Zamanında siz de buradan organize oluyordunuz. Bu siteyi kurunca daha uğramaz oldunuz...
Ben gelmiyorum diğer arkadasların da geleceğini sanmıyorum. az da oLSa burdan organize oluruz biz :bounce:
Bugün de hava güzel; buluşsak mı ne yapsak Değirmendere de
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 ----------
Birazdan Değirmendere'ye Doğru yola cıkıyorum.. Beni gören arkadas olursa önüme atlasınTuruncu Hyosung
![]()
cako arkadasın dun dogum gunuymus ee dogal olarak sabahlamıs bugun gunduzde uyumus haftasonu hava guzel olursa ben tekrar gelıcem d.dereye oyun cd sı soylemıstım ordakı cd cıye tekrardan oradayım![]()