Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yafu gönüldaşlarım, hiç değilse akşam yapalım bu buluşmayı. ( mesela ben c.tesi saat 18:00'de çıkıyorum işten :p ) pazar da mışıl mışıl uyursunuz ( ben çalışıyor olacağım, cep tellerinizi alıyım da uyuturum ben sizi bekleyin :queen: ) şaka bi tarafa arkadaşlar, şinciye kadar tek bir organizasyona katılabildim, o da okan'ın programıydı ( hani şu bacaklarımızın kıçımıza girip de bir hafta emeklediğimiz program ):mrgreen: O da gece geç saatti, sabahında da hiç uyumadan işe gitmiştim. Sırf tayfayla tanışalım diye; ne fedakarlık yaaa... Bakın arkadaşlar benden söylemesi, hafta sonu o saatte mümkün değil ben katılamam, neler kaçırdığınızın farkında değilsiniz benden söylemesi:p . Eğer bu muhabbeti de kaçırırsam özelden taciz ederim hepinizi, haberiniz ola!:bounce:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
ya arkadaşlar o saatte gelip gelmemek önemli değil. Ben alacağım bir nargile offf uzanacağım ööle oturacağım. arada bir yemeğe gidip gelebilirim ama akşama kadar ordayım uzun zamandır çıkmadım. Eğer gelecek varsa bir arasın ordaysak oda gelsin...1 de buluşuruz. Geç gelemiyecekler var erken gelemeyecekler var bide benim gibi rahat olanlar var :D ben ordayım fotoyuda getircem bolbol resim çekiliriz...
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
arkadaslar benim için cok gec olmadıgı surece her saat uyar fazla kalamam o kadar ( evde kendisini havaya atmamı bekleyen bi kızım var ) bide donuş için harem-sirkeci feribotunu kullanmam gerek hala kıslık eldıven almadım acık yollarda ellerım ( baska yerlerde ) accaip üşüyo :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulen varya cogunuzun ısı gucu yok vala:mrgreen: ben cumartesı gunu aksam 8,30 da cıkıyorum yaw ısten:)

cobalt sen kocamustafapasadamı oturuyorsun? ben haftanın 3 gunu fln gelıyorum orayada ondan sordum
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
cumartesi saat 18:00 iyi fikir 17:00 den sonra orada olabilirim 1-1,5 saatliğine en azından tanışmış oluruz, çok kalamasamda
yanlız neresi orası pek bilmiyorum, nesıl bulumrum fenerbahçe stadının ordan girince bostancıya doğru giderken falanmı
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
ulen varya cogunuzun ısı gucu yok vala:mrgreen: ben cumartesı gunu aksam 8,30 da cıkıyorum yaw ısten:)

cobalt sen kocamustafapasadamı oturuyorsun? ben haftanın 3 gunu fln gelıyorum orayada ondan sordum

:queen: 20:30 da ii bir saat ... Başka zamanlarda da yaparız o zaman daha ii olur... Ama ilkini bir gerçekleştirelim.

Obkavi önceki sayfalarda harita var. Bomonti moda da moda terasın orada.... fenerbahçe marinayı görüyor...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
obkavı yanlıs gıtme dur:mrgreen: modada sahıle yakın dıyebılırım tabı ben gelemıcem ayrı konu:silent:
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
Arkadaşlar bakıyorum da yine organize olmaya çalışıyoruz ne güzel umarım bu kez bir araya gelme imkanı olur. Hafta sonu istanbulda olursam bende gelirim ama motorumu sattım biliyorsunuz. Hatta bu konuda bi sorum olacak sizlere motoru sattığım arkadaş hala devrini almadı ve kendisine de ulaşamıyorum :pr:
ne öneririsiniz bu konuda
Başka bi motorla gelmeye çalışacağım. ama bu aralr sık sık nete bağlanamıyorum. rica etsem bi dostumuz bana kesin saati ve yeri haber verebilir mi? Bu toplantıda olmayı bi çok dostumuzla yüz yüze konuşmayı sohbet etmeyi bende isterim.
Telefon numaram: 543 502 75 26
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Arkadaşlar bakıyorum da yine organize olmaya çalışıyoruz ne güzel umarım bu kez bir araya gelme imkanı olur. Hafta sonu istanbulda olursam bende gelirim ama motorumu sattım biliyorsunuz. Hatta bu konuda bi sorum olacak sizlere motoru sattığım arkadaş hala devrini almadı ve kendisine de ulaşamıyorum :pr:
ne öneririsiniz bu konuda
Başka bi motorla gelmeye çalışacağım. ama bu aralr sık sık nete bağlanamıyorum. rica etsem bi dostumuz bana kesin saati ve yeri haber verebilir mi? Bu toplantıda olmayı bi çok dostumuzla yüz yüze konuşmayı sohbet etmeyi bende isterim.
Telefon numaram: 543 502 75 26

hjm cumartesi saat 1 den itibaren orda olacagim az sonra seni caldiririm.
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
obkavi özellikle görüşmek istediğim dostlarımdan birisin mutlaka gelmek istiyorum bir aksilik olmazsa eğer.

thunder dostum sen çaldır beni kaydedeceğim numaranı.

arkadaşlar bide kesin bi saat belirlersek daha iyi olacak diye düşünüyorum.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
gece_ evet paşa da oturuyorum meydan daki cay ocagında aksam eve gıtmeden bı cay içip soluklanırım genelde aksam 6,30 7 gıbı anca semte gelıyorum oralarda olursan telefon et numarayı gonderdım öm ıle
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
dostlar bu toplantı sanırım çok süper olacak, strateji dostum bilmukabele,
benimde tanışmak istediğim çok değerli dostlar var sen dahil
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya herkes birbirine kur yapıyo:p ben de gelmek istiyorum ama çok uzağım yaaa...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tm cobalt numaranı aldım. yaw bulusma ayagımın dıbınde olucak ama ben gelemıcem:silent: olmazsa sızı benım ıs yerıme davet ederım ne dersınız:)
kızıltoprakta
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
hocam benim c.tesi maçım çıktı yavvv .. tekirdağına gidicem sizinle buluşamıcam
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Bomonti Cafe Buluşması için...

02.12.2006 Cumartesi Günü
Saat 13:00 de
Kadıköy Moda Bomonti cafede buluşuyoruz.
(Saat 12:45 de rıhtımdan hareket edilecektir.)
Gelenler :
1- thunder79
2- cobalt
3- jamaika34
4- obkavi
5- gece__ (akşam üstü gelebilir rumuzu gibi :queen: )
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst