Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
bayaş yusuf kardeş resimler en kısa sürede atılacak merak etme
boğaçhan teşekkürler dostum

kablolar yetişiyor merak etme sadece gaz kısa geliyor onuda pilastik kısımda dışarı çıkarıyolar sorun ortadan kalkıyor. elcik montajı için yeni gidonun beraberinde gelen pilastik takozlar kullanılıyo ama biraz boş kalıyoı söylemek gerekirse,
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
17
Dişli Olayı

evet dostum honda vede yamahanın kiler uyuyor ayni dşili benbaktım. ama adam 20 ytl diyiyor bursa da sizin orda belki daha ucuz olabilir bir bakın derim ama yinede bulamaz sanız bu fiyat uyar derseniz ben yollıya bilirim.birine daha söylemiştim telefonda.yapı markette çalışıyordu.daha önce biz budişlileri 15 ytl den alıyorduk

Slm Ergeser,

18" Ön dişli için Yamaha ve Honda'nın hangi modelleri uygunmuş biliyormusun?
YBR, Titan, vs vs ???

Peşinen teşekkürler!
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arklar gunaydın, pazar gunu uludag cıktık:) bursayıda gezmıs olduk herneyse toplamda 300 km yol yaptım hıcbırsorun olmadı.bıkaç resım koyucam ılerleyen saatlerde

obkavi bılıyorum gıdonun hayırlı olsun hadı bakalım benımkıde duruyo ama daha taktıramadık
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar gece bekliyoruz resimleri unutma!! obkavi sanada selamlar sayende tabi jameikanında sayesinde harika bi gidon sahibi oldum artık motosiklet sürüyomuşum gibi geliyo harika bi duygu gerçekten çok güzel oldu bende makine olmadıı için resim çekemiyorum üzgünüm. sürmek çok rahat hale geldi tabi takma olayı bende o kadar uzun sürmedi artık ustalar puf noktalarını öğrendiler çok hıızlı takıyolar gidonu. gece dostum dun motoru yıkarken düşürdüm ve aynayı kırdım sende benim motora uyar ayna varmı biliyorsun benim ayna takılan yerin genişliği 10 milim obkavi sanada selamlar dostum ...
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Arkadaşlar Son Fırsatlar,
1-COX506 demi-jet) Chopper Kask M Beden Gri renk. 60ytl.(Devm. Yok)
2-GREX(G03II PEAK CLUP)Camsız Güneş Siperliği (Bayan ve erkek) 2 ad. 60ytl.(Devamı Yok)
3-GREX(G03II VİSOR CLUP21) CHOPPER KASK 2 ad. 60ytl.(Devamı Yok)
4-CHOPPER AYNA..... (Nikelajlı)......15ytl.(Devamı Olacak)
5-CHOPPER AYNA...20ytl. (Nikelajlı ve Orijinalının Uzun Kollu Modeli)
6-CHOPPER AYNA....10ytl. (Nikelajlı ve Kartal kabartmalı küçük tip)(Devamı olc)
7-CHOPPER
8-UZUN TİP SİSİBAR..70 ytl.(Devamı Olacak)
9-Büyük tip Cam... 50ytl. (4ml.kalınlık)(Devamı Olacak)
10-Küçük Tip Cam (orijinali ile aynı)...40ytl (Siyah)(Devamı Olacak)
11-Debriyaj balatası (Taiwan )çook kaliteli....10ytl.(Devamı Olacak)
12-Fren balatası (Taiwan Malı)çook kaliteli.... 10ytl.(Devamı Olacak)
13-Suni Deri ve Asla Su Geçirmeyen Garantili ve Paslanmaz 3parça(2 yan çanta, 1 sosis çanta)..............70ytl.(Devamı olacak)
14-Gerçek Yarma Deriden yapılmış çook şık Dragstar Çantaları.....150ytl.
15-Chopper Gidon (Tüm aparatları ile birlikte) Son 4 adet...........40ytl.
16-Çeşitli Renklerde Tankped.......15ytl.
17-Gerçek Deriden yapılmış sosis çanta(Siyah ve Taba Renk).....40ytl.
18-Suni Deriden yapılmış su geçirmez garantili sosis çanta.........15ytl.
19-CLOVER mont (Kırmızı Siyah)..........1Ad. 275ytl.
20-HARLEY Deri Mont (Kırmızı Siyah)....1Ad. 200ytl.(Gerçek Deri)
21-RICHA Mont (Kırmızı Siyah)Kısa.......1Adl. 275ytl.
22-RICHA BAYAN PANTOLON (Siyah)....1Ad. 200ytl.
23-RICHA DERİ MONT (Kırmızı Siyah)....1Ad. 475ytl.
24-RICHA Uzun Tip Mont (Siyah Mavi)..1Adl. 350ytl.
25-35/35 Helojen Beyaz Tip Ampül (Taiwan) 4.5ytl.
26-12V. 9Amp. 2 yıl Garantili Akü....................30ytl.
27-Sis Lambaları (55v Çifti)................................30ytl.(Değişik Model)
28-Amartisör yumuşak ve konforlu..(Takim)..........50ytl. (Gelecek)
29-Koltuk Set'i (2 parça)...............................70ytl. (Gelecek)
30-Bayrak Anteni.........................................10ytl.(Açılıp Kapanan)
31-Nikelaj ve Krom Parlatıcısı (İtalyan).............10ytl.(Daha sonraki oluşacak olan pas'ı Önlüyor)
32-Boya Koruma (Hollanda)............................10ytl. (Gelecek)
33-Ferrari Korna...........................................25ytl. (Kesinlikle Role Kullanılmalı yoksa çalışmıyor Aküler yetersiz kalıyor Ayrıca 6 Amp.Akü zayıf Kalıyor)
34-Polis Motorlarında (Yunus) Kullanılan Çakar Set Halinde (Beyin Dahil).......50ytl.(3renk ve 6ad.ydk.cam)
Not. İşyerimde bu işlere zaman ayıramadığım için sizlerden ricam akşam 6 dan sonra Altunizade'den yani benim evimden bunları almanız ve bana 0535 9271141 no.lu telefondan ulaşmanız yeterli.

EV ADRESİM ; İcadiye Mahallesi Ayarcıbaşı Sok. No.22 D/1 Bağlarbaşı,Altunizade/Üsküdar
MSN Adresim; [email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jameika nasılsın? çok teşekkur ederim cumartesi taktırdım gidonu harika oldu. ferrari kornası ve ayna lazım hatta bi kaç bişey daha lazım ama artıkın bi dahaki ay bu ay limitler doldu görüşmek dileğiyle...
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
102
Saolasın jameika, fiyatlar uygun parçalar da yorumlardan anladıgımız kadarı ile olumlu, camlar bizim orijinal camlar gibi mi? cam da güvenlik önemli biliyorsun, önümüzde ki ay içinde camı degistirmeyi düsünüyorum, benim cam da catladı, hayret bir sey, durdugu yerde catlıyor ya cam.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Saolasın jameika, fiyatlar uygun parçalar da yorumlardan anladıgımız kadarı ile olumlu, camlar bizim orijinal camlar gibi mi? cam da güvenlik önemli biliyorsun, önümüzde ki ay içinde camı degistirmeyi düsünüyorum, benim cam da catladı, hayret bir sey, durdugu yerde catlıyor ya cam.


Sende sağolasın kardeşim evet bahsettiğim küçük olan cam orijinali ile aynı ebat ve siyah renk.

jameika nasılsın? çok teşekkur ederim cumartesi taktırdım gidonu harika oldu. ferrari kornası ve ayna lazım hatta bi kaç bişey daha lazım ama artıkın bi dahaki ay bu ay limitler doldu görüşmek dileğiyle...


Selam kardeşim sağol ben çook iyiyim. Yeni Gidonun hayırlı olsun.güle güle kullan allah kazabela vermesin sana ve tüm motorcu dostlarıma. Tabiki nezaman istersen görüşürüz kendine iyi bak dostum.:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
yahu sana bi site gibim bişe açalım. şu ürünleri resimleriyle felan sergile olmuyor böyle parça pinçik oluyor :). selamlar saygılar herkese bu arada... Dişli olayında bende istiyorum arkadaşlar. Olmadı bi toplu sipariş felan yapalım. Kaç kişi alcaksak bir bilen dostumuz aracılığı ile toplu alalım?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
artcım ile bıle 100 basarım

teleferık deyız












bursaya 10 km kala benzınci

ULUDAĞ :bounce:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harika resimler gece guzergah olarak nereyi kullandın gece aydınlat bizi bakarsın bizde gideriz motoru toplayınca...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol swort.güzargahım şöle: pendıkten ferıbota bındık yalovada ınıp (45 dk ferıbot suruyo) ordanda bursa 70 km fln.ahanda bu kadar:) ferıbottan ınıp sola sapıyorsun cadde den dümdüz gıdıyorsun,gemlıkten de gecıyorsun orda resım cekmeyı unuttum ya guzel manzarası vardı artı yollarda guzel zaten ah ah varya tam racıng lık aslında :queen: ben bıde donuste ferıbota yetısmek ıcın bursadan yalovaya 40-45 dk gıttım :) nasıl gıttıysem
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gunubirlikmi gittin gece çok guzel yollar felançok hoşuma gitti ...
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
gece güzel gezmişsin... bende piktikteydim pazar günü. göl kenarı güzel bi yerdi. kıpkırmızı yandık hepimiz valla. Aga bizim motor tam 100km motoru bence. uzun yoldada kısa yoldada 100 ideal hız. Zaten 100 ü geçince rüzgar iyice batırıyor sallıyor. Piknik yolu kütahya yolu üzerindeydi 90-100 arasında gittim. Acayipte rüzgar vardı. Bazen yan yan bile gittimi hatırlıyorum :). Bi ara yokuş aşağı 115 oldu biraz daha yokuş olsa 120 km ile rekorumu kıracaktım :p. Uzun yolda sabitleyince hızı ayakları dengeyi bozmadan koruma demirlerinede uzatıcan ohhh. arkaya bide yasık git gidebildiğin kadar yol :p
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
102
motosikletim de en basından beri olan bir durum var kafama pek takmıyordum artık takıyorum :) 5. viteste düz yolda 6500 deviri geçemiyorum alt viteslerde problem yok, neden olabilir?

gece güzel gezi olmus
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
swort gunu bırlık gıttık dostum evet yollar motor ıcın gayet ıdael hemde guzel manzaralar fln var ayrıca devamlıda sagda solda benzın ıstasyınları var hanı yolda kalsanız bıle bısey olmaz:)

emre550m saol arkadaşım.senınde eglencelı kecmıs sanırım:) ben duz yolda artcım ıle 110 gıdebılıyorum bu arada dunde cok gıttım.sabıt hız 100 ıdeal evet.

vaga ferıbot ıcın öle bı sart yok dostum sadece onceden yerını hazırlıyorsun yanı öle daha guvenlı oluyor o ayrı.ama pat dıye gıdıpte bıletını alıp bınebılıryorsun tabıkı.bende öle yaptım gıttım bıletı aldım bındım:)
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
8
Arkadaşlar aranızda bursada yaşayan ve keeway superlight 150 kullanan varmı? Ben yeni aldım motoru ve bursadan arkadaşlarla tanışmak isterim. Birbirimize yardımcı olabiliriz...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
meoden dostum hoş geldın eskı uyesın anlasılan motoru yenı almısın aramıza hos geldın.bursadan bıkaç ark olması lazım.ama ben dun bursadaydım:) ıskendercının orda bıyerde sıyah keeway gördum camsız yoksa senmıydın:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst