- Katılım
- 20 Nis 2007
- Mesajlar
- 441
wallahi şurda 3 kişi yazışıyoruz =)
aynen ya kıs geldı dıyemı boyle burası
wallahi şurda 3 kişi yazışıyoruz =)
hele bi yaz gelsin kocaeli takımı güzel bişeyler yapacağız.nete girmeyen arkadaşlarım var gezmeye feci meraklı =) toplanırız 5-6 kişi daha var =) gerçi onların motorlara yetişemeyiz ama olsun bizde 3 kişi arakadan gideriz =)