Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
42
Aslında Guzel motor ama Onden bakınca gorntusu peq hos gelmedi bende bu tarz motor alıcaktım sonra Skygo sg125-30 u gordum cok hosuma gitti ve artık sahıbıyım cok memnunum fakat dediğiniz gibi bakıma soktum bakımdan cıkınca titreşimini yeni fark ettim sanki depo mu motormu sallanıyo anlıyamıyosun motorcu dişlilerden geliyodur dedi değiştirsem düzelirmi acaba?
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
Aslında Guzel motor ama Onden bakınca gorntusu peq hos gelmedi bende bu tarz motor alıcaktım sonra Skygo sg125-30 u gordum cok hosuma gitti ve artık sahıbıyım cok memnunum fakat dediğiniz gibi bakıma soktum bakımdan cıkınca titreşimini yeni fark ettim sanki depo mu motormu sallanıyo anlıyamıyosun motorcu dişlilerden geliyodur dedi değiştirsem düzelirmi acaba?

dişlileri azaltırsan titreşimde azalır.

nasıl gidişi en son kaç gördün?

hiç skyjetle yarıştınmı yarıştıysan kim yendi?
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
yaşıyoruz ama ne m3 ümüz ne skyjetimiz var buna yaşamak denirse :D halil abinin lafıydı ama neyse artık :D
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Haha Abi alemsin vallaha:cherry: Nasılsın iyisindir umarım :rendeer: Senin motorun ne abi şuan ?

çok şükür iyiyim. sen nasılsın. benim motor herzamanki gibi f5 ağlayayım mı güleyim mi hangi smiley i koyayım

Recai sizin m3 tüplü mü:p
ne yakıyor ortağam litre olarak
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
halil abi gül bence gül onu bulamayanlar var:D

ne o niyeti bozup ybr mi alcan yoksa:cyclopsan

tüptür tüp sıralı sistemdir hemde :D

aslında motorlaradamı taktırsak ne benzin 4 mazot 2 lira :p
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
halil abi gül bence gül onu bulamayanlar var:D

ne o niyeti bozup ybr mi alcan yoksa:cyclopsan

tüptür tüp sıralı sistemdir hemde :D

aslında motorlaradamı taktırsak ne benzin 4 mazot 2 lira :p

mazot nerde 2 lira 3.20 mazot benzin 3.80.

2 liraya yakıt bir tek metanol var onu da alamıyoruz motora sahte rakı ayağına yasaklandı piyasada

tiner, etil alkol, zippo jet yakıtı, mazot, patates kızartması yağı,97 oktan hepsinden içti benim f5(bazısı yaramadı tabi mesela kızartma yağı ağır geldi

bir çiş kaldı ama o yaramaz sanırsam:queen:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
çok şükür iyiyim. sen nasılsın. benim motor herzamanki gibi f5 ağlayayım mı güleyim mi hangi smiley i koyayım

Recai sizin m3 tüplü mü:p
ne yakıyor ortağam litre olarak
abi tüp yok arabada zaten bmw ye tüp takanlara :cyclopsan Diye bakıyorum..50 lirayla Geziyorum bi gün Litre olarak hesaplamadım şuan ben kullanmıyorum zaten motor aldım bu hafta yarında satış işini halledicem motorun :)
halil abi gül bence gül onu bulamayanlar var:D

ne o niyeti bozup ybr mi alcan yoksa:cyclopsan

tüptür tüp sıralı sistemdir hemde :D

aslında motorlaradamı taktırsak ne benzin 4 mazot 2 lira :p

Ybr alıcak tabi cihann sende ybr al pişman olma :queen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
abi tüp yok arabada zaten bmw ye tüp takanlara :cyclopsan Diye bakıyorum..50 lirayla Geziyorum bi gün Litre olarak hesaplamadım şuan ben kullanmıyorum zaten motor aldım bu hafta yarında satış işini halledicem motorun :)


Ybr alıcak tabi cihann sende ybr al pişman olma :queen:

ybr m3 tokatlıyorsa alırım :cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
ama şimdi hayabusayla m3 geçmek zevkli olmaz. ybr ile m3 tokatlasak daha bi keyif verirdi.

mesela seni hayabusa geçse bir düşün. bir de ybr geçse

abi basıcak yol yokki 200 den fazla basamadım yol yok antalyada :pale: hayabusa kim ya ? :cherry: ybr ye bişi demiyorum zaten :cherry:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
abi basıcak yol yokki 200 den fazla basamadım yol yok antalyada :pale: hayabusa kim ya ? :cherry: ybr ye bişi demiyorum zaten :cherry:

:queen:

aslında benim moto hız olarak bana yetiyor ama benim eksikliğini çektiğim yanımda yönümdeki araçların beni belli hızdan sonra bariz geçmesi belki ilk 2 vites veya 3 vites baş ediyorum ama sonra adam uzuyor

motorumun en sıhhatli olduğu dönemlerde 120 ye kadar ciddi söylüyorum çoğu 1600 lük yetişemiyordu. hatta bir keresinde bmw 1.16 1800 motorla 120 ye kadar ben önde gitmiştim.

ama şimdi 1.3 ler ancak işte. o zamanlar 150 yapıyordu motor ve inanmazsın üzerine yatmadan 130 yapıyordu 130 a öyle çabuk çıkıyordu kş akıllara zarar./ibre dijital ve cbr 125 le aynısını gösteriyordu) sonra patates kızartması yağı yaramadı sanırım subap kesti ondan sonra tam verim alamadım. şu an da 135-140 yapıyor ama eski canı yok arka dişliyii küçülttümçn dişliyi büyülttüm baya hantal o haline göre.

demek istediğim bazen oluyor hızım 60 3.vitesteyim yanımda bir arraç beliriyor basıyorum o sırada o basıyor hatta ben vites düşüp bassam bile araç uzuyor.

ninja 250 alayım diyordum o da sonra düşündüm otobanda çok ezik kalır düşünsene 180 le gidiyorsun kıçı kırık megan seni geçiyor:p veya 2 kişi şehiiçinde gidiyorsun arabanın teki seni oyum oyum oynatıyor.

cbr6600 diye aklımdan geçiyor onu da alsak elemanları geçsek. eleman diyecek tabi geçer 600 lük motor.

onun için şöyle cbr 125 kılığında bir 600lük olsa da yesek

veya bir ara diyordum cbr 125 alayım üzerine ninja 250 motoru atayım ama işte dur bakalım ne olacak

siyah ninja250yı alıp ön farı sökersem baya küçükgörünür. pnlaşehiriçinde delmediğim araba bir m3 kalır onu da delmeyelim zaten osmaniye de yok

işte böyle Recai cim:cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
:queen:

aslında benim moto hız olarak bana yetiyor ama benim eksikliğini çektiğim yanımda yönümdeki araçların beni belli hızdan sonra bariz geçmesi belki ilk 2 vites veya 3 vites baş ediyorum ama sonra adam uzuyor

motorumun en sıhhatli olduğu dönemlerde 120 ye kadar ciddi söylüyorum çoğu 1600 lük yetişemiyordu. hatta bir keresinde bmw 1.16 1800 motorla 120 ye kadar ben önde gitmiştim.

ama şimdi 1.3 ler ancak işte. o zamanlar 150 yapıyordu motor ve inanmazsın üzerine yatmadan 130 yapıyordu 130 a öyle çabuk çıkıyordu kş akıllara zarar./ibre dijital ve cbr 125 le aynısını gösteriyordu) sonra patates kızartması yağı yaramadı sanırım subap kesti ondan sonra tam verim alamadım. şu an da 135-140 yapıyor ama eski canı yok arka dişliyii küçülttümçn dişliyi büyülttüm baya hantal o haline göre.

demek istediğim bazen oluyor hızım 60 3.vitesteyim yanımda bir arraç beliriyor basıyorum o sırada o basıyor hatta ben vites düşüp bassam bile araç uzuyor.

ninja 250 alayım diyordum o da sonra düşündüm otobanda çok ezik kalır düşünsene 180 le gidiyorsun kıçı kırık megan seni geçiyor:p veya 2 kişi şehiiçinde gidiyorsun arabanın teki seni oyum oyum oynatıyor.

cbr6600 diye aklımdan geçiyor onu da alsak elemanları geçsek. eleman diyecek tabi geçer 600 lük motor.

onun için şöyle cbr 125 kılığında bir 600lük olsa da yesek

veya bir ara diyordum cbr 125 alayım üzerine ninja 250 motoru atayım ama işte dur bakalım ne olacak

siyah ninja250yı alıp ön farı sökersem baya küçükgörünür. pnlaşehiriçinde delmediğim araba bir m3 kalır onu da delmeyelim zaten osmaniye de yok

işte böyle Recai cim:cherry:
Abi Senin Ne Kadar çok derdin varmış ya :queen::queen: Benim arkadaşımdada var skyjet 160 görüyor Ama Abi şimdi o motor kamyon gibi gerçekten Çok yoruyor..Ybr 125 Bana göre 600 cc aşası en kral motor :) Bırak sen m3 ü falan 3.200 cc 321 beygir araba 97 modeli 2010ları 400 hp :cyclopsan 125 cc motor hadi 250 cc motor diyelim arabalara kafa tutamaz :D Motor kadar zevk vermiyor abi ne olursa olsun :cherry: ben ybr'im ile mutluyum hafta sonu bi gezi yapıp resimlerini eklerim ilk defa motorla bi gezi düşünüyorum :mrgreen: HIZ FELAKETTİR Abi :p Ama 600 cc alabilsem güzel olur tabi :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst