Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
aman sanki r1 almış :p ne var bizde 2011 ybr aldık :queen:

Ybr mı o ne ya:pGel Cbr ile tur attırım sana:cherry::cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:02 ----------

83081241127570679768.jpg

17165273341003254511.jpg

06981357236944673886.jpg

19751033905849209099.jpg

Motorcok guzel hayırlı olsn kazasız belasız kullan.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
bnım motor 1200 km oldu:D evde degılım ya unv.ıle ugrasyıom hergun en az 70 km yol yapıyom vakıt kalmıyor ugrayamıym ama haftaya full burdayım.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
valla motoru aldgım yer antakyaydı zaten dörtyolda getırcektım motoru 20 dk normal gıt dedı sonra bas bıse olursa kefılım dedı ama ben 500 km ye kadar pek yormadım 2-3 kez yuklendım bıraz sonra 450 de fılandı artık baya bı yuklendım en son 130 gordum moralım bozuldu valla acaba acaadım mı dıye 1000 bakımına gıttıgımde sordum 500 km ye kadar bassan ıyı olurdu ama daha acılır dedı suana kadar cok memnunum valla ıyı yani.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
valla motoru aldgım yer antakyaydı zaten dörtyolda getırcektım motoru 20 dk normal gıt dedı sonra bas bıse olursa kefılım dedı ama ben 500 km ye kadar pek yormadım 2-3 kez yuklendım bıraz sonra 450 de fılandı artık baya bı yuklendım en son 130 gordum moralım bozuldu valla acaba acaadım mı dıye 1000 bakımına gıttıgımde sordum 500 km ye kadar bassan ıyı olurdu ama daha acılır dedı suana kadar cok memnunum valla ıyı yani.
o nasıl rödaj engin yaw kitapcıga uymadın demek ben ilk 150 km 4000 deviri geçmemeye çalıştım arada bir gazlıyarak tabi sureklı 4000 değil.. 500 km ye kadar 6000 deviri geçme diyor onu yapıyorum şimdi Bende mi gazlıyım sorun olmuyor mu ? :queen:
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
Valla recai ben eskı motorumu senın dedıgın gıbı kullanım acmıstım ıyıde olmustu ama adam 8-9 devır yap dıyor motor ıyı acılmaz dıyor kıtapcıktada yuksek devırlerden kacının dıyor bende anlamadım bazen 5-6 bın devır yaptım sonlara dogru 8-9-12 bın e kadar geldım valla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:20 ----------

Ben gazla veya benm gıbı yap dıyemem sen benden daha cok motor kullandın ben 2.kez 0 kullanıyorum ama herkez bıse dıyor valla sen bıldıgını yap bence ben cıkmam gerek goruselım yıne artık 500 km yı doldur:)ne kadar yavassn:)
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Valla recai ben eskı motorumu senın dedıgın gıbı kullanım acmıstım ıyıde olmustu ama adam 8-9 devır yap dıyor motor ıyı acılmaz dıyor kıtapcıktada yuksek devırlerden kacının dıyor bende anlamadım bazen 5-6 bın devır yaptım sonlara dogru 8-9-12 bın e kadar geldım valla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:20 ----------

Ben gazla veya benm gıbı yap dıyemem sen benden daha cok motor kullandın ben 2.kez 0 kullanıyorum ama herkez bıse dıyor valla sen bıldıgını yap bence ben cıkmam gerek goruselım yıne artık 500 km yı doldur:)ne kadar yavassn:)

Herkes farklı bişi söylüyor benimde kafa karışıyor kitaba uyuyorum arada gazlıyorum :queen: Tamam kardeşim dikkatli ol kaskını kafandan çıkarma :)
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Ehliyet İçin Belgeleri Hazırlamaya Başladım :) 16 Tane Foto İstiyorlar Bilginize :D
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
2 Tane Saglık Ocagı
2 Tane Savcılık
12 Tane Ehliyet Kursu istiyo S:

Calisanlarina Dagıtcak Resmimi :)
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Arkadaslar Beynimden Vuruldum Resmen :D Ehliyet İşi Tamam AMa 26 Ekimde Başlıyor Kurs :S Buda Demektir 1 Ay Daha Çöpe Gitti :S Ama Yinede Sonunda Ehliyete Yazıldım 1000TL PAtlyor Vergi Dahil B+A2 :D
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
3
nebioğullarını arayıp sordugumda ordan birisi bana bi numara verdi onu aradım o adamda getirticez falan dedi ben seni ararım 2 3 haftaya dedi 3 hafta oldu ses yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst