teşşekkür ederim halil abi =) abi türkiyeye gelmese bile okadar alan oldu illaki sorunlar yaşıcaklar hele bi 15bini geçsinlerde =) kjumax kardeşim müsait oldugun bi zaman videoyu atabilirsen sevinirim =)
dur beni şımartma![]()
Yalan mı Abi...
Kabul ettim Müsait Oldugunda Yazarsın
üzerindeki Engin cbr 125 aldı.
1 aylık foto
![]()
hayırlısı olsun =) kazasız belasız sürüşler inş.. yalnız foto çok güzel ya
neeey:queen:Sağolasın dostum bu arada ben en az 3-4 kaza yapmışımdır F5 iLe sattım kurtuldumBu arada resimdeki halil abinin (S)uziki Teneke :queen:
Konuyu Toplam 10 Üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
gözelerim yaşardı 10 kişiyi görünce:salut:
neeey:queen:
sıkıyosa gel mersine![]()
O kırmızıydı 0 değildi hatırlatırım :queen: Hacı inanmıyosan belge gösterem daha plaka ruhsat çıkmadı ama belgem varRecai Alalı 1 Hafta Olcak Yarın Bi Resim Atmadın
Recai Alalı 1 Hafta Olcak Yarın Bi Resim Atmadın
Recai Bir Zamanlar Sıfır Almıstın Hatırlıyorum Bİrlikte Bakmıstk Sen Antalyadan Almıstın ahh Bi Ben alamadım
Halil Abi Senin Suzukiye laf Atıyo![]()
HaLiL Abi Rodaj bitsin + Daha ehliyet alıcam ya Gaza getirmeyiniz lütfen bu motoru orjinal kullanıcağım :cherry:
Yarın çeker atarım bugun teslim aldım daha ne 1 haftası![]()