[Kocaeli - MT]

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bir zamanlar doluydu buralar :)

Snra bi site kurdular; hiç biri uğramaz oldu :farao:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
yazın düzeliyor =) gerçi burdan bi senle buluşabilmek nasip oldu :D bi arkadaşlarlada haberleşmiştik ama motorları arıza yapmıştı o gün denk gelememiştik =)



Olsun biz bize yeteriz =)
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
cako ısteyen gelır baska sıteye gıden gıder bende eskıden motordelısı.com daydım ama burdakı muhabbet hıcbı sıtede yok kocaelı mt olarak bız üç kısı yeterız :) 1turk dunyaya 3 motorcu kocaelıye yeter :)
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
nıye oturma odana alacaksın soguktan dolayımı :silent: hıcbır hava kosulunda pardon dolu yagısı dısında bırakmam motoru :) tepesındeyım her daim :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yok aga; benim motor zaten evin içinde duruyo; sana bahsetmemiş miyidm :)

ÖRNEĞİN ;

 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
ılk aldıgın gunku resımlerden bılıyorum :) normalde de evın ıcındemı duruyor onu bılmıyorum :) neyse yarın hava guzel olursa degırmendereye ucabılırım sımdı veda vaktı ıyı geceler :) motorlu ruyalar :) :) ruyanızda zzr1400 unuz olsun tabı gercektede ınsallah :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hadi hayırlı geceler. Ben de Stardaki filmi izleyip yatacağım zaten :) Havanın iyi olacağını sanmıyorum ama neise :p
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
hele bi yaz gelsin kocaeli takımı güzel bişeyler yapacağız.nete girmeyen arkadaşlarım var gezmeye feci meraklı =) toplanırız 5-6 kişi daha var =) gerçi onların motorlara yetişemeyiz ama olsun bizde 3 kişi arakadan gideriz =)
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
119
benide sayıya dahil edinn..
bu aralar havalar fecii...
en yakın zamanda tanışalım..
bu arada ismim kemal..
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
cako napıyon bugun havalar nasıl sızın orda aramıza hosgeldın kemal umarım katılırsın bıze

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:39 ----------

hele bi yaz gelsin kocaeli takımı güzel bişeyler yapacağız.nete girmeyen arkadaşlarım var gezmeye feci meraklı =) toplanırız 5-6 kişi daha var =) gerçi onların motorlara yetişemeyiz ama olsun bizde 3 kişi arakadan gideriz =)

bende sıze yetısemem arkadan tin tin gelırım artık :pr: :queen::queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aga burda yağmur yağıyor diyorum sen motora binilir diyosun :)

Yağmur kesti; Hava açar açar gibi bu tarafta :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst