi mersinde:mrgreen:. ya o değilde almayı istediğim şeyler vardı şimdi parayı motora sıvayacağım inat uğruna.:queen: bu hafta yaptırırım sanırım
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
bakarsın benim ki yapar abisi mersinde:mrgreen:. ya o değilde almayı istediğim şeyler vardı şimdi parayı motora sıvayacağım inat uğruna.:queen: bu hafta yaptırırım sanırım

Bu skyjet Dedikolularına Eski Bir Skyjetci(Derbeder) oLarak Son vericem :queen: Sizleri Tokatlamak Büyük Bir zevk halil abeeee :cherry::cherry:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Bu skyjet Dedikolularına Eski Bir Skyjetci(Derbeder) oLarak Son vericem :queen: Sizleri Tokatlamak Büyük Bir zevk halil abeeee :cherry::cherry:

ah canım yaa. kıyamam ben sana tokat atmaya:p

şunu da belirtelim de olaya netlik kazandıralım yarışı trafiğe kapalı alanda yapıyoruz değil mi. yanlış anlaşılmasın (evet de evet de)
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
ah canım yaa. kıyamam ben sana tokat atmaya:p

şunu da belirtelim de olaya netlik kazandıralım yarışı trafiğe kapalı alanda yapıyoruz değil mi. yanlış anlaşılmasın (evet de evet de)

Tabikide Evet :cherry: Dağ bayır yol hava farketmez Ybr Affetmez :cat::wiinkk::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst