Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
sl 150

balayyusuf arkadaşım ;
lastik siibobunu tutan dibindeki somunu biraz gevşetin sibop sağa sola hareket eder az da olsa o zaman hava basabilirsin
lastik diş derinliği normal ama desenin kapladığı alan lastiğe oranla çok az bu hamurla daha uygun bir desen olabilirdi duro lastikleri bi sor bakalım belki fiyat olarak ta uygundur

teşekkür ederim cobalt kardeş sağol hemen yarın deneyeceğim söylediklerini metzeller lastik sordum çiftine 250 ytl dediler onlardan alıcam bu çin malı lastikler çok kayıyormuş genelde aynı şikayet var tekrar sağol cobalt
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
teşekkür ederim cobalt kardeş sağol hemen yarın deneyeceğim söylediklerini metzeller lastik sordum çiftine 250 ytl dediler onlardan alıcam bu çin malı lastikler çok kayıyormuş genelde aynı şikayet var tekrar sağol cobalt
ben çiftini 330 a mal etmiştim :queen: demek bu dönemde almak lazımmış :queen:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
sl 150

ben çiftini 330 a mal etmiştim :queen: demek bu dönemde almak lazımmış :queen:

Tunder kardeş bu Metzeller lastikler iyimi ve ne malıdır bunlar tavsiye edermisin bana. Şimdiden teşekkür ederim sende mi aynı şikayetten ötürü değiştirdin yani kayıyorlarmıydı o nedenle mi değiştirdin?.yusuf
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
şu metzeler kullanan arkadaşlar durum ne ya

birde 3 marka var sanırım pirelli, metzeler, duro hangisi ne malı iyisi hngisi fiyatlar neler bilen varmı ya
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de metzeler almayı düşünüyorum .internette baktım ön 95$ arka ise 120 $ olarak yazılmış !
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
metzeler alman galiba :D emin değilim... ben 70-80 e almıştım ön arka... € olarak...

Tavsiye ederim kalitesi ortada.. BMW metzeler kullanır... metzeler sadece motosiklet lastiği üretiyor
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nereden almıştın üstad?
Bana bir referans verebilir misin?
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
arkadaşlar tanıdığım eski motorcu ve rot balans işi ile uğraşan abi duro dedi o kadar bilginize
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
sl 150

Ben istanbulda motosiklet lastiklerini en iyi nerede bulurum acaba bu konuda bilgisi olan varmı sirkecide hiç bir fiyat diğerini tutmuyor
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese selam,
Arkadaşlar iki konu var ;

1- Yan kapaklar kırıldı, ikisi de ( :pr: eşime motor kullanmayı öğretiyordum da :p ) motomaxtan gelmesini mi bekleyeceğiz, kaça patlar ?

2- İstanbul-MT sayfası coştu, bu pazar Bakırköy sahilden grup sürüşü ve tophane buluşması var. fotoğraflar çekilecek, kahveler içilecek, türlü türlü qeyiqler vurulacak :mrgreen: İstanbul'da olan arkadaşları heyecanla bekliyos :queen:

Bir de İstanbulda ikamet eden arkadaşlardan İstanbul-Mt topiğini takip etmelerini ve yazı-önerileriyle desteklemelerini rica ediyorum ( e bizahmet yani ) :cat:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Northern, duro marka çin malı lastik olup benim 2. motorum olan mondial'de var kesinlikle tavsiye etmem,yol tutuşu zayıf ve basit bir lastik bizim sl 150 dekiler bile daha esnek. prelli yada metzeller de yoğunlaşmak lazım ama dediğiniz gibi çok tuzlu. Aslında bu motoru alırken tarzı gereği deri süsleme,lastik ve sisibar için bi kenara 1000 ytl ayırmak gerekiyormuş :p bizde sıraya koyduk bu işleri..
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
Herkese selam,
Arkadaşlar iki konu var ;

1- Yan kapaklar kırıldı, ikisi de ( :pr: eşime motor kullanmayı öğretiyordum da :p ) motomaxtan gelmesini mi bekleyeceğiz, kaça patlar ?

2- İstanbul-MT sayfası coştu, bu pazar Bakırköy sahilden grup sürüşü ve tophane buluşması var. fotoğraflar çekilecek, kahveler içilecek, türlü türlü qeyiqler vurulacak :mrgreen: İstanbul'da olan arkadaşları heyecanla bekliyos :queen:

Bir de İstanbulda ikamet eden arkadaşlardan İstanbul-Mt topiğini takip etmelerini ve yazı-önerileriyle desteklemelerini rica ediyorum ( e bizahmet yani ) :cat:


abi tanesi 35 ytl ama japon yapıştırıcı ve toz sda ile yapıştırabilirsimn arkadan
ben öle yaptımm
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Anadolu yakası'nda gidilebilecek servis arıyorum.
Daha önce Göztepe sanayi sitesindeki Uzman'dan memnun kalındığını hatırlıyorum.

Önerisi olan var mı?
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Anadolu yakası'nda gidilebilecek servis arıyorum.
Daha önce Göztepe sanayi sitesindeki Uzman'dan memnun kalındığını hatırlıyorum.

Önerisi olan var mı?

Uzman Grup Ali Bey iyi bir esnaftır.İşlerini de iyi yapıyorlar.Ben de satmadan önce son bakımı orada yapmıştım.Üsküdar dakini aklına bile getirme.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Merhaba arkadaşlar bana önerebileceğiniz ucuz motosiklet tulumu satan bir yer varmı acaba fazla pahalı olmayan estetik bir tulum arıyorum da feyizoğlunun sitesinde 135 ytl ye tulum var acaba nasıldır alan oldumu hiç kulllanan varmı?ilgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkür.
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
56
Herkese selam,
Arkadaşlar iki konu var ;

1- Yan kapaklar kırıldı, ikisi de ( :pr: eşime motor kullanmayı öğretiyordum da :p ) motomaxtan gelmesini mi bekleyeceğiz, kaça patlar ?

2- İstanbul-MT sayfası coştu, bu pazar Bakırköy sahilden grup sürüşü ve tophane buluşması var. fotoğraflar çekilecek, kahveler içilecek, türlü türlü qeyiqler vurulacak :mrgreen: İstanbul'da olan arkadaşları heyecanla bekliyos :queen:

Bir de İstanbulda ikamet eden arkadaşlardan İstanbul-Mt topiğini takip etmelerini ve yazı-önerileriyle desteklemelerini rica ediyorum ( e bizahmet yani ) :cat:


Benim yan kapakda aynı şekilde ve 2 aydır bekliyorum guya servis gelince haber vericekmis yokmus ellerinde falan filan 35 ytl olmasina ragmen acaba var mi kapak ellerinde????
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
61
ben de flasor icin 2 ay beklemistim, yedek parca gec geliyo, ama eninde sonunda geliyo. motomax stoklu calismiyo anladigim kadariyla, ya da stoklarina dikkat etmiyo. siparis ver, kargo, gümrük falan filan derken yedek parçanın gelmesi aylar sürüyo. olan da müşteriye oluyo.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst