- Katılım
- 23 Tem 2006
- Mesajlar
- 331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yafu gönüldaşlarım, hiç değilse akşam yapalım bu buluşmayı. ( mesela ben c.tesi saat 18:00'de çıkıyorum işten
) pazar da mışıl mışıl uyursunuz ( ben çalışıyor olacağım, cep tellerinizi alıyım da uyuturum ben sizi bekleyin :queen: ) şaka bi tarafa arkadaşlar, şinciye kadar tek bir organizasyona katılabildim, o da okan'ın programıydı ( hani şu bacaklarımızın kıçımıza girip de bir hafta emeklediğimiz program ):mrgreen: O da gece geç saatti, sabahında da hiç uyumadan işe gitmiştim. Sırf tayfayla tanışalım diye; ne fedakarlık yaaa... Bakın arkadaşlar benden söylemesi, hafta sonu o saatte mümkün değil ben katılamam, neler kaçırdığınızın farkında değilsiniz benden söylemesi
. Eğer bu muhabbeti de kaçırırsam özelden taciz ederim hepinizi, haberiniz ola!:bounce: