- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,832
Hala Fatih Onda sorun Yok :cat: Ama Dayanıklıdır Fatihler rahat değildir.:wiinkk:
Abi Nasılsın :bounce: Selamlar.
ooo Recai nasılsın. m3 e selamlar:cherry:
Hala Fatih Onda sorun Yok :cat: Ama Dayanıklıdır Fatihler rahat değildir.:wiinkk:
Abi Nasılsın :bounce: Selamlar.
ooo Recai nasılsın. m3 e selamlar:cherry:
Aleykum Selam Abi Ellerinden öperR1 Keyfi Var yemin olsun :queen: Yaşıyoruz Abi nolsun..Sende ne var ne yok :cherry:
merhaba arkadaslar.sahibindende fiyatlar uçmus diosunuzda bi 100 lük kup fiyatı o kadar zaten.yapmaın.hem havanız olsun istiosunuz hem ucuza mal etmek olmuo ... hepten bedava beklemein18499445 nolu ilan benim.cok ciddi alıcılara gercekten güzellik yapacaım.ama okadarda deil
yarın ilgilenicem dostum :cat:üstat yardımcı olursan çok sevinirm
yaşıyorum ama m3 üm yok yaşamak denirse
çok uykum geldi yarım saate kalmaz uyurum
Dostum 2.500 Tl Diyen arkadaşlar Gerçekten uçmuşlar 2.350 tl 'ye 0'ını bulayım hemen :cat:
yarın ilgilenicem dostum :cat:
İnsan çok isteyince oluyor be abiHayırlı geceler Şimdiden :rendeer:
sanada iyi geceler. geçen sene antalyaya gelmiştim derbi gpr125 almaya. fakat motor oldukça eskidiği için almadım. 2 gün antalyada kaldım otel titanik te. insan bir kere denize veya havuza girmez mi. yok girmeden gittim motoru alamamanın siniriyle. ne gündü vay:mrgreen: otel de internetten saati 10 dolarmıydı:queen: hatırlayamadım.
bu senelerde gelemem ama 5-10 sene sonra gelirsem senin m3 le kapışırız benim f5 le değil tabi başka motor ayarlamaya bakarım:cherry:
Dostum 2.500 Tl Diyen arkadaşlar Gerçekten uçmuşlar 2.350 tl 'ye 0'ını bulayım hemen :cat:
Azına sağlık recai üstadım 2,245 TL yazmış
105 TL daha verir sıfırını alırım
Haber verdiğiniz için teşekkür ederim Ferdi bey ama 2006 model ne zaman aldığınızı bilmiyorum hadi onu geçtik ama 9000 km kullanıp hiç zarar etmemeyi düşünüyorsanız Allah gönlünüze göre versin...
Fatih bey "cok ciddi alıcılara gercekten güzellik yapacaım" demişsinizde ne kadar olacak bu 2.245'ten 1800 mü 1600 mü 1400 mü aynı rengi aynı paraya neredeyse aynı km'ye ankarada da var! (Ankara'da yaşıyorum)
O zaman hergünkü gibi sahibindene bakarım ne gerek kaldıki buraya
yarın ilgilenicem dostum :cat:
Çok teşekkür ederim üstadım
İnsan çok isteyince oluyor be abiHayırlı geceler Şimdiden :rendeer:
ben den büyük olmaz boyum 1.70vede çok genç gösteririm
hatta hala pc de bol bol oyunda oynarım hani. ruh halim de çocuk gibi olur motora binince :cherry: nerde bir moto görsem hemen yarışırım:queen:
Hala Fatih Onda sorun Yok Ama Dayanıklıdır Fatihler rahat değildir.
Çaktırma motoru satıcam ondan böyle konuşuyorum
Recaİ noldu sen aradın mı verdiğim numarayı?
grenaj işini hallettin mi?
Beyler granaj tek bir yerde bulabildim ön granaj takımını sordum 400
Depo kapağına 40 dediler istanbulda başka bir yer 70 dedi tutturabildiğine yani
Nebioğullarını aradım önce sonra ordan bu numarayı verdiler 05322715593
umarım işinize yarar ama buradan başka parça satan kimse yok mu çok aradım bulamadım
Dostum O adamLar hiç Dayak yememişLer..:wiinkk: 200 Lira ön takım 0 4 parça..
insanın içinden neler geçiyor dostum ama birşey diyemiyorsun. Bana ön granaj takım 400 dediler başkada bulamadım. istanbula gitmiştim motoru almadan geldim Ankara'ya. Bir daha da büyük konuşmayım ama bir yere gitmem.
Ben grenaj almıcam sattığım arkadaş alıcak..1.5 ay önce falan motor işini bitirmiştim hatırlarsan..Tekrar dönücem galiba :cherry: Kafam karışık..
Beyler granaj tek bir yerde bulabildim ön granaj takımını sordum 400
Depo kapağına 40 dediler istanbulda başka bir yer 70 dedi tutturabildiğine yani
Nebioğullarını aradım önce sonra ordan bu numarayı verdiler 05322715593
umarım işinize yarar ama buradan başka parça satan kimse yok mu çok aradım bulamadım