- Katılım
- 19 Eyl 2005
- Mesajlar
- 488
hakan abi yusan diye bir akü var hatta benim motorun üzerinden orjinali olarak çıktı akşam sana 5 gibi resmini çekip göndereceğim birde estafurullah ama bizde yalan söylemiyoruz ve bizde cahil değiliz onun için sana resmini yollayacağım tekrar kusura bakma abi
hımm ozaman demekki ben görmemişim esas sen kusura bakma kardeşim. bazılarında demek Yusan diye bir akü çıkıyor ben hiç rastlamadım demekki son gelen partilerde bunlar var. İlk gelenler YUASA olduğunu biliyorum. Neyse böylelikle çözüldü. Fotoğraf göndermene gerek yok sana inanıyorum tabiki. Kendine iyi bak kardeşim..