motorlarımızdaki, Titreşim/vibrasyon durumu ile ilgili
öncelikle her motorda vibrasyon vardır,
makul düzeyde olması el bilekleri ve ayakları rahatsız etmemesi daha önemlidir.
bazı arkadaşlarımızın superlight larında vibrasyon oldukça makul bir seviyedeyken bazılarımızda çok rahatsız edici, pek normal gelmiyor bu bana
konunun uzmanı değilim ama, rodajını tamamlamış arkadaşlar aşırı vibrasyondan madur ise motorun uzman bir servisin/ustanın elinden geçmesi gerekiyor kanaatindeyim. Montajı genelde satın alınan yerde yapılıyor bildigim kadarı ile motosikletlerin, montajı, çeşitli ayarları iyi yapılamadıysa rahatsız edici vibrasyonun sebebi bu olabilir,
aklımda ekzost degisikligi var, ekzostu kompe degistiren oldu mu?