- Katılım
- 16 Şub 2006
- Mesajlar
- 575
Marabayın arkadaşlar.
Siteye hatta interNET'e bir haftadır girememiştim, vaayyyy o ne...!
Yeni arkadaşlar, misafirler....
Çok güzel! ortam renklenmiş. Herkese selam ve saygılar.
Criminal kardeşim, sitemize hoş geldin. Sizin kendi sitenizde yazdıklarınızı nerdeyse satır satır okumuştum, üslup, motosiklet/mekanik ve elektrik bilginiz takdire şayan.
Sizleri aramızda daimi görmekten mutlu oluruz.
Siteye hatta interNET'e bir haftadır girememiştim, vaayyyy o ne...!
Yeni arkadaşlar, misafirler....
Çok güzel! ortam renklenmiş. Herkese selam ve saygılar.
Criminal kardeşim, sitemize hoş geldin. Sizin kendi sitenizde yazdıklarınızı nerdeyse satır satır okumuştum, üslup, motosiklet/mekanik ve elektrik bilginiz takdire şayan.
Sizleri aramızda daimi görmekten mutlu oluruz.



