Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Gidon çok güzel olmuş da arası biraz boş kalmış sanki, göstergeler biraz yukarıya kaldırılamaz mı.

Tamam tamam, mısırı bulduk, püsküllüsünü aramaya gerek yok.
Eline sağlık:rendeer:

Ay klikıd dı tambneyıls, end ay siin dı ful sayz imıc, tenk yu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar olcan, sağolasın.

Aslında ben göstergeleri senin dediğinden biraz daha yukarı kaldırmak niyetindeyim, yani tozlu raflara. Nasıl olsa kadranda çok okumaya değer şeyler göstermiyor; titremeye başlayınca anlaki 80-90km arasındasın, motorda cayırdamaya başlayınca zaman zaman karbüratör benzin yetiştiremeyip öksürünce 9000-9500 devirdesin demek oluyo :cherry:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
aitho bi gün işe gelmedim neler yapmışsın yaw... benim yokluğumu bekliyodun dimi bunları yapmak için alçak adam:)

locco 3-4 haziranda istanbul dışındayım yaw. erteleyelim bir hafta olmaz mı???

teaser 212 avrupa yakasının telefon kodu mekan falan değil anladığım kadarı ile:)

Gidon çok güzel olmuş yahu... bence modifiye budur arkadaşlar. benimde bi çaylak gidon yaptırmam şart oldu artık:)
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aitho bayıldım gidona 10 numara olmuş.promethe ayıp ediorsun zaten kimsede bi celallenme yok olmadı.bi hafta içi burdan topladıklarımı sizin oraya getiricem artık oyle bişiler yaparız.sanırm su 212 ve 216 pols kodları gibioldu :queen:
dun servisten aldım motorumu.egsozun dibinde bir curume ve catlama var.sanırım yine garanti kapsamı kavgaları olucak.gobegide actırdım arkadan gelen fren sesine bakmaları için soktuler temizleyip topladılar yine.cmtsi dahil çalışan biri oalrak motora gereginden az ilgi gosteriyorum maalesef.yoksa su ana kadar bi alet takımı alıp moleküllerine ayırıp motoru yeniden toplmaıştım.ya da toplyamamıştım hehehe.dun koltugu soktum.ve yerine bir regal koltugu koydum.ne yazıkki oturmadı ustune.arada muazzam bir bosluk kaldı ama otursaydı cok guzel olucaktı hem popo sağlığım hem de esteteik açıdan.ben sanırım orjinal koltugun içindeki süngeri değiştirticem ve derici oldugum için gercek deri ile kaplatıcam burada bir usta buldum(ümraniye) ona yarın ugruycam.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
locco napıcaz bız agbı 250 r:mrgreen:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
57
arkdaslar ya bu motorların 100 kmde nkdar yaktıgnı bılen warmıı ??
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olmazmı var tabı söle söylıgım normalde km basına 70-80 kurus yakıo dostum ben motor ıse 10 ytl ye 130 km fln gıdıyorum sen hesabla ıste..ılk aldıgımda full lemıstım sadece ondada 450 km fln gıttım benım egzos acık aynı zamanda ama 4000 devırı gecmezsen ınan cok cok az yakıo yanı motorlarımız cok kullanıslı benzın bakımından.. saygılar:bounce:

aaaa senın trance energy yazını görmemıstım ben hıımm trance muzıkmı dınlıyrosun yoksa, benım muzık tarzım trance da:queen:

johan gıelen trance energy :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GeCe__' Alıntı:
locco napıcaz bız agbı 250 r:mrgreen:
arkadasalr ceko 35 sl 150 sini satıp hyosung comet aldı.kısmetse seneye bende alıcam.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
57
GeCe__' Alıntı:
olmazmı var tabı söle söylıgım normalde km basına 70-80 kurus yakıo dostum ben motor ıse 10 ytl ye 130 km fln gıdıyorum sen hesabla ıste..ılk aldıgımda full lemıstım sadece ondada 450 km fln gıttım benım egzos acık aynı zamanda ama 4000 devırı gecmezsen ınan cok cok az yakıo yanı motorlarımız cok kullanıslı benzın bakımından.. saygılar:bounce:

aaaa senın trance energy yazını görmemıstım ben hıımm trance muzıkmı dınlıyrosun yoksa, benım muzık tarzım trance da:queen:

johan gıelen trance energy :queen: :queen:
hah ayıpsın ya trance energy tarsı dınlıos.buarda bu motorların bukdar az
yaktıgnıda blmıordum blgın ıcın tskkurler. :)
yoji_biomehanika trnce enrgy ;)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
locco ne dıyorsun sen yaw ne zaman satmısta almıs yaw ee bızım sosıs noldu yaw ala alaa hyosung comet hangısı yaw:mrgreen:

hee granajsız olanımı yoksa locco sordukmu sana yaw seneye ne alıcagını zuhahahahha:cherry: .. belkı sna eslıke derım bende caktırma:queen:

xray.. lıveset tıestooo
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
57
abi yazmaya gerek duymadım ama tiesto kardeşimiz harbiden bi numara
özellikle;
Lethal Industry (Richard And Johnny Bass 2003 Remix)
lethal_industry_(ard_und_jorn_remix)
bu sarkıları blun dınleın dınlemedıysenızz.. :):)

ya buarda ben mondial 110 ft almayı dusunuorum konu baslıgı actım forumda ama kımse ılgılenmemıs..
bu motor hakkında bılgısı olan warsa noolur bana burdn yardım etsınler ;)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
xray' Alıntı:
abi yazmaya gerek duymadım ama tiesto kardeşimiz harbiden bi numara
özellikle;
Lethal Industry (Richard And Johnny Bass 2003 Remix)
lethal_industry_(ard_und_jorn_remix)
bu sarkıları blun dınleın dınlemedıysenızz.. :):)

ya buarda ben mondial 110 ft almayı dusunuorum konu baslıgı actım forumda ama kımse ılgılenmemıs..
bu motor hakkında bılgısı olan warsa noolur bana burdn yardım etsınler ;)


motorun problem çıkarınca buzdolabı tamircisine gitmek istersen hiç durma mondial al. sevdiğiniz müzik türlerini ve title ları sohbet bölümünde paylaşabilirsiniz. BRRR dan ricam topic fena şişti bi temizlik lütfen.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dostlar hic zincirini kendi geren oldumu.Yine bollasti zincirim ve yine ses yapiyor dogal olarak.Her seferinde sanayiye gitmeye zamanim olmuyor bu isler icin kendim yapiyim diyiorum.Bunu yapan var ise bana bir izah etmesini rica edecem.

Baris abi gercekten su biraz temizlik yapilsin cok sisti ve yeni uyeler hepsini okuyamaz bu sayfalarin.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arka frenlerden yine ses geliyor.sanırım yakında beni bir gazetenin üçüncü sayfasında goruceksiniz.motomax servislerini olduren seri katil olarak.iyi bir fren balaatsı hakkında bilgisi olan varmı marka vs.varsa soylesin onu taktiriyim.x ray bana kalsa mondiali aklından bile gecirme.
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
arkadaslar bu makinayla yolda titresim seviyesine cikmadan rahatca gidilebilen max hiz nedir. ben 800km deyim 90-100 e çikiyo ama titresimden o hizda gidemiyorum acaba açilirmi diyorum km ilerledikce tecrubeler lutfen ? ? ? ?
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
frontier' Alıntı:
arkadaslar bu makinayla yolda titresim seviyesine cikmadan rahatca gidilebilen max hiz nedir. ben 800km deyim 90-100 e çikiyo ama titresimden o hizda gidemiyorum acaba açilirmi diyorum km ilerledikce tecrubeler lutfen ? ? ? ?
60-70 un ustune cıktıgın zaman titreşim kaçınılmaz.80-90da kabul edilebilir bir titreşim(uzun yolda mahvediyor insanı)
110 da ise titreşim manyagı olursun.bu motordan bu kadar.ama hala motorumu seviyorum
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
locco' Alıntı:
60-70 un ustune cıktıgın zaman titreşim kaçınılmaz.80-90da kabul edilebilir bir titreşim(uzun yolda mahvediyor insanı)
110 da ise titreşim manyagı olursun.bu motordan bu kadar.ama hala motorumu seviyorum

dedigin gibi gecen hafta sapanca yolunda mahvetti beni titresim ya titresimden dolayi ön cami tutan civata düstü yolda tek civata ile idare ettim

ceko35 in secimide harika hayirli olsun diyorum:cat: (bende aynisini yapicam ama bi dahaki yaza anca)
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
senin o on camının zımbırtısı giyotin misali hemen yanımdan gecti.tam arkandaydım:mrgreen: bu motorlar başlangc motoru kesinlikle değiştirmek lazım.
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
Sevgili arkadaslar... evet locco kardesimin dedigi gibi SL imi satıp bi tane 250 lik HYOSUNG naked alet aldım.. kızıl ejderimin fotolarını sonradan koyarım...

neden sattım neden aldımm???

hafta sonu sapancaya giderken anladımki hem bel saglıgım hemde motor zevkimin mahvolmaması icin bu kararı aldım.. tamam motorlarımız guzel görünüş acısından ona bisey demiyorum ama yok işte hem fazla titreşim var hemde biraz uzun yollarda sıkıntı oluyo...
su anda 250 lik makinada olsa cüssesi 600 lükler gibi olan bi cok kişininde yakından tanıdıgı cometi aldim.. cokta memnunum acıkcası ... bi cok 600 lük ve üstü race kullanan arkadasım var istanbul sehir ici trafiginde nasıl mahvolduklarını anlatırlar hep.. valla SL den cok daha rahat kullanabiliyorum bu cometi, cok daha stabil gidiyo.. az biraz gaz verdimmide 150 civarına geliyorum... biraz yüklü bi borca girdik ama askere gidene kadar bu makine ile sizlerle olmayı isterim :)

saglıcakla ve bol titreşimsiz günler gecirmenizi dilerim dostlarr :p
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
locco' Alıntı:
senin o on camının zımbırtısı giyotin misali hemen yanımdan gecti.tam arkandaydım:mrgreen: bu motorlar başlangc motoru kesinlikle değiştirmek lazım.

haklisin valla bunlar baslangic motoru beni baya bi idare eder diyordum 100-120 rahat gitse diyordum ama bos...

ceko35 dostum sifirmi aldin ikinci elmi kredimi kredi karti taksitmi azcik bilgi lütfen ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst