[Kocaeli - MT]

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ne soğuktu bugün yahu; Ama tanıstık iyi oldu :p

Bu arada SERK21; Benim oyun çalışmadı.. Sims 2 Pets var mı sende bir bak bakalım; O lazım calışması için :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Ne soğuktu bugün yahu; Ama tanıstık iyi oldu :p

Bu arada SERK21; Benim oyun çalışmadı.. Sims 2 Pets var mı sende bir bak bakalım; O lazım calışması için :)

hehe =) aynen buzz gibiydi.bende biraz önce ewe geldim ama hava yumuşamış yaz gibiydi =)sims pet yok sanırım bakarsın yine başka bişeyler =)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
napıcaz izmitte çako =) motor park edecek yer yok ve bi kıl yunus var adi herif motorculara uyuz oluyor olur olmadık sebeplerden ceza yazıyor :mad:
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
arkadaşlar bizde cross a çıktık ama çok rüzgar vardı yerden kalkamadık :D

nerde cıktınız crossa bu arada nerdesınız nerelısınız _? :) cako havalar bıraz duzelsın yaparız bıseyler :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:20 ----------

napıcaz izmitte çako =) motor park edecek yer yok ve bi kıl yunus var adi herif motorculara uyuz oluyor olur olmadık sebeplerden ceza yazıyor :mad:

serkan o yunus nerde dutuyor takılmayalım zaten egzos bırazcık bagırıyor :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
çarşıda her an her yerde =) R6 sı olan bi arkadaşıma 3 kere ceza yazı :D adamı sinir krizine soktu =) son cezayı plakalıgı söktüğü için yazmış =) ama plakası kuyrugun altındaydı
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
cumartesi feci yorgundum pazar günü eve tıkıldım bugunde evdeyim henüz çıkmadım motoru kurcalıyorum sıkıntıdan =) km saatini söktüm =)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bana yazamaz :bounce:

Outlete gideriz; takılırız maksat gezmek olsun.. Bi de bi tane GS5oo var ona bakacağım :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
satın almak için mi? heyy iyi motorcuların hepsi gs500 tavsiye etmişti bana sanada mı tavsiye ettiler yoksa? =)))
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
yok yahu; bir bakacağım öyle :) Temizse neden olmasın :bounce:

GS 5oo; zaten her zaman beğendiğim bir motor :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Valla hemen hemen her gün o taraftayım :p

Sen Hafta içi olmaz dediğin için "ALO" demedik... Yoksa zaten her gün burda yazıyorum :)
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
yaw eskı motorlarımın fotolarını paylasayım burda canım sıkıldı


mondıal:)


mondıal :)


bu stkanunım :)


beyaz gulum jawa style







buda gemi :)












cokmu oldu ne :) ınsallah duzgun olmustur resımler :)
ılk 3 mondıal aynı motor :) sadece renk degımı oldu
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
çakoo benim mawi şekerin hiç böyle resimleri çekilmemişti :D eline sağlık :D bu arada metin ben herzamanki gibi çalışıyorum =) son 2 gündür profil boyama yapıyorum yağlı boya ile =) çakoda sağ olsun antipasta yardımcı oldu =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst