Bugün çevreyolunda motorumu baya zorladım ama 90 KM/H geçmedi, ayrıca çok rahatsız edici bir titreşim oluştu. Bizim motorlar, bence max 60 KM/H a dayanabiliyor. Ondan sonraki süratler rahatsız edici. Çok kötü bir durum malesef
Stratejii hyosung düşünüyorum doğru ama bu kredi oranlarıyla da tekrar borçlanmak istemiyorum. Motoru alırken onu baya uzun zaman kullanmayı düşünüyordum, Keewayim den hala memnunum ama artık benim için yeterli olmadığını düşünüyorum. Sanırım biraz kıdemlendim

Yaza doğru ailemin İstanbul'a taşınması muhtemel, taşındıkları takdirde hyosung gv250 ya da 2.el yamaha dragstar-virago alabilirim. Kısmet. Yalnız intruder 250 de çok hoşuma gidiyor, fiyatı dezavantajı.