- Katılım
- 27 Ağu 2010
- Mesajlar
- 482
aman sanki r1 almışne var bizde 2011 ybr aldık :queen:
Ybr mı o ne ya
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:02 ----------
Motorcok guzel hayırlı olsn kazasız belasız kullan.
aman sanki r1 almışne var bizde 2011 ybr aldık :queen:
172 memnun mu ? o kelime az kalır Çook rahat yahu :queen:Kaç Km Ulastın? Memnunmusun Motordan
Ybr mı o ne yaGel Cbr ile tur attırım sana:cherry::cherry:
bnım motor 1200 km olduevde degılım ya unv.ıle ugrasyıom hergun en az 70 km yol yapıyom vakıt kalmıyor ugrayamıym ama haftaya full burdayım.
o nasıl rödaj engin yaw kitapcıga uymadın demek ben ilk 150 km 4000 deviri geçmemeye çalıştım arada bir gazlıyarak tabi sureklı 4000 değil.. 500 km ye kadar 6000 deviri geçme diyor onu yapıyorum şimdi Bende mi gazlıyım sorun olmuyor mu ? :queen:valla motoru aldgım yer antakyaydı zaten dörtyolda getırcektım motoru 20 dk normal gıt dedı sonra bas bıse olursa kefılım dedı ama ben 500 km ye kadar pek yormadım 2-3 kez yuklendım bıraz sonra 450 de fılandı artık baya bı yuklendım en son 130 gordum moralım bozuldu valla acaba acaadım mı dıye 1000 bakımına gıttıgımde sordum 500 km ye kadar bassan ıyı olurdu ama daha acılır dedı suana kadar cok memnunum valla ıyı yani.
Valla recai ben eskı motorumu senın dedıgın gıbı kullanım acmıstım ıyıde olmustu ama adam 8-9 devır yap dıyor motor ıyı acılmaz dıyor kıtapcıktada yuksek devırlerden kacının dıyor bende anlamadım bazen 5-6 bın devır yaptım sonlara dogru 8-9-12 bın e kadar geldım valla
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:20 ----------
Ben gazla veya benm gıbı yap dıyemem sen benden daha cok motor kullandın ben 2.kez 0 kullanıyorum ama herkez bıse dıyor valla sen bıldıgını yap bence ben cıkmam gerek goruselım yıne artık 500 km yı doldurne kadar yavassn
![]()
Arkadaslar Beynimden Vuruldum ResmenEhliyet İşi Tamam AMa 26 Ekimde Başlıyor Kurs :S Buda Demektir 1 Ay Daha Çöpe Gitti :S Ama Yinede Sonunda Ehliyete Yazıldım 1000TL PAtlyor Vergi Dahil B+A2
![]()
Arkadaslar Beynimden Vuruldum ResmenEhliyet İşi Tamam AMa 26 Ekimde Başlıyor Kurs :S Buda Demektir 1 Ay Daha Çöpe Gitti :S Ama Yinede Sonunda Ehliyete Yazıldım 1000TL PAtlyor Vergi Dahil B+A2
![]()