Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
hakan abi yusan diye bir akü var hatta benim motorun üzerinden orjinali olarak çıktı akşam sana 5 gibi resmini çekip göndereceğim birde estafurullah ama bizde yalan söylemiyoruz ve bizde cahil değiliz onun için sana resmini yollayacağım tekrar kusura bakma abi


hımm ozaman demekki ben görmemişim esas sen kusura bakma kardeşim. bazılarında demek Yusan diye bir akü çıkıyor ben hiç rastlamadım demekki son gelen partilerde bunlar var. İlk gelenler YUASA olduğunu biliyorum. Neyse böylelikle çözüldü. Fotoğraf göndermene gerek yok sana inanıyorum tabiki. Kendine iyi bak kardeşim..
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
102
hımm ozaman demekki ben görmemişim esas sen kusura bakma kardeşim. bazılarında demek Yusan diye bir akü çıkıyor ben hiç rastlamadım demekki son gelen partilerde bunlar var. İlk gelenler YUASA olduğunu biliyorum. Neyse böylelikle çözüldü. Fotoğraf göndermene gerek yok sana inanıyorum tabiki. Kendine iyi bak kardeşim..

yusan sanırım fason, bizim motorların üstünde "yuasa" marka akü gelmesi gerekiyor, motomax' tan teyit edin. Motorun en kaliteli parçalarından biri, japon-amerikan malı bir akü çinde de üretiliyor olması kalitesini etkilemez, bence iyice bir araştırıp motoru aldıgın yerin kapısını cal derim,

jameika34 dostum, fiyatlar ile ilgili yorumumu silmiştim biraz sert oldu diye, gerek servis, gerek yedek parça, gerek aksesuar fiyatları fahiş motosiklet alanında. ama pazar büyüdü ara (normal) fiyatları göreceğiz zamanla,
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jameika34 bir ricam olucaktı bursada bulunan bi arkadaşımız vardı ergeser sanırım yanlış yazmadıysam bizim ön küçük dişililerin bi kaç diş buyuklerinden bahsediyodu bu dişlilerden elinde mevcut değildi geçende bir arkadaşla tanıştım keeway kullanıyo ve bizim öndişli ile honda titan öndişlilsi uyumlu onların dişlilerinden değiştirme yapabilirsin dedi fakat bi kaç yere sordum bulamadım bu konuda bi araştırma yapabilirmisin fiyat olarak çok cüzi bi fiyattan bahsediyodu...
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
jameika34 bir ricam olucaktı bursada bulunan bi arkadaşımız vardı ergeser sanırım yanlış yazmadıysam bizim ön küçük dişililerin bi kaç diş buyuklerinden bahsediyodu bu dişlilerden elinde mevcut değildi geçende bir arkadaşla tanıştım keeway kullanıyo ve bizim öndişli ile honda titan öndişlilsi uyumlu onların dişlilerinden değiştirme yapabilirsin dedi fakat bi kaç yere sordum bulamadım bu konuda bi araştırma yapabilirmisin fiyat olarak çok cüzi bi fiyattan bahsediyodu...

Aslında ben araştırdım biryerde yerli olarak yaptırmışlar 18 dişli olarak gayet sağlam ama fiyatı pahalı geldi bana 15ytl.
Eğer isteyen olursa ordan alıp gönderebilirim. Ayrıca ben yine 18 dişli olarak ithal bir mal buldum çook uygun fiyatı 5ytl. fakat onun yan bağlantı civata delikleri açılmamış. Olsaydı herkese gönderirdim . Ben yine araştırırım bakalım ne olcak:)
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
jameika34 bir ricam olucaktı bursada bulunan bi arkadaşımız vardı ergeser sanırım yanlış yazmadıysam bizim ön küçük dişililerin bi kaç diş buyuklerinden bahsediyodu bu dişlilerden elinde mevcut değildi geçende bir arkadaşla tanıştım keeway kullanıyo ve bizim öndişli ile honda titan öndişlilsi uyumlu onların dişlilerinden değiştirme yapabilirsin dedi fakat bi kaç yere sordum bulamadım bu konuda bi araştırma yapabilirmisin fiyat olarak çok cüzi bi fiyattan bahsediyodu...


evet dostum honda vede yamahanın kiler uyuyor ayni dşili benbaktım. ama adam 20 ytl diyiyor bursa da sizin orda belki daha ucuz olabilir bir bakın derim ama yinede bulamaz sanız bu fiyat uyar derseniz ben yollıya bilirim.birine daha söylemiştim telefonda.yapı markette çalışıyordu.daha önce biz budişlileri 15 ytl den alıyorduk
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
54
arkadaşlar merhaba ergeser dostum ben bu ay içinde tekrar bursaya gelicem rica etsem bir buluşup şu dişli olayını bir çözebilirmiyiz ücreti önemli değil hondanın olur yamahanın olur farketmez yeterki sağlam ve temiz olsun

önemli değil hakan abi olur gözümüzden kaçıyor bazı şeyler estafurullah sen benden büyüksün sen kusura bakma tüm SL KARDEŞ VE ABİLERİME kazasız belasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Arkadaslar konu ile alakasiz ama direksiyon sinavinda ne yaptiriyorlar biri anlatabilirmi bana? Vitesli ile test ediyorlar herhalde, chopper mi oluyor bu yoksa honda cbf150 tarz birsey mi? dur, kalk, don vs falan gibi?
 
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
58
arkadaşlar 18'lik dişli motorun performansını nasıl etkiliyor? taktıran varsa önerir mi? rodajını tamalamamış motora takılmasında bir sakınca olur mu?
ve son olarak fiyatı hemen hemen aynı 2 marka full face kask buldum biri zeus diğeri airoh zeus sanırım taiwan airoh belçika malı hangisini tercih etmeliyim?
teşekkür ederim:)
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
54
herkese kolay gelsin arkadaşlar bizim motorların üstünden çıkan akü bu daha doğru benimkinin diğer arkadaşlarınınkini bilemem tabi
10052007dk1.jpg
 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
241
arkadaslar problemim war ya benim motorun sasesini duzelttiler yarim sanstimlik saga yamukluk war sizce bi problem yaratirmi
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
Arkadaslar konu ile alakasiz ama direksiyon sinavinda ne yaptiriyorlar biri anlatabilirmi bana? Vitesli ile test ediyorlar herhalde, chopper mi oluyor bu yoksa honda cbf150 tarz birsey mi? dur, kalk, don vs falan gibi?


valla kanunlara göre vitesli motor olma koşulu var. Ve sürücü kurslarının motoru ne ise onunla oluyor. Ancak şuda varki sürücü kursunun ne oldunada bağlı. Ben scooter la sınava girdiydim...

Ve ayrıca kendi motorunuz var ise (vitesli) onunla sınava girmenize hocalr müsade ediyor genelde. 3 tane honi koyarlar aralıklı, aralarından slalom yaparsın ilerden döner gelirsin, budur sınav. Şaka gibi bişe anlıcan. Gözünde büyütmemeni öneririm.

arkadaşlar 18'lik dişli motorun performansını nasıl etkiliyor? taktıran varsa önerir mi? rodajını tamalamamış motora takılmasında bir sakınca olur mu?
ve son olarak fiyatı hemen hemen aynı 2 marka full face kask buldum biri zeus diğeri airoh zeus sanırım taiwan airoh belçika malı hangisini tercih etmeliyim?
teşekkür ederim:)

dostum ben zeus kask aldıydım 120 ytl ye. Çeneden açılır bir model. Çok süper bişey deil. Ancak kötü de denmez. Ama airoh daha bi yaygın kullanılıyor gibi geldi bana. Nolan ve airoh görüyordum hep motorcularda.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
112
arkadaşlar şu debriyaj balatasının yayından kaynaklanan bir sorun vardı hatırlarsanız, yamaha ybr yayı takmaktan bahsedildiğini hatırlıyorum netice olarak ne karara varılmıştı çözüm neydi hala yaşıyormusunuz bu problemi
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ilk başta lutfen bılıp bılmeden konuşmıyalım ayrıca su akü muhabbetıde kapansın ne bu ya yok yusan yok yuasa amaaaan kardeşim ya sankı altımızda japon malı motor varda bunun sohbetıo gecıyor bıde bırakın kım ne alırsa ne alsın ısterse gıtsın 200 ytl versın aküye cıkcık.

vaga arkadaşım yanlışın var zeus kask alman malı :cat: bendekının bırı zeus bırı nolan. zeus 2 sene garantılı nolanlar 5 sene garantılı ayrı nolan dunyanın en kalıtelı 5 markasından bırıdır.

alialince dostum debrıaj balatanı degıstırıyorsun öle bı sorun ortadan kalkıyor anlaştık.hiç uğraşma yaylarlan fln gerek yok.istersen temın edebılırım taiwan malı hemde.

beyler bu arada pazar saahtan yola cıkıcam artcım ıle bı uludağ gerzısı yapıcaz teleferık fln:)
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Modifiye Veya Performans Arttirma

bu motor şimdi bizimkine uyuyo yani? Gerçi fiyata bakınca 1 milyar ediyor. bizim motorun üstüne 1 milyar koyunca zaten 250 lik motor parası yapıyor. Motoru değişmeden performans artırmanın başka yolları yokmuki acep? Dişli olsun buji olsun bu gibim ucuz şeyleri değiştirsek bize 2-3 beygir bi performans getiririmi dostlar ne dersiniz? Eskişehirde modifiye olsun bakım olsun bi nane yok.

MODİFİYE/PERFORMANS ARTTIRMA
1. Direkt Hava Filtresi uygulaması
2. Kaliteli buji kullanma,
a. Çok tırnaklı buji kullanımı (2,3,4 Tırnaklı)
b. İridyum, platin veya bakır elektrotlu buji kullanımı
3. Buji kablosunun kalitelisini kullanma (İletkenin bakır tel yerine kömür olanı, bu kablo genellikle piston motorlu uçaklar veya performans araçlarında kullanılır)
4. Endüksiyon bobininin kalitelisinin kullanımı(Özellkle Kırmızı renkli BOSCH marka bobin tavsiye edilir)
5. Subab yaylarının kuvvetlendirilmesi ( Yüksek devirlerde oluşan subab yüzmesinin önüne geçmek için, tek mahzuru vardır; Rölanti devrinde motor biraz sarsıntılı çalışır. amma velakin, yüksek devirlerde canavara dönüşür)
6. Subab çaplarının arttırılması,
7. Pistonun ve silindirin bir veya iki üst piston'a rektifiyesi(Bu işlem sonunda, kullanılan piston çapına göre motorunuz artık 150 cc değil... 160,170 veya 180 cc.ye çıkabilir. eeee bu da güç demek)
8. Dereceli ekzantrik mili uygulaması.(Bu uygulamayı yapabilmek için fabrikasyon ve uygun ekzantrik mili bulmak gerekir, ama bu uygulamayı yapacak kişinin de bayağı bir bilgili olması gerekiyor. biraz zahmetli bir iş)
9. Aşırı besleme adı altında da modifikasyon işlemleri var. Velakin, bizim motorlara bir numara büyük gelir:)

KUSURA KALMAYIN AMA 150 cc. LİK MOTORDAN DA FAZLA BİR ŞEY BEKLENMEZ. Hem hızlı gidip de napcanız...! biz Chopper sürücüsüyüz, ağır gideriz, keyf ederiz. Bırakın RACE'ler koştursun.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Bir teleferik turu=bir sl turu. :) Gece dikkat et ruhsatı kaptırma dostum. :p
Boğaçhan,teknik bilgiler için teşekkürler. :cat:
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Boğaçhan,teknik bilgiler için teşekkürler.

Sağol vıceroy. sadece bildiğimi paylaşıyorum. emekli olunca bu gidişle motosiklet tamir ve aksesuar işi yapacağım galiba :) Her konuda Talep var, arz ise sınırlı.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
valla kanunlara göre vitesli motor olma koşulu var. Ve sürücü kurslarının motoru ne ise onunla oluyor. Ancak şuda varki sürücü kursunun ne oldunada bağlı. Ben scooter la sınava girdiydim...

Ve ayrıca kendi motorunuz var ise (vitesli) onunla sınava girmenize hocalr müsade ediyor genelde. 3 tane honi koyarlar aralıklı, aralarından slalom yaparsın ilerden döner gelirsin, budur sınav. Şaka gibi bişe anlıcan. Gözünde büyütmemeni öneririm.

tesekkurler cevap icin:) kendi motorumla girmek isterdim ama polis sinav yerlerinde pusu kuruyormus diye duydum :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst