Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gece dediğin ustayla görüştüm getir bi bakalım dediler yarın bi götürcem bakalım nasip bu haftaki ödememizide yapalım motora içi rahatlasın dişili konusunda bi bilgin varmı araştırabildinmi?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
swortcum ben dişli fln araştırmıyorumkı yanı bende zaten takılı.ergeser kardeşten almıstım bende bak o bulmus gene ama fıyatı 20 ytl imiş kendı ustasında 15 idi ama oraya hala gelmemıs.ıstıyorsan ırtıbata gec yollasın sana.

tamam gıt baksın ferhat yada sınan usta bende karbüratör sıbob ayarıda yapsınlar derım ben herseyı elden gecırsınler bence korkma onlar tam bır esnaf cok makul fıyat alıyorlar emın ol buna.ayrıca cok tıtresım oldugunuda söle ona göre davranırlar ok.sınan ustayada benden slm söle:)

vaga al dostum hayrını gör bakalım:) ben airoh ta bakmıstım zeusu almadan once ama ınanırmısın bana zeus daha kalıtelı geldı daha hos geldı ve aldım
 
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
58
saol dostum gece sana ve tecrübeli arkadaşlara birşey daha danışmak istiyorum motor 250km yi devirdi e artık 500 bakımı yaklaşıyor ve anadolu yakasında gönül rahatlığı ile motoru teslim edebileceğim bir servis önerebilri misiniz?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vagacım vala ben kendı servısıme gıtmıyorum cunku adam akıllı servıs yok.servıs harıcıde olur dersen yukardakı numaraya bı tel ac derım ok.hangı semte oturuyorsun sen? zaten 500 bakımında yagı degısicek vıdaları sıksınlar tavsıyem.frenlere baksınlar zıncır ayarı.baskada pek bısey aklıma gelmıyor sımdılık
 
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
58
dostum o zaman garanti dışı kalmıyor mu alet yetkili servise götürmez isen? ben bostancı köprüsünün az üstünde greenpark otelin oralardayım içrenköye çıkmadan
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
gece
yani ben haftasonu bursa da olsaydım. vede sende buraya kadar gelmişken görüşmek tanışmak istersen diye öyle yazdım biraz cümle düşüklügü olmuş.

valla cok güzel olurdu beraber dolaşırdık.ama malesef esence de yazlıkta olucam tadilat işi var babama yardıma gelcez diye söz verdik. kusura bakma
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw ergeser olurmu öle sey ne demek olsun baska zaman geldıgımızde kısmetse görusuruz cok uzak degılız zaten yakınız.benım patronunda bursada oturuyor bu arada yanı aslında bı kolumuz bursada sayılır:)

vaga garantı varda ne oluyo sankı sölesene bana? yanı sen motorunu bırakıcan herıflere afedersın sıcacaklar agızına ne o ben servısı gıdıyorum varmı böle bısey.abıcım zaten baska yere gıtsen bıle eyer garantıden degısıcek parca varsa tıke tıke degıstırırler.

anladım ısvıcre hastanesının oralardasın yanı.bundan bılmem kac ay once orda bıkaç gunum gecmıstıde
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
58
öle diyorsan öyledir dostum senin servis nerde? bu arada geçmiş olsun eğer hastaneye düştüyse yolun umarım ciddi bişey yoktur
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aranızda ogs kullanan varmı bilmiyorum ama kızıltoprak mototalde ogs cihazını kullananlar için bir aparat var koluna takıyorsun cırt cırtlı 25 ytl bilginiz olsun ihtiyacı olan yada daha ucuza bilen varsa beri gele kardeşler...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende kgs var ama plaka gözukmedıgı ıcın kaçak gecıyorum:) arkada çanta var püsklüllerde kapatıyor hesaaaabı.yanlız o dedıgın sey harbı guzelmış bakilk defa duydum ama kgs den daha ucuza gecıyorsun bunuda söylıgım 6. sınıf alıyorsun zaten motor oldugu ıcın ayrı bı ındırım daha oluyordu.

vaga öncelıkle saol dostum dusundugun ıcın.ama benle ılgılı yoktu abımın sözlüsünn babası rahatsızdı adamcagıza kan bıle vermıstım.amelıyatta oldu hemde iyi gecmıstı ama maalesef bıkaç hafta sonra kaybettık mekanı cennet olsun:rendeer:

benım servıs derken yanı gıttıgım yer zeynep kamıl hastanesının assagısında bı yerde kalıyor.bu adamlar lastıkcı ama devamlı motor gelıp gıdıyor adamlarda yok yok anlıyorlar yanı motordan.choper bırak racıng bıle gıdıyor oraya anladın.ben baska bı yere gıdıyordum aslında menderes usta dıye duymusundur belkı benden ama o yanlsı yaptı terbıyesızlık yaptı bana ben bıraktım herkesıde cektım ondan zaten son zamanlarda barı arklardan fazla para alıyormus tam işini yapmıyormus.ama burası öle degıl bunlar harbı esnaf zaten bende jameıkanın tavsıyesı uzerıne gıttım yanı onun tanıdı idi ama artık bızımde tanıdıgımız oldu:)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
tesekkurler cevap icin:) kendi motorumla girmek isterdim ama polis sinav yerlerinde pusu kuruyormus diye duydum :silent:

dostum ehliyeti olan bi dostun seni sınav yerine bıraksın artık :). sınav anındada polis seni durdurup ceza kesemezya :)

bu arada beyler motorumun duz yolda son hızı 115 idi ama dun akşam rekoru kırdım gene, duz yolda 120 gördum o hızda bıle tıtresım yok denılecek kadar az.


bende 115-120 arası bişe gördüydüm ama şimdi zor görüyorum :). bide bende titreşim abartı sanırsam fazla gidince elim uyuşuyor biraz. Dişli değişimi felan bana bu sorunu kaldırırmı? Varmı arkadaşlar böyle bişe yapıpta titreşimi azaltan?
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emre5500 iyi okumuyorsun heralde dostum var tabıkı bırıde benım ama zaten degıstırmeden önce bende gene tıtresım azdı onuda takınca sanırım dahada azaldı.vıtes aralarının uzadıgını hıssettım ama.senın motorda o kadar gıdıyorsa duz yolda helal vala keske herkesın motoru hep o suratte gıtse ne guzel olur.su tıtresım olayına sasırıyorum ben yanı bı bendemı cok az var tıtresım yoksa? sımdı bazı arklar sanıyordurkı tahmınımce ben yalan konusuyorum ama ıstıyen gelsın bınsım motoruma ben her dedıgımın arkasındayım her zaman.115-120 basıyo dedık ama tabıkı sak dıye hemen cıkmıyor o hıza zamanla yavas yavas cıkıyor hemde yağ gıbı cıkıyor.benım buji ırıdyum ama ondan alakası olucagını sanmıyorum.

vaga evet lastıklerımızı dubleks yaptırdıgımız yer arkadasım.şu kart olayı acıkcası benımde kafamı celmedı degıl ama bıraz daha arastırmak lazım dıyorum ben
 
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
58
gece dostum ehliyet haziranın ilk haftası gibi elimde olacak isallah. ben o zamana kadar bir araştırayım bakalım eğer güvenilir bir şeyse hazirandan sonra edinmeyi düşünüyorum bir tane. sonuçta 2 teker üstünde ne arıza olup insanın nerede kalacağı belli olmaz. eger uygun olursan o tarihlerde benim makineyi goturelim sizin ustaya
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
emre5500 iyi okumuyorsun heralde dostum var tabıkı bırıde benım ama zaten degıstırmeden önce bende gene tıtresım azdı onuda takınca sanırım dahada azaldı.vıtes aralarının uzadıgını hıssettım ama.senın motorda o kadar gıdıyorsa duz yolda helal vala keske herkesın motoru hep o suratte gıtse ne guzel olur.su tıtresım olayına sasırıyorum ben yanı bı bendemı cok az var tıtresım yoksa? sımdı bazı arklar sanıyordurkı tahmınımce ben yalan konusuyorum ama ıstıyen gelsın bınsım motoruma ben her dedıgımın arkasındayım her zaman.115-120 basıyo dedık ama tabıkı sak dıye hemen cıkmıyor o hıza zamanla yavas yavas cıkıyor hemde yağ gıbı cıkıyor.benım buji ırıdyum ama ondan alakası olucagını sanmıyorum.

vaga evet lastıklerımızı dubleks yaptırdıgımız yer arkadasım.şu kart olayı acıkcası benımde kafamı celmedı degıl ama bıraz daha arastırmak lazım dıyorum ben

valla dostum benim motor 2007 modeldi. İlk gün 60-70 i geçemiyordum 6 bin devirde tıkanıyordu. 2. gün motor birden 7-8 bin devire sıçradı hızda 90-100 gider oldu :). Rodajda motoru çokda korkak alıştırmadım. Ara Ara 100 ü geçirdim. Şimdide biraz ısındıktan sonra 100 ü rahat geçiyor. Dişli ve lastik için maddiyatımı düzenleyince kafanızı tekrar şişerecem inş :). Dişli değişimi ve lastik değişimi ayrı ayrı olarak sana ne kadara mal olmuştu hatırlıyormusun. Bide işin mok yanı eskişehirde adam gibi tamirci yok motoru güvenipde veri bu işlemleri yaptırabileceğim. Sıf bunlar için ist. a gelecem valla ...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gel gel beklerız ıst. belkı bakarsın bende eskısehıre gelebılırım:) ne demek her zaman kafamızı sısırmeye acıksın. ben lastıgımı degıstırmedım sadece aynı lastıgı dubleks yaptırdım oda cıftı sadece 20 ytl:) dişliyi 15 ytl aldım kendınde takarsın yada ustada takar atarsın 5 ytl örnek. iyi motoru korkak alıstırmamısın ama cok zorlama aman sakın haa.daha rodajdasın sandıgım kadarıyla yanı.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
Yok aga rodaj modaj kalmadı 900 km yi geçtim :) 500 km bakımıda atlattık. Aslında ist. ile esk mt yi birleştiren bi gezi yapak ortada buluşak sonra dağılak :)
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
102
motorlarımızdaki, Titreşim/vibrasyon durumu ile ilgili
öncelikle her motorda vibrasyon vardır,
makul düzeyde olması el bilekleri ve ayakları rahatsız etmemesi daha önemlidir.
bazı arkadaşlarımızın superlight larında vibrasyon oldukça makul bir seviyedeyken bazılarımızda çok rahatsız edici, pek normal gelmiyor bu bana
konunun uzmanı değilim ama, rodajını tamamlamış arkadaşlar aşırı vibrasyondan madur ise motorun uzman bir servisin/ustanın elinden geçmesi gerekiyor kanaatindeyim. Montajı genelde satın alınan yerde yapılıyor bildigim kadarı ile motosikletlerin, montajı, çeşitli ayarları iyi yapılamadıysa rahatsız edici vibrasyonun sebebi bu olabilir,

aklımda ekzost degisikligi var, ekzostu kompe degistiren oldu mu?
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emre550m ne kadar akıllı adamsın sen aklında bin yaşa emi:)

vaga hadı bakalım sen bı arastır bu konuyu da olmazsa alırız beraber.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar daha öncede yazmıştım.Sl de kullanılan motorun sistemi 1960 lı yılların sistemi. Tek silindir ve içerisinde yeni motorlardaki zincir yerine ileri-geri işleyen milli sistem var. Rodaj tamamlanana kadar sürtünme yatağını yapmadan dolayı oldukça titreşim yaratıyor. Rodaj sonrası biraz azalıyor. Dikkatlice motorun gövde bağlantı noktalarını incelerseniz zaten titreşim kesici bir aparatın olmadığını da farkedersiniz. Motoru rahatlatmak adına denenmiş en eski tecrübem olarak ön dişliyi bir diş büyütebilirsiniz ve motor-şase bağlantı civataları arasına tüp lastiği misali lastik parça atabilirsiniz. Haricinde yapılabilecek herhangi bir modifiye söz konusu değildir. Saygılar. :bounce:
Eski emektar ve ben :)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
şimdi iyide bu dişli hangi motorun dişlisi kimi ybr diyor kimi titan yoksa ayriyetten yapılan bişimi açıklık gelse şuna artık.18 li dişli diyince lap diye veriliyormu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst