Geçen Nisan'da Avcılar sahile doğru yürüyerek eski nişanlımla ( şimdiki eşim

) sohbet ediyorduk; SL150'yi bayinin önünde görünce, aniden hatunun elini bırakıp motora yanaşmışım :mrgreen: bayaa bi bozulmuştu tabi; simsiyah, gıcır gıcır bir SL 150.... reflex işte

O sıralar işsizim bide.... ama dedim ki o an; bak aşkım, görürsün bak, birgün bu makineyi alacağım, sen de saçlarını rüzgara karşı savurarak o günü benimle birlikte göreceksin :salut: Çok değil birkaç gün sonra bir iş teklifi geldi, Temmuz'un 22'sinde de hedefimi geröekleştirmiş ve motoruma kavuşmuştum. Hiç unutmayacağım bir anı; motoru akşamüstü Esenkent'e ofise kamyonetle getirdiler. Şoför arkadaş anahtarı elime tutuşturdu ve hadi hayırlı oldun dedi, çekti gitti. Motora bindim ama ne nedir hiç bilmiyorum tabi. Motoru bayaa bi bızıkladım

Çalıştıramadım tabi, dedim ki belki benzini bitmiştir; benzinciye götürdüm oradakiler yardım ettiler sağolsunlar da ancak çalıştırdık. Sonra sokak aralarında birkaç tur attım, en az 20 defa stop ettirmişimdir. Ancak çok kısa bir zamanda öğrendim kullanmayı. Zaten bütün arkadaşlarım bende doğal bir yetenek olduğunu söylerler. Hemen kaptım olayı yani :cherry: Şimdi bakıyorum da ne acemilikler çekmişim. İlk motorum, hala da beni sırtlıyor sağolsun. Bakımlarına çok özen gösterdim, özellikle rodajını muntazam tamamladım. Hala cillop gibi kerata, sadece yan kapaklar kırıldı

İlk motor için ideal, kesinlikle ideal ! :cat: