Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
evet arkadaşlar sonunda SL 150 almaya karar verdim hazirana doğru alıyorum ancak fiyatını tam olarak bilmiyorum 3.000 ytl civarı vardır değilmi?
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Şu anda vardır, ama bayiler elindekileri bitirip yeni seriden mal almaya başladıklarında olmayacaktır.
Tahminim de hazirana kadar kalmayacağı yönünde.
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
Şu anda vardır, ama bayiler elindekileri bitirip yeni seriden mal almaya başladıklarında olmayacaktır.
Tahminim de hazirana kadar kalmayacağı yönünde.
bizim çevrede bi bayi var valla 7-8 aydır 3 tane keeway superlight150 si duruyo 0 km de sattığı yok hazirana kadar kalırmı diye sorduumda kalır demişti ve de kaç seferdir sorcam sorcam hep unutuorum fiyat sormayı :queen: siz söyliyebilirmisiniz ? kaç ytl civarı fiyat:silent:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Eski sayfaları okumanı önereceğim ama çok eskiye gitmene de gerek yok; 1-2 sayfa geride var yeni fiyatın 4100 YTL + Plaka/ruhsat masrafları olduğu.

Ama hala 2900 YTL'lik fiyattan satan bayiler var, hatta zor ama 2600 YTL'ye satanı bile bulabilirsin.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Ya 2.el satışlarda 2000 YTL'nin altında satanlar bence çok ucuza satıyorlar, motorun piyasasını bu kadar düşürmek rasyonel bir davranış değil, 0 KM'si 4100 ytl olan bir motosikletin taban fiyatı 2500 civarı olmalıdır. 2600 ytl ye bir arkadaş 0 KM alabileceğini söylemiş, bence asılsız bir iddia bu, hatırlarsınız keeway bir zamanlar 2500 ytl kampanyası yapmıştı o zaman bile birçok bayii bu kampanyaya katılmadı ve motoru hala 3000 ytl den sattılar, bu konuda daha duyarlı davranırsak her iki durumdaki insanları, alıcı ve satıcı, nafile arayışlara yöneltmeyiz.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
bu sezonda fıyatların dusmesı normal aslında cok ta yadırgamıyorum bırde yılsonu kotasını erıtmek ısteyen bı sekılde elındekı 2006 model maldan kurtuluyo bır ıkı haftaya kadar takvım degısecek 2007 kotalarından satmaya baslayacaklar otomobil fırmalarının ilanlarına bakınca anlarsınız kaldı kı bu motosiklet kış geldi sezon öldü mart-nisan aylarında fuarla birlıkte fıyatlarda normale donmeye baslar ( tabii zamakıtan yenı icatlar cıkarmazsa :pr: )
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
bide birkaç sorum olacak ama saçma olabilir :D debriaj vites fln onlar nerde :D resim çekip gösterebilirmisiniz yada yazarak anlatabilirmisiniz ? çok makbule geçer :D
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
tanımıyordum ama tanısmıs oldum obkavi:cat: ıkısınede gıdıyorum :bounce:

abı sız daha 2500 km demısınız:queen:
benımkı 12850 küsürde

gece dostum ben 10.000 geçeli uzun zaman oldu. :wiinkk:

calıtoturco o yüzden kesmiyor diyorsun artık hatırlarsan senin motoru almaya gittiğimizde konuşmuştuk bunları :bounce: Hyo düşünüyormuşsun. Bu yıl Fuar mart başına alındı. sabr edebirsen o zamana kadar kampanyalar olacak mutlaka, tabii yine sıfır almayı düşünürsen.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
only4friends daha vıteslı bılmıyorsun yaa:mrgreen:
bak sımdi:arka fren sag bacak ıle on fren sag el ıle debrıaj sol el gaz sag el vıtes degıstırme sol bacak anladınmı canım:)

hazıran gelmez hem bosuna bekleme:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
only4friends daha vıteslı bılmıyorsun yaa:mrgreen:
bak sımdi:arka fren sag bacak ıle on fren sag el ıle debrıaj sol el gaz sag el vıtes degıstırme sol bacak anladınmı canım:)

hazıran gelmez hem bosuna bekleme:queen:
anladım saol :queen:
gelir gelir merak etme göz açıp kapayıncaya kadar geçio hem okul var okul kapandımı alıoz
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadı hayırlısı bakalım gel teskere:queen:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
anladım saol :queen:
gelir gelir merak etme göz açıp kapayıncaya kadar geçio hem okul var okul kapandımı alıoz

almaya niyetli isen acale et yaz gelirken bayiler elerindekileride yeni fiyata cıkarır yeni motor gelince bu 4000 ytl bu 3000 ytl demezler bence bir an önce alırsan yaza kadar iyice alışırsın yamur yağmadıgı zaman sorun olmuyor
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Bugün çevreyolunda motorumu baya zorladım ama 90 KM/H geçmedi, ayrıca çok rahatsız edici bir titreşim oluştu. Bizim motorlar, bence max 60 KM/H a dayanabiliyor. Ondan sonraki süratler rahatsız edici. Çok kötü bir durum malesef :(

Stratejii hyosung düşünüyorum doğru ama bu kredi oranlarıyla da tekrar borçlanmak istemiyorum. Motoru alırken onu baya uzun zaman kullanmayı düşünüyordum, Keewayim den hala memnunum ama artık benim için yeterli olmadığını düşünüyorum. Sanırım biraz kıdemlendim :) Yaza doğru ailemin İstanbul'a taşınması muhtemel, taşındıkları takdirde hyosung gv250 ya da 2.el yamaha dragstar-virago alabilirim. Kısmet. Yalnız intruder 250 de çok hoşuma gidiyor, fiyatı dezavantajı.
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün çevreyolunda motorumu baya zorladım ama 90 KM/H geçmedi, ayrıca çok rahatsız edici bir titreşim oluştu. Bizim motorlar, bence max 60 KM/H a dayanabiliyor. Ondan sonraki süratler rahatsız edici. Çok kötü bir durum malesef :(

Stratejii hyosung düşünüyorum doğru ama bu kredi oranlarıyla da tekrar borçlanmak istemiyorum. Motoru alırken onu baya uzun zaman kullanmayı düşünüyordum, Keewayim den hala memnunum ama artık benim için yeterli olmadığını düşünüyorum. Sanırım biraz kıdemlendim :) Yaza doğru ailemin İstanbul'a taşınması muhtemel, taşındıkları takdirde hyosung gv250 ya da 2.el yamaha dragstar-virago alabilirim. Kısmet. Yalnız intruder 250 de çok hoşuma gidiyor, fiyatı dezavantajı.

ya anlamıyorum hepimiz aynı makineyi kullanıyoruz ama herkes başka başka şeyler söylüyor aynı konu hakkında :cyclopsan mesela sürat ! ben Çevreyolunda ( yokuş aşağı falan değil ) 110'u çok rahat görüyorum, ama evet titreşim oluyor. Fakat 90 km. dediğin gibi rahatsız edici bir titreşim yok benim makinada :silent: maşallah mı diyim ne diyim. 110'u çok rahat görüyor, zorladığımda 120-130 görüyorum. Ama bu hızlarda o dediğin titreşim rahatsız edici boyutlara ulaşıyor. Bu kullanımla ilgili olabilir mi acaba :silent: Çevreyolunda asla 100'ün altına düşmüyorum....
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
bu motoru ilk olarak burada gördüm ve tipine aşık oldum desem yeridir. resimlerini inceledikten sonra aklımda ne sevgili kaldı ne regal raptor:queen: ama bayadır konuyu takip ediyorum açıkçası bir karar vermem gerek kafamda 3 tip motor var ama bir tip elendi sanırım.. ama daha durun ben kafamdaki motorları söylemedim söylim ne alaka dengal fln dersiniz.. demeyin:queen: cbf150 ya da ybr125 tipi, scooter ve hayat tarzım chopper tiplerini düşünüyorum.. ybr serisini eledim kafamdan. kullanım kolaylığı ve bacak bacak üstüne atarak bile yol alma keyfinden dolayı scooter, yaşam tarzımı ve maceracı ruhumu yansıttığı içinde chopper kaldı sadece aklımda.. ama merak ettiğim ve gözlerinizi yormakla meşgul olan bu şahsın aklı karıştı. kimi diyor motor kalitesine göre çok iyi, kimide ne bu motormuymuş yav fln diyor. gerçi ben vereceğim parayla orantılı olarak aşırı derecede kaliteli bir makine beklemiyorum ama insan yolda kalırmıyım acaba diye düşünüyor yani. ben motoru aldığımda egede tura çıkmak istiyorum çadırımı tulumumu yanıma alıp sahillere akıcam yani:) bu motor yola çıkmak için elverişlimidir? ah şunuda söyliim çok çok düzgün bir yol olmadıkça 100 üstüne çıkmam motorla hız merakım yok yani. keyif ve hayat tarzı olarak benimsiyorum bu aletleri yarışmak için motor almıyorum.. yorumlarınızı ve düşüncelerinizi söylerseiz memnun olurum..
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
bu motoru ilk olarak burada gördüm ve tipine aşık oldum desem yeridir. resimlerini inceledikten sonra aklımda ne sevgili kaldı ne regal raptor:queen: ama bayadır konuyu takip ediyorum açıkçası bir karar vermem gerek kafamda 3 tip motor var ama bir tip elendi sanırım.. ama daha durun ben kafamdaki motorları söylemedim söylim ne alaka dengal fln dersiniz.. demeyin:queen: cbf150 ya da ybr125 tipi, scooter ve hayat tarzım chopper tiplerini düşünüyorum.. ybr serisini eledim kafamdan. kullanım kolaylığı ve bacak bacak üstüne atarak bile yol alma keyfinden dolayı scooter, yaşam tarzımı ve maceracı ruhumu yansıttığı içinde chopper kaldı sadece aklımda.. ama merak ettiğim ve gözlerinizi yormakla meşgul olan bu şahsın aklı karıştı. kimi diyor motor kalitesine göre çok iyi, kimide ne bu motormuymuş yav fln diyor. gerçi ben vereceğim parayla orantılı olarak aşırı derecede kaliteli bir makine beklemiyorum ama insan yolda kalırmıyım acaba diye düşünüyor yani. ben motoru aldığımda egede tura çıkmak istiyorum çadırımı tulumumu yanıma alıp sahillere akıcam yani:) bu motor yola çıkmak için elverişlimidir? ah şunuda söyliim çok çok düzgün bir yol olmadıkça 100 üstüne çıkmam motorla hız merakım yok yani. keyif ve hayat tarzı olarak benimsiyorum bu aletleri yarışmak için motor almıyorum.. yorumlarınızı ve düşüncelerinizi söylerseiz memnun olurum..
eğerki önceki sayfalara baksaydın uzun yol yapan bir arkadaşımız resim çekmişti uzun yolu rahat yaparsın ha motor kullanışa elverişli çok rahat bir motor uzun yolu çok rahat yapacağından eminim sordum soruşturdum plaka kask vb şeyler dahil fiyatı 3.200 ytl istanbulda istersen adresini veririm avrupa yakasında çok düşük fiyata yüksek güvenceli motorları da var bende zaten superlight 150 alcam hazirana doğru kararım kesindir ve de chopper bir hayat biçimi ama sana almanı da tavsiye ederim
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
carlito selam arkadasim ben tarz olarak sevdiğim gt250r ı tercih ederim tek korkum surus pozısyonundan dolayı sırt ta agrı yapması malum boy uzun
dıger soruna gelınce dun kenan ustaya ugradım gercekten cok yogunlardı bende 80 ın uzerıne cıkmak ıcın bayaa ugrasmam gerekıyor ve tıtresım sorunu oluyor bellı bır donemdekı motorlarda sanırım balata ve yay sorunu devam edıyor muhtemelen sende benzerbır sorunun var yaylar ısındıgında ıslevını yapamayıp balatanın sıyırıp cabuk bıtmesıne neden oluyor kenan usta titan balata ve yaylarının uydugunu takım olarak 80-90 ytl ye alına bılecegını soyledı dun yolda denedım 3. vites 80 e kadar cıktım 9000 dd ye dayandı sanırım duzgun balata ve yaylarla daha sorunsuz olur tıtresım konusunda maalesef motor sase baglantılarında takoz koyabılecek en ufak bı bosluk yok
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
0 KM Superlight'ın fiyatı motomaxta 4100 ytl yazıyor, geçen hafta tekay motorda sordum, usta fiyatın 4100 ytl den daha düşük olduğunu ama ne kadar olduğunu listeden bakacağını söyledi sonra da bakmayı unuttu. Motorumuzun 0 KM si gerçekten 4100 ytl mi yoksa daha düşük mü? Bilen varmı? Sahibinden.com da 3000 ytl'ye 0 KM satan galeriler var, baktınız mı?


Arkadaşlar geçen gün motomete mail attım ve motorun gerçek fiyatını sordum bana şu cevabı verdiler Eldeki stoklar bittiğinden dolayı şu anda Sl 150 nin fiyatı 4.100 ytl imiş bu rakam kesin ama eski stoklaları olanlar hala eski fiyattan satıyorlar
Kısaca SL 150 : 4.100 ytl

beyler sizce ilk motorsiklet kullanma döneminde superlight 150 iyimi ? ben yeni başlayacağımda kullanabilirmiyim acaba ?

Bu konuda fikrimi sayfa 206 da okuyabilirsin arkadaşım yeni başlıyorsan tavsiye etmem başına dert alırsın.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst