Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
burda var(hatay) komple ön takım (sağ sol olarak) (4 parça) 190 tl. kuba motor bayisinin bana vermiş olduğu fiyat

Benim motor yatıyor..Kazadan beri Bu yan grenajları yok.. Komple ön takım dediğin nedir bi Resim olarak göster bana :) Yan kapaklar Ve ön taraf kafa grenajı lazım :rendeer:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
dur gidip tel. numaralarını aliym sen birebir görüş adamlarla istersen.
Tamam cihancım . Ben motoru satıyorum takasa daha dorusu.Parçalar lazım sen numarayı ver bi arıyıp konuşıyım Bayinin Bide hangi parçaları var ? ben motorun resmını cekıp eklıcem akşam buraya sen bakarsın beklıyorum telefonu
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
karakuş ticaret

ibrahim karakuş

adres:çay mah. 101 sok. no 35/b iskenderun / hatay

tel. 03266177946

fax:03266120705

e-mail:[email protected]

az önce kartını aldım. kendisinde tüm skyjet parçalarının olduğunu söyledi. sen msnden tel.dan filan ulaşırsın.
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
evet ben yeşilini sormuştum kırmızı var demişlerdi galiba.

eğer farklı bi renksede boyatırsın zaten çok problem olacağını sanmıyorum.

bi skyjet görmüştüm ön grenaj sökülmüş. yuvarlak far vardı sadece ama nasıl yapılacağına dair bi bilgim yok.
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
7
Herkese merhaba;
Gerçekten satmaya niyeti olanlar varsa mantıklı fiyat istedikleri sürece ciddi alıcıyım.
Üstadlarım yazılarınızı okudum temizi 1000 TL eder diyorsunuz. Peki ben hiç bir yerde bulamıyorum nerde bu temiz olupta 1000 TL isteyenler.
Sahibinden'e baktım millet uçmuş :)
Alırken nelere dikkat edeceğim konusunda da bilgilendirirseniz sevinirim
Çok dürüst bilgisini paylaşan delikanlı insanlar var burada, teşekkür ediyor saygı duyuyorum onlara da
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Herkese merhaba;
Gerçekten satmaya niyeti olanlar varsa mantıklı fiyat istedikleri sürece ciddi alıcıyım.
Üstadlarım yazılarınızı okudum temizi 1000 TL eder diyorsunuz. Peki ben hiç bir yerde bulamıyorum nerde bu temiz olupta 1000 TL isteyenler.
Sahibinden'e baktım millet uçmuş :)
Alırken nelere dikkat edeceğim konusunda da bilgilendirirseniz sevinirim
Çok dürüst bilgisini paylaşan delikanlı insanlar var burada, teşekkür ediyor saygı duyuyorum onlara da

evet sahibindekiler bencede uçmuş :) sırf cbr a benziyor diye 2. eline 2500 civarı isteyen bile var.Allah akıl fikir versin :)
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Herkese merhaba;
Gerçekten satmaya niyeti olanlar varsa mantıklı fiyat istedikleri sürece ciddi alıcıyım.
Üstadlarım yazılarınızı okudum temizi 1000 TL eder diyorsunuz. Peki ben hiç bir yerde bulamıyorum nerde bu temiz olupta 1000 TL isteyenler.
Sahibinden'e baktım millet uçmuş :)
Alırken nelere dikkat edeceğim konusunda da bilgilendirirseniz sevinirim
Çok dürüst bilgisini paylaşan delikanlı insanlar var burada, teşekkür ediyor saygı duyuyorum onlara da

Bende vardı..Temiz olarak 1000 e satıyordum..Sonra Ön grenaj kırıldı Hangi şehirdesin sen Ben sana bulayım yardımcı olayım. Ben olsam SkyJet almazdım binmek için, Ama 1000 lirayada En iyi motor budur
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
Herkese merhaba;
Gerçekten satmaya niyeti olanlar varsa mantıklı fiyat istedikleri sürece ciddi alıcıyım.
Üstadlarım yazılarınızı okudum temizi 1000 TL eder diyorsunuz. Peki ben hiç bir yerde bulamıyorum nerde bu temiz olupta 1000 TL isteyenler.
Sahibinden'e baktım millet uçmuş :)
Alırken nelere dikkat edeceğim konusunda da bilgilendirirseniz sevinirim
Çok dürüst bilgisini paylaşan delikanlı insanlar var burada, teşekkür ediyor saygı duyuyorum onlara da

valla o sahibinden.cam dakileri komple mt olarak anlamış değiliz :)
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
7
Bende vardı..Temiz olarak 1000 e satıyordum..Sonra Ön grenaj kırıldı Hangi şehirdesin sen Ben sana bulayım yardımcı olayım. Ben olsam SkyJet almazdım binmek için, Ama 1000 lirayada En iyi motor budur

Ankara'da yaşıyorum yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Verin kardeşinize temiz bir motor...
[email protected] mail adresim bu resimlerini yollayabilirseniz çok sevinirim
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
gençler naber.

Cihan geleceğim ama kesin diyemiyorum ve ufukta görünen bir durum yok hava çok puslu:mrgreen:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
fatih'e benzetirken iyiydi. noldu şimdi :mrgreen:
Hala Fatih Onda sorun Yok :cat: Ama Dayanıklıdır Fatihler rahat değildir.:wiinkk:
1_158677dev3.jpg
kamyon%20%28dev%20fatih%29.jpg

Çaktırma motoru satıcam ondan böyle konuşuyorum :queen:

Ankara'da yaşıyorum yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Verin kardeşinize temiz bir motor...
[email protected] mail adresim bu resimlerini yollayabilirseniz çok sevinirim
Ankara En sevdiqim memleket :) Bi araştırıyım bakalım.
gençler naber.

Cihan geleceğim ama kesin diyemiyorum ve ufukta görünen bir durum yok hava çok puslu:mrgreen:

iyiyiz büyükler :cherry:

ben den büyük olmaz boyum 1.70:p vede çok genç gösteririm

hatta hala pc de bol bol oyunda oynarım hani. ruh halim de çocuk gibi olur motora binince :cherry: nerde bir moto görsem hemen yarışırım:queen:

Abi Nasılsın :bounce: Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst