Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşte benim sahip olmak istediğim motor bu ;

 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
bence kötü bi motor bikere kişiliği yok, sl gibi delikanlı durmuyo, sonra arkasında motomax gibi güçlü bi kuruluş yaygın ve sorunsuz bir de bilgili bi servis ağı varmı, bide şöyle duydum titreşim oluyomuş bunlarda haksızmıyım,
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
bence kötü bi motor bikere kişiliği yok, sl gibi delikanlı durmuyo, sonra arkasında motomax gibi güçlü bi kuruluş yaygın ve sorunsuz bir de bilgili bi servis ağı varmı, bide şöyle duydum titreşim oluyomuş bunlarda haksızmıyım,

:cat: :cat: :cat: :p :queen:
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence kötü bi motor bikere kişiliği yok, sl gibi delikanlı durmuyo, sonra arkasında motomax gibi güçlü bi kuruluş yaygın ve sorunsuz bir de bilgili bi servis ağı varmı, bide şöyle duydum titreşim oluyomuş bunlarda haksızmıyım,

eheuehuehuehehuh ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop::
haklısın tabe :queen: :queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
30
arkadaşlar ben yedek parça konusunda hiç sıkıntı çekmedim
bayi sizi unutmuş olabilir en gec 2 sonra kapaklar geliyor daha yeni satın aldım bende ama ilk olarak yapıştırın benimki düşünce ben yenisini aldım başlangiç motoru için bence daha iyiçünkü ufak motorları altından kaçırma riski daha fazla kormadan al kazasız belasız herkese

hangi servisi kullanıyorsun merak ettim biz çapadaki hüner motora gidiyorum..
Aslında şişlide oturuyorum yada sizce en iiyi servis hangisi ??Trafikte anlayan biri yok bizi bari servisler anlasın beyaaa

hangi servisi kullanıyorsun merak ettim biz çapadaki hüner motora gidiyorum..
Aslında şişlide oturuyorum yada sizce en iiyi servis hangisi ??Trafikte anlayan biri yok bizi bari servisler anlasın beyaaa

devrik cümle ve ötesi oldu rüzgardan herhalde yoksa sarışın değilim
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
valla ben thunder_79 dan bi adres aldım ama karsıda hasanpasa da rsv motor dıye bı yer ustanın ısmı menderes thunder cok memnun kaldıgını soyluyordu bı bakmak lazım fırsatım olursa ugramayı dusunuyorum
ebru_soldier arkadasım maslak ta v motor yılmaz usta var bıldıgım oraya da gıdebılırsın sana fazla da uzak sayılmaz ama capa ya kadar gelebılıyorsan mert motor a da ugrayabılırsın zeytınburnu demırcıler sıtesıne yakın :) (eskı adı oncu )motor
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
fear_factor üstat bune ya bu makinadan Türkiyede varmı ? olsada binilmez buna. aynalarıyok arkada kalanları göremeyiz.
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tek eksiği ayna olsun be ergeser Allah aşkına :mrgreen: zannımca konsept bi araç bu :queen: makine süper ama egzos demirleri bana mad-max filmini hatırlattı ...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
30
valla ben thunder_79 dan bi adres aldım ama karsıda hasanpasa da rsv motor dıye bı yer ustanın ısmı menderes thunder cok memnun kaldıgını soyluyordu bı bakmak lazım fırsatım olursa ugramayı dusunuyorum
ebru_soldier arkadasım maslak ta v motor yılmaz usta var bıldıgım oraya da gıdebılırsın sana fazla da uzak sayılmaz ama capa ya kadar gelebılıyorsan mert motor a da ugrayabılırsın zeytınburnu demırcıler sıtesıne yakın :) (eskı adı oncu )motor


V motor un adresini biliyormusn acaba ..google da arattım yok:)hayır herkes usta biliyorum ama herkes adam değil hemde hiç değil Allah tan su-adsl servisimiz onlara kalmadı yoksa orta çağdayız resmen
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vhayır herkes usta biliyorum ama herkes adam değil hemde hiç değil Allah tan su-adsl servisimiz onlara kalmadı yoksa orta çağdayız resmen


:cyclopsan oooooooffffssss :cyclopsan tehlikeli cümleler :cyclopsan vallahi ebru dikkat et yoksa piyasadaki ustalar tanırlar seni :p zira benim de bildiğim birkaç usta forumu takip ediyor :cyclopsan ama hepsini kastetmiyorsun tabiki :) di mi :p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
34
arkadaşlar ben hiç motor kullanmamış biri olarak kee-way alma konusunda karar kıldım ama acaba doğru bi karar mıdır?yardım ediiinnn nolur kafam karıştı benim iyice..yok çin malıymış yok motordan soğurmuşum..bi daha binmezmişim..yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi beklioommmmm..

Benim ilk motosikletim keeway sl 150. Alalı 1,5 ay oldu. İnanılmaz bir keyifteyim. 5,5 aylık kullanılmışlığı vardı aldığımda. Debriyaj teli koptu bir tek(halkalı bağlantı nedeniyle kendim halledemedim, acemlik gereği yarım debriyajın sıklığı sonuçları belkide), kamyonetle gelip aldıkları için 35 ytl ödedim :)
Yeni başlayanlar için harika bir araç. Sürat bekleme ve hyıflanma bu yüzden bence.
Keyifle trafikte süzülüyorsun. Viteslere en geç bir haftada alışırsın. Bu fiyata alabileceğiniz en afilli kasalı ve kenardan kenardan gezinti keyfi motosikleti bu :)
Gözünüzü karartıp dalın olaya. Bir yerden başlamak lâzım dii mi ama? :)
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçen Nisan'da Avcılar sahile doğru yürüyerek eski nişanlımla ( şimdiki eşim :)) sohbet ediyorduk; SL150'yi bayinin önünde görünce, aniden hatunun elini bırakıp motora yanaşmışım :mrgreen: bayaa bi bozulmuştu tabi; simsiyah, gıcır gıcır bir SL 150.... reflex işte :p O sıralar işsizim bide.... ama dedim ki o an; bak aşkım, görürsün bak, birgün bu makineyi alacağım, sen de saçlarını rüzgara karşı savurarak o günü benimle birlikte göreceksin :salut: Çok değil birkaç gün sonra bir iş teklifi geldi, Temmuz'un 22'sinde de hedefimi geröekleştirmiş ve motoruma kavuşmuştum. Hiç unutmayacağım bir anı; motoru akşamüstü Esenkent'e ofise kamyonetle getirdiler. Şoför arkadaş anahtarı elime tutuşturdu ve hadi hayırlı oldun dedi, çekti gitti. Motora bindim ama ne nedir hiç bilmiyorum tabi. Motoru bayaa bi bızıkladım :p Çalıştıramadım tabi, dedim ki belki benzini bitmiştir; benzinciye götürdüm oradakiler yardım ettiler sağolsunlar da ancak çalıştırdık. Sonra sokak aralarında birkaç tur attım, en az 20 defa stop ettirmişimdir. Ancak çok kısa bir zamanda öğrendim kullanmayı. Zaten bütün arkadaşlarım bende doğal bir yetenek olduğunu söylerler. Hemen kaptım olayı yani :cherry: Şimdi bakıyorum da ne acemilikler çekmişim. İlk motorum, hala da beni sırtlıyor sağolsun. Bakımlarına çok özen gösterdim, özellikle rodajını muntazam tamamladım. Hala cillop gibi kerata, sadece yan kapaklar kırıldı :p İlk motor için ideal, kesinlikle ideal ! :cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cobalt bende gıdıyorum rsv menderes ustaya.iyi bı usta dıyebılırım.ebru senin aklını dersler almıs vah vah sarısın fln:mrgreen:

ortak sen kısa zamanda ogrenmısın cok iyi ama ben sadece bır kere bındım ve işi kaptım o zaman bende mega iyi olayım olurmu:queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
ok gece_ tavsiye ediyorsan bı ara ugrıyacagım subap ayarı yaptırmam lazım cok ses yapıyo bıde boyle kullanıp motora zarar vermek ıstemıyorum hoş en fazla itecekler eğilir oda hepi topu 30 ytl fln. ama yolda belde kalırsak o üzücü olur
ebru_soldier keeway servislerinin hepsinin listesi motomax sitesinde var v motor en eski servislerinden biri yılmaz usta biraz terstir ama iyi adamdır
teğmen uhura koordinatları verıyorum :) Latitude: 41° 7'4.43"N ,Longitude: 29° 1'0.61"E
google earth a bunları girersen seni v motor a ışınlar :) ışınla bizi scotty:p demeyi unutma
 
Katılım
19 Tem 2006
Mesajlar
48
v-motor

V motor un adresini biliyormusn acaba ..google da arattım yok:)hayır herkes usta biliyorum ama herkes adam değil hemde hiç değil Allah tan su-adsl servisimiz onlara kalmadı yoksa orta çağdayız resmen[/QUO
.
.
maslak sanayi 2. kısım 20 no.lu dükkan ...köşe başı ...ama biraz yoğun usta..motoru bıakıp başka yere takılman gerekebilir...yeri bulamazsan ...beni bul
mecidiyeköy deyim..
:bounce: :bounce: :bounce:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
sl 150

Arkadaşlar bence sl 150 kesinlikle başlangıç motoru değil size katılmıyorum yeni başlayan adam bunun altında kalır düşer bir tarafını kırar yeni başlayan daha hafif hatta otomatik vites birşey alsın önce motora hakim olmayı öğrensin sonra böyle bir motora geçsin derim tabi ki bu benim fikrim herkes her istediğini yapmakta serbesttir . Bu arada ben Kocamustafapaşada oturuyorum bu civardaki sl 150 cilerle tanışmak isterim .Bu sabah paşa meydanda bir arkadaşı gördüm ama çok acelem vardı yanına gidemedim yine görürsem tanışırım inşallah herkese selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst