Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla chatte konusuyoduk, 4lu 5li.
Dedim modaya gelin sahilden güneş batış falan izleriz. adamlar ok dediler. helal olsun. Sonra bi baktım forumda modaya gidiyoruz die topic acmıslar 3 sayfa :) Adamlar harbi aktif ama yüzkere şahit oldum. çok ii organize oluyolar.

Dediğim gibi. ben saat 19:30 da Haldun Taner sahilde tiyatronun orada olacağım. sağda beklerim. Avrupa yakasından geleceklerde orada olacak sanırım. Oradan da gidilir modaya dogru zaten, bi gıdım yer.
Gecikirsen yukarıda çay bahçelerinin oraya çıkılır muhtemelen oraya gelirsin. Benim tahminim geç kalanlarda saat 20:00 ve sonrasında oraya gelicek. En uygun yer orası zaten. Manzara açısından da öyle.
Kafa adamlar, regalaptor net in admini de var aralarında. Amaç laflamak işte. Muhtemelen 1-2 saat oturulur. Aktivasyon olursa orada konusulur zaten. Ben de geçen göksu deresine gittiğimde tanışmıştım bazılarıyla. Gel hocam. Yalnız bırakma. SL iz yani icabında :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
regalcilerle hala görüşebiliyorsan sitelerine bi baksınlar giremiyoruz yoksa yasakmı koydular farkında olmadan yahu ;) akşam 21:00 işten çıkış 21:20 gibi kadıköydeyim ama siz o saate kadar durmazsınız sanırım oralarda olursanız uğrayıp bi hasret giderirriz artıkın :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
regalcilerle hala görüşebiliyorsan sitelerine bi baksınlar giremiyoruz yoksa yasakmı koydular farkında olmadan yahu ;) akşam 21:00 işten çıkış 21:20 gibi kadıköydeyim ama siz o saate kadar durmazsınız sanırım oralarda olursanız uğrayıp bi hasret giderirriz artıkın :)

ha evet. geçici bi problem var sanırım. pek olmazdı ama. siteye girilmiyor.
Dediğin saatlerde orada olunur bence. 1 saatligine gelmez kimse. Sen bana tel et iste gene de.
Kusura bakma swort GP deki resimlerimizi gönderemedim sana. Bugünkülerle birlikte atarım artık.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tanzım ah ah cok guzel laf sölerdım ama neyse kalsın aile ortamındayız:) ben fenaa basarım bu arada sen rahat ol:bounce:

aslında cıkıstada işim iyimi oraya gıdıp tanzıyı tokatlamak vardı:cherry:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi aksili olmazsa uğrarım tanzimo tasalanma sl yalnız kalmamalı ;)
gece kardeşim senin tanzimodan alıp veremediğin ne anlamadım canım kardeşim tokat aliden sonra bide tokat ibo vakasımı yaşıycaz açıklık getir gecelerin adamı...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gece sana 1 sey solemiyorum artık kardesim.
Kardeşim diyorum 8-10 yas var aramızda ona istinaden hatirlatiim, ona da bi sey solersin çünkü. Buraya 10 kere mesaj yazsam 11 kere mesaj yazarsın biliyorum. Neyin ispatıysa?

Yanına gülme işareti koyman bazı şeyleri üslupta hafifletmiyor. Bak ben swortu da tanıyorum. Nasıl mesajlaşıyoruz nasıl bi üslup var. Kısacası, rica ediyorum bana forumda bu üslupla yaklaşma. Ben bundan çok hoşlanmıyorum. Başka bir kişi olsa mesaj bile yazmam kaale almam. seni sevdiğim için ifade etmek durumunda kaldım. Sevmesem kalkıp kaç defa dükkanına gelmem zaten. Bu bazı şeylerin göstergesidir. İnşallah söylemek istediklerimi doğru ifade edebilmişimdir.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bısey demıyorum yaa alah aşkına bısey demıyorum.ben sana kalkıpta kafan basmıyor dıye kelıme kullanmadım yanlız. neyse arklıgımıza verıyorum bunuda söylıgım.buyuk olabılrısın burası sanal ortam sana kalkıpta yuzyuzede saygımızımı esırgedık.

dur bı dk yaa swort lafımı yanlıs anlamısın ben tokatlama kelımesını motorda kapısma olarak yazmıstım kalkıpta ötekı anlamda yazıcak halım yok heralde
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ah sen varya gecelerin hızlı adamı bilmiyorum ama sen geleceğin hızlı motorcusu olma yolunda ilerliyon ne istiyon gariban sl den ;)) bu akşam bişin yoksa sende katıl şöyle muhabbet edelim kardeşim ama biliyon dibimde duman yok ok?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen: :mrgreen: racıng vaktım geldı gecıyo bılede sorma işte.

dumansız olmaz kardeş:cherry: bılemıcem şölee 6-7 sl cı gelırse gelırım bende
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başak bi arzun varmı gecelerin hızlı adamı mubarek paşa torunu sanki assolisler gibi nazda yapıyo:))
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başak ne abı ya :) anlamam ben başaktan fln barı yay de burcum olur kendısı:)
sende ıyıcene sımartıyorsun be kardeşım ne yapalım ama.yok be ne nazı ben mılletı kalkındırmaya calısıyorum hanı heyecen sarıp atlayıp gelsınler sl cıler bırlessın dıye dımı ama.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
beyler öncelikle dişli honda ve yamahanın hangi modelinde bilmiyorum.

az önce parçacı aradı dişli gelmiş isteyen var ise yollıya bilirim.
serkan şentürk 05332631265 [email protected] veya özel mesajdan da ulaşa bilirsiniz.
dişli 15 ytl.

gece bursadan memnun kaldıgına sevindim keşke bursada olsaydımda görüşseydik.


bazen 25 dostum dişli cogu motor çeşidinde kullanılan bir dişli daha önce yazdıgım gibi istersen bula bilirsin.bu dişli konyada üretili yormuş. parçacı öyle söyledi.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ergerser evet guzel bı yolculuktu teleferık cok zaman aldı tabı.kısmet artıkın bı dahakı sefere
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
gece buyapı markette çalışan bir elaman vardı kaç defa dişli için aramıştı.ama telefonunu bulamadım. benim numarayı senden almıştı.eger ulaşırsan söylede ona yollıyem.dişliyi coca ayıpoldu.bizim forma takılamıyordu.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Debriyajı çok sert olan arkadaşlar bu sorunlarını çözmek için ne yaptılar acaba burada yazabilirler mi saygı sevgiler:rendeer:
Birde şu çapır direksiyonu takanlar bir resim koyunda bakalım Allah Aşkına!
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
43
balayyusuf hocam senin motoru avrupa yakasında gündüz saatleri hep aynı yerde görüyorum seninle tanışmak nasip olmadı ama motorun arkası yola dönük olduğu için plakayı tanıdım yani senin sl'le tanışmış olduk:queen: çantalar falanda güzel duruyo birde yanlış görmediysem deponun üzerindeki yazılar sökülmüş bende sökücem yakında.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Eski Sayfalari Analim...

motorumuz coktan amerikan pazarinda yer almis bile uzun zaman evvel ve alternatif cruiser olarak taniniyor Amerikadaki ismi Vento ve modelimizin ismi ise REBELLIAN. Sizce Amerika gibi Crusier yaraticisi bir ulkeye dandik motor sokarlarmi? Buyrun size bir kac istah kabartici resim.Bu motor bence gayet zevkli. Cruiser hız degil ses motorudur. Millet baktimi gozu kamasmali.:cat:

ventodirect0120141bc.jpg

Motorunu Beğenenlere ve de... Beğenmeyenlere
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
AÇIK TİP HAVA FİLTRESİ ARAYAN ARKADAŞLAR İÇİN BU ÜRÜN SİZİN MOTORUNUZA DA UYGUN BİGİNİZ OLSUN

Boğaz çapı 42 mm.Ayrıca 52 ve 60 mm li boyları da mevcut.Ufacık ve kullanışlı birşey 2 sıra çelik tel içinde yıkanabilir policarbon filtre süngeri var.Fiyatı 15 lira.
Boyutlarını kıyaslamanız için nokia 2100 telefonu yanına koydum.Ayrıca motora pislik girer diyen arkaDaşlar için 50 watt spot ışığı altında filtrenin ışık geçirgenliğini görebilirsiniz.Bitmeden tüketin bu ürünü.Benm gibi motorunun altında yer kalmayanlar için ideal.Yarın motora da bağlayacam

picture0215qh8.jpg

picture0214kn4.jpg

picture0216be7.jpg



Adres bu:http://www.motogiyim.com/main/products.asp?cat_ID=91&sub_cat_ID=54

Kredi kartı ile aldım 3.5 lira kargo ücreti ödedim.Yol parası versem daha zahmetli ve pahalı olurdu.20 saatte elime geldi ürün
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar ben forumu uzun zamandan beri takip ediyorum.Kısmet bugün üye olmakmış.Yaşım 50 emekli oldum ve sl 150 aldım dünya varmış iyiki almışım.Herkese selam ve saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst