- Katılım
- 23 Eyl 2009
- Mesajlar
- 1,404
bak alırım anahtarını:cherry:
sana küçük bir ipucu vereyim hem apacheyi hem de cbr ı geçiyorum
Abi yapma altında skyjet var :salut: tamam sen yıllarını verdin ona
bak alırım anahtarını:cherry:
sana küçük bir ipucu vereyim hem apacheyi hem de cbr ı geçiyorum
Abi yapma altında skyjet var :salut: tamam sen yıllarını verdin onar: bende gençliğimi vermiştim Abi:queen: ben burda skyjetleri Bi tokatlıyım sonra sana dönücem :cherry:
Cihan da hakem olur(hakeme hemen banka havalesi yapayım
bak alırım anahtarını
bekliyorum halil abi
ooo işin içine anahtar girdi baya kızıştı ortalık
abiler etmeyin eylemeyin. baya kızıştı ortalık bu işinsonu kötüye gidiyor
recai bir hafta sonra motorunun resimlerini koyda görelim bakalım bir![]()
vallaha ne dıyeyım cbr nın bırebır aynısı...yesıl olan modellerın kafa grenajları cbr150 ıle aynı. (turkıye de malesef olmayanale: ) 2007 modellerın farlarını bırlestırmısler ama fena da olmamıs hanı..cbr almak ısteyıp te alamayacak bır cok yenı motorsıklet sevdalısı ınsan ıcın cok cok ıyı bır alternatıf bence..alan arkadaslarımıza da hayırlı olsun..
Bu Söz Sanki Benım icin SöylenmişSkyjet'Le başLayıp Cebime Para Girince Bide Cbr'ye Binmeyi düşünüyorum ama Cbr 125 cc Sky 150 cc sky'a bindikten sonra cbr'ye binince acaba beklentimi karşılamaz'mı diye'de düşünmeden edemiyorum.
![]()
Virajlı yollar sahil yolunda cihanrecai sen o antalyanın virajlı yollarında top speed deneyemiyosun ya bi yanla da onun fotograflarını görelim![]()
Cbr 125 cc , Bu 150 cclere taş çıkartır..Skyjet Beni Cbr dan soğuttu o ayrı..Ama Her Yeri kalitedir..Bu Söz Sanki Benım icin SöylenmişSkyjet'Le başLayıp Cebime Para Girince Bide Cbr'ye Binmeyi düşünüyorum ama Cbr 125 cc Sky 150 cc sky'a bindikten sonra cbr'ye binince acaba beklentimi karşılamaz'mı diye'de düşünmeden edemiyorum.
![]()
her ne kadar skyjet 150 cc olsada cbr su soğutmalı ve 6 vites :cat:
modifiyeli halinide görmek isteriz motorun hayırlı olsun çok güzel motormuş :cat:
İşte Benim Eski takozun iLk hali Aynısı 160 km mı yapıyor ? :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
bakarsın benim ki yapar abisi mersinde:mrgreen:. ya o değilde almayı istediğim şeyler vardı şimdi parayı motora sıvayacağım inat uğruna.:queen: bu hafta yaptırırım sanırım
Bu skyjet Dedikolularına Eski Bir Skyjetci(Derbeder) oLarak Son vericem :queen: Sizleri Tokatlamak Büyük Bir zevk halil abeeee :cherry::cherry:
ah canım yaa. kıyamam ben sana tokat atmaya
şunu da belirtelim de olaya netlik kazandıralım yarışı trafiğe kapalı alanda yapıyoruz değil mi. yanlış anlaşılmasın (evet de evet de)
recai osmaniyeli klavye basinda yarismak kolay hadi hazirlayin motorlarinizi bulusalim mersinde![]()
Cihan Senide tokatlarım haa :queen:recai osmaniyeli klavye basinda yarismak kolay hadi hazirlayin motorlarinizi bulusalim mersinde![]()
benim moto bu hafta inşallah hazır olcek