Ne soğuktu bugün yahu; Ama tanıstık iyi oldu
Bu arada SERK21; Benim oyun çalışmadı.. Sims 2 Pets var mı sende bir bak bakalım; O lazım calışması için![]()
arkadaşlar bizde cross a çıktık ama çok rüzgar vardı yerden kalkamadık![]()
napıcaz izmitte çako =) motor park edecek yer yok ve bi kıl yunus var adi herif motorculara uyuz oluyor olur olmadık sebeplerden ceza yazıyor![]()