Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Allaha Sükür 5 Aydır Sorunsuz Para Alabiliyorum 2009 Sezonunda Para Az Alıyordum.

Halil Abinin Videosu Vites Degiştirme Üzerine Genelde :) Halil Abi İzin Verirse Yollarım
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
allah bereket versin kardeşim =) inş alırsında kazasız belasız sürersin =) fotolarınıda eklersin =) vallahi motor hakkında ne görsem ne bilsem ne kadar azda olsa çokta olsa beynimde yer almalı bişeye kafayı taktımmı cıvkını araştırana kadar yoklarım =) zaten ilk vitesli motorum olucak daha evel hep yarı otomatik cup kullandım =) haili abiden onay bekliyorum ozaman =)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
farketmez videonun telif haklarını devrediyorum:D
bu topik canlanmaz çünkü artık bu motr Türkiyeye gelmiyor.....
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
teşşekkür ederim halil abi =) abi türkiyeye gelmese bile okadar alan oldu illaki sorunlar yaşıcaklar hele bi 15bini geçsinlerde =) kjumax kardeşim müsait oldugun bi zaman videoyu atabilirsen sevinirim =)
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
120
Selamun Aleyküm Bu motora İlk gördüğümde Aşık oldum ^^ ( fiyat farkındada oalbilir ) Düşük madliyatlı olması çok iyi saten en fazla bu akdar verebilirdim 2.El almayı düşünüyorum ANKARADA'yım ilgilenen arkadaslar varsa lütfen arasınlar : 0554 655 35 10 : Ankarada değilde yakın şehirlerdede olabilr Rengi mengi fark etmez olursa siyah tercihimdir :) 2.el olması :Çok temiz bi motor olması iyi kullanılmıs yani saygı gösterilmiş bi motor olsun yeter ruhsatı muaneside varsa hiç kaçırmam lütfen ulasın bana 0554 655 35 10 Selametle , Allah Herkezi Kazadan Beladan Esirgesin...
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Halil abi o motoru Geliştiricelerinden Resmen BU Forumda En Büyük Titresim Sorununa Azda olsa Sorunu Çözen Tek Kişi :D
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
vay be abi 35bin şaşırdım vallaha =) bu arada araştırdıgım kadarıyla titreşime hala çözüm bulunamamış sanırım bi gelişme olmadı dimi bu yönde =) kardeş ekledim msnye bekliyorum sanada zahmet veriyorum =)
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
üzerindeki Engin cbr 125 aldı.
1 aylık foto

grnt005dn.jpg

aman sanki r1 almış :p ne var bizde 2011 ybr aldık :queen:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
hayırlısı olsun =) kazasız belasız sürüşler inş.. yalnız foto çok güzel ya
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Recai Alalı 1 Hafta Olcak Yarın Bi Resim Atmadın :)

Recai Bir Zamanlar Sıfır Almıstın Hatırlıyorum Bİrlikte Bakmıstk Sen Antalyadan Almıstın ahh Bi Ben alamadım :)

Halil Abi Senin Suzukiye laf Atıyo :D
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Konuyu Toplam 10 Üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
gözelerim yaşardı 10 kişiyi görünce:salut:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Konuyu Toplam 10 Üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
gözelerim yaşardı 10 kişiyi görünce:salut:

Ben burdayım ondandır :D

neeey:queen:
sıkıyosa gel mersine:p

HaLiL Abi Rodaj bitsin + Daha ehliyet alıcam ya Gaza getirmeyiniz lütfen bu motoru orjinal kullanıcağım :cherry:
Recai Alalı 1 Hafta Olcak Yarın Bi Resim Atmadın :)

Recai Alalı 1 Hafta Olcak Yarın Bi Resim Atmadın

Recai Bir Zamanlar Sıfır Almıstın Hatırlıyorum Bİrlikte Bakmıstk Sen Antalyadan Almıstın ahh Bi Ben alamadım

Halil Abi Senin Suzukiye laf Atıyo :D
O kırmızıydı 0 değildi hatırlatırım :queen: Hacı inanmıyosan belge gösterem daha plaka ruhsat çıkmadı ama belgem var :p
Yarın çeker atarım bugun teslim aldım daha ne 1 haftası :p Montajını bugun yaptılar + 2 haftadır motoru bekliyordum yurtdışından gelmesini :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
HaLiL Abi Rodaj bitsin + Daha ehliyet alıcam ya Gaza getirmeyiniz lütfen bu motoru orjinal kullanıcağım :cherry:


Yarın çeker atarım bugun teslim aldım daha ne 1 haftası :p

sen onu el bebek gül bebek bakarsın şimdi:cherry:
sonra lavuğun biri gelir çize:p
depo kılıfı da al

bir de çocuklara sadaka 10 ar lira dağıt ya da kurban kes kaza olmaz inşallah


bilmiyorum ama
ben Allaha şükür Besmele sticker yapıştrdım , o gün bu güdür kaza yapmıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst