Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
54
merhaba arkadaslar.sahibindende fiyatlar uçmus diosunuzda bi 100 lük kup fiyatı o kadar zaten.yapmaın.hem havanız olsun istiosunuz hem ucuza mal etmek olmuo ... hepten bedava beklemein:) 18499445 nolu ilan benim.cok ciddi alıcılara gercekten güzellik yapacaım.ama okadarda deil
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
merhaba arkadaslar.sahibindende fiyatlar uçmus diosunuzda bi 100 lük kup fiyatı o kadar zaten.yapmaın.hem havanız olsun istiosunuz hem ucuza mal etmek olmuo ... hepten bedava beklemein:) 18499445 nolu ilan benim.cok ciddi alıcılara gercekten güzellik yapacaım.ama okadarda deil

Dostum 2.500 Tl Diyen arkadaşlar Gerçekten uçmuşlar 2.350 tl 'ye 0'ını bulayım hemen :cat:
üstat yardımcı olursan çok sevinirm
yarın ilgilenicem dostum :cat:
yaşıyorum ama m3 üm yok yaşamak denirse:p

çok uykum geldi yarım saate kalmaz uyurum

İnsan çok isteyince oluyor be abi :) Hayırlı geceler Şimdiden :rendeer:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Dostum 2.500 Tl Diyen arkadaşlar Gerçekten uçmuşlar 2.350 tl 'ye 0'ını bulayım hemen :cat:

yarın ilgilenicem dostum :cat:


İnsan çok isteyince oluyor be abi :) Hayırlı geceler Şimdiden :rendeer:

sanada iyi geceler. geçen sene antalyaya gelmiştim derbi gpr125 almaya. fakat motor oldukça eskidiği için almadım. 2 gün antalyada kaldım otel titanik te. insan bir kere denize veya havuza girmez mi. yok girmeden gittim motoru alamamanın siniriyle. ne gündü vay:mrgreen: otel de internetten saati 10 dolarmıydı:queen: hatırlayamadım.

bu senelerde gelemem ama 5-10 sene sonra gelirsem senin m3 le kapışırız benim f5 le değil tabi başka motor ayarlamaya bakarım:cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
sanada iyi geceler. geçen sene antalyaya gelmiştim derbi gpr125 almaya. fakat motor oldukça eskidiği için almadım. 2 gün antalyada kaldım otel titanik te. insan bir kere denize veya havuza girmez mi. yok girmeden gittim motoru alamamanın siniriyle. ne gündü vay:mrgreen: otel de internetten saati 10 dolarmıydı:queen: hatırlayamadım.

bu senelerde gelemem ama 5-10 sene sonra gelirsem senin m3 le kapışırız benim f5 le değil tabi başka motor ayarlamaya bakarım:cherry:

Titanik iyidir Abi :cat: Şehir Dışında bi o kötü :queen: Gel Herzaman bekleriz Abi başımızın üstünde yerin var :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
7
ferdi_race Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
merhaba arkadaslar.sahibindende fiyatlar uçmus diosunuzda bi 100 lük kup fiyatı o kadar zaten.yapmaın.hem havanız olsun istiosunuz hem ucuza mal etmek olmuo ... hepten bedava beklemein 18499445 nolu ilan benim.cok ciddi alıcılara gercekten güzellik yapacaım.ama okadarda deil

Dostum 2.500 Tl Diyen arkadaşlar Gerçekten uçmuşlar 2.350 tl 'ye 0'ını bulayım hemen :cat:

Azına sağlık recai üstadım 2,245 TL yazmış
105 TL daha verir sıfırını alırım
Haber verdiğiniz için teşekkür ederim Ferdi bey ama 2006 model ne zaman aldığınızı bilmiyorum hadi onu geçtik ama 9000 km kullanıp hiç zarar etmemeyi düşünüyorsanız Allah gönlünüze göre versin...
Fatih bey "cok ciddi alıcılara gercekten güzellik yapacaım" demişsinizde ne kadar olacak bu 2.245'ten 1800 mü 1600 mü 1400 mü aynı rengi aynı paraya neredeyse aynı km'ye ankarada da var! (Ankara'da yaşıyorum)
O zaman hergünkü gibi sahibindene bakarım ne gerek kaldıki buraya

yarın ilgilenicem dostum :cat:

Çok teşekkür ederim üstadım

İnsan çok isteyince oluyor be abi :) Hayırlı geceler Şimdiden :rendeer:
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
ben den büyük olmaz boyum 1.70:p vede çok genç gösteririm

hatta hala pc de bol bol oyunda oynarım hani. ruh halim de çocuk gibi olur motora binince :cherry: nerde bir moto görsem hemen yarışırım:queen:

onlar zevk meselesi bende ilerde öyle olucam muhtemelen :mrgreen:

Hala Fatih Onda sorun Yok Ama Dayanıklıdır Fatihler rahat değildir.

Çaktırma motoru satıcam ondan böyle konuşuyorum

hadi bakim yap sen reklamını :p
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
54
arkadaslar kimseye zorla bişi yaptırmıoz işine gelen alır yada almaz.bu kadadr basti.ama benim bu motorun üzerinde onca emeğim var.boşa cıkaramam.ve motoruma oldukca güveniorum.varsa daha yakısıklısı bende görmek isterim.... 2000 liranın asaısına vermem motorumu... zaten satmaya kıyamıom:) araba almaya nietliyim o yüzden.satarsam dahi ileri doğru kısmet oluesa aynısından alıcam...:) size sunu sölim takasta 2500 liraya değer verdiler motora bi cokkez....bir sürü arayanda oluo anlaşamasakta:) ben kücük bi kasabada yasıom 9000 km burda eve gidip gelirken istemedende olsa oluo hertürlü....
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
7
Granaj

Beyler granaj tek bir yerde bulabildim ön granaj takımını sordum 400

Depo kapağına 40 dediler istanbulda başka bir yer 70 dedi tutturabildiğine yani

Nebioğullarını aradım önce sonra ordan bu numarayı verdiler 05322715593

umarım işinize yarar ama buradan başka parça satan kimse yok mu çok aradım bulamadım
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Beyler granaj tek bir yerde bulabildim ön granaj takımını sordum 400

Depo kapağına 40 dediler istanbulda başka bir yer 70 dedi tutturabildiğine yani

Nebioğullarını aradım önce sonra ordan bu numarayı verdiler 05322715593

umarım işinize yarar ama buradan başka parça satan kimse yok mu çok aradım bulamadım

Dostum O adamLar hiç Dayak yememişLer..:wiinkk: 200 Lira ön takım 0 4 parça..
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
7
Dostum O adamLar hiç Dayak yememişLer..:wiinkk: 200 Lira ön takım 0 4 parça..

insanın içinden neler geçiyor dostum ama birşey diyemiyorsun. Bana ön granaj takım 400 dediler başkada bulamadım. istanbula gitmiştim motoru almadan geldim Ankara'ya. Bir daha da büyük konuşmayım ama bir yere gitmem.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
insanın içinden neler geçiyor dostum ama birşey diyemiyorsun. Bana ön granaj takım 400 dediler başkada bulamadım. istanbula gitmiştim motoru almadan geldim Ankara'ya. Bir daha da büyük konuşmayım ama bir yere gitmem.

Yaw ben sana motor arıyodum Ne istanbuluna gittin :pale: 400 DEĞİL DOSTUM Kafa.. fardamı içinde ?
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
7
Öncelikle ilgilendiğin için çok teşekkür ederim üstadım.

Sadece granajları sordum onlara 400 dediler.

Benim bu haftam boştu alım satım için başkada hafta içi boşluk yaratmam haziran 11'e kadar çok zor.

Atladım istanbul'a bulurum diye ama biri satılmış sahibinden de hala ilan aktif repsol görünümlü o satılmış.

Öbürüde kırmızı var bi tane 4 parça granajında kırıklar var. Bağlantı ayaklarını hiç yazmıyorum.

Çocuk çoğu konuda açık sözlü dürüsttü ama bir noktada neden öyle yaptı anlamadım ama motor ayaklıktan düştü diyince kaybetti.

Depo kapağı yok poşet sıkıştırılmış vaziyette, akü bitik, sinyaller kırık, motor ayaklıktan düştü diyor ama bilmiyor ki yıllardır araba piyasası içindeyim (okulunu okudum hala da okuyorum ya hoş otomotiv öğretmenliği GAZİ).

Yatay çizikler söylediklerini tamamen yalanlıyor (motorun kaç kere yattığı tam belli değil en az iki kere sağa bir kere sola kesin) Sağ tarafa dikkat ettim yatay olarak iki farklı açıda derinliklerde çizikler var.

Derin çizikler asfaltta yattığını egzozu yırtmadığına göre fazla sürüklenmediğini söylüyor. İnce çiziklerde kum gibi bir zeminde yattığını söylüyor. Canım sıkıldı sola dikkat bile etmedim ama sol arka ayak koyma yerinden yattığı da barizdi.

Plastik aksamların tümünde far camı sinyal camı solmayan yer yok. Fiyatta iniyor ama...

Motorcu olmasamda biraz gözlem gücüyle seneryo az çok belirleniyor. Motor kışın yağmur altında kalmış olmalı ki pas akmış heryerden 3-4 yaşındaki çelikte gözle görülen bir krozyon başlamış. Frene basınca ön diskten ses geliyor balatasıda var ama günahını almak istemedim belki balatalar sert olduğu içindir dedim.
Çoğu kişi malının değerini bilmiyor iyi bakmıyor ya çok üzülüyorum çoook.
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
Ben grenaj almıcam sattığım arkadaş alıcak..1.5 ay önce falan motor işini bitirmiştim hatırlarsan..Tekrar dönücem galiba :cherry: Kafam karışık..

ah recai aah ben sana dememişmiydim dönersin diye :mrgreen:

ne olursan ol gel bin kere tövbe edip tövbeni bozmuş olsanda gel (yada bunun gibi bişeydi işte :p)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:03 ----------

Beyler granaj tek bir yerde bulabildim ön granaj takımını sordum 400

Depo kapağına 40 dediler istanbulda başka bir yer 70 dedi tutturabildiğine yani

Nebioğullarını aradım önce sonra ordan bu numarayı verdiler 05322715593

umarım işinize yarar ama buradan başka parça satan kimse yok mu çok aradım bulamadım

neee 400 mü :silent:

ben yazmıştım bi önceki sayfaya bi bak istersen.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst