Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 13 Şub 2007
- Mesajlar
- 88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla chatte konusuyoduk, 4lu 5li.
Dedim modaya gelin sahilden güneş batış falan izleriz. adamlar ok dediler. helal olsun. Sonra bi baktım forumda modaya gidiyoruz die topic acmıslar 3 sayfa
Adamlar harbi aktif ama yüzkere şahit oldum. çok ii organize oluyolar.
Dediğim gibi. ben saat 19:30 da Haldun Taner sahilde tiyatronun orada olacağım. sağda beklerim. Avrupa yakasından geleceklerde orada olacak sanırım. Oradan da gidilir modaya dogru zaten, bi gıdım yer.
Gecikirsen yukarıda çay bahçelerinin oraya çıkılır muhtemelen oraya gelirsin. Benim tahminim geç kalanlarda saat 20:00 ve sonrasında oraya gelicek. En uygun yer orası zaten. Manzara açısından da öyle.
Kafa adamlar, regalaptor net in admini de var aralarında. Amaç laflamak işte. Muhtemelen 1-2 saat oturulur. Aktivasyon olursa orada konusulur zaten. Ben de geçen göksu deresine gittiğimde tanışmıştım bazılarıyla. Gel hocam. Yalnız bırakma. SL iz yani icabında
Dedim modaya gelin sahilden güneş batış falan izleriz. adamlar ok dediler. helal olsun. Sonra bi baktım forumda modaya gidiyoruz die topic acmıslar 3 sayfa
Dediğim gibi. ben saat 19:30 da Haldun Taner sahilde tiyatronun orada olacağım. sağda beklerim. Avrupa yakasından geleceklerde orada olacak sanırım. Oradan da gidilir modaya dogru zaten, bi gıdım yer.
Gecikirsen yukarıda çay bahçelerinin oraya çıkılır muhtemelen oraya gelirsin. Benim tahminim geç kalanlarda saat 20:00 ve sonrasında oraya gelicek. En uygun yer orası zaten. Manzara açısından da öyle.
Kafa adamlar, regalaptor net in admini de var aralarında. Amaç laflamak işte. Muhtemelen 1-2 saat oturulur. Aktivasyon olursa orada konusulur zaten. Ben de geçen göksu deresine gittiğimde tanışmıştım bazılarıyla. Gel hocam. Yalnız bırakma. SL iz yani icabında
Son düzenleme: