- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 283
sl 150
teşekkür ederim cobalt kardeş sağol hemen yarın deneyeceğim söylediklerini metzeller lastik sordum çiftine 250 ytl dediler onlardan alıcam bu çin malı lastikler çok kayıyormuş genelde aynı şikayet var tekrar sağol cobalt
balayyusuf arkadaşım ;
lastik siibobunu tutan dibindeki somunu biraz gevşetin sibop sağa sola hareket eder az da olsa o zaman hava basabilirsin
lastik diş derinliği normal ama desenin kapladığı alan lastiğe oranla çok az bu hamurla daha uygun bir desen olabilirdi duro lastikleri bi sor bakalım belki fiyat olarak ta uygundur
teşekkür ederim cobalt kardeş sağol hemen yarın deneyeceğim söylediklerini metzeller lastik sordum çiftine 250 ytl dediler onlardan alıcam bu çin malı lastikler çok kayıyormuş genelde aynı şikayet var tekrar sağol cobalt