Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sapanca gezisi izlenimleri

1-promethe ile tanışma fırsatı buldum ki mutlu etti beni.
2-ccdorada gelir ve muhabbete neşe katar diye ummuştum ama olmadı
3-giderken sapancaya az bir yol kala yanımızda ki hemen yanımda oldu bir adet jip duz yolda takla atmayı başararak sağolsun bizlere soğuk duş aldırdı ama allaha şükür korktugumuz başımıza gelmedi.umarım jipteki arkadaşlar yarasız belasız kurtulmuşlardır
4-ağırlıkla sl 150 lerin içinde bulundugu konvoyumuzda gayet guvenli ve keyifli bir yolculuk geçirdik.
5-ne yazıkki mekanik problem cıkarmamasına rağmen agır tonajlı araçların seyirettiği ve hızlı bir yol olan tem yolunda.maksimum hız ve ivmelenme kabiliyeti düşük olan motorlarımız bizi biraz yordu.fakat yolda motorda şişme vesaire bir problem yaşamadım.tam tersine gayet başarılıydı sl sapanca yolunda.yan ruzgarlardan ozelliklede otobus vesaire cok etkilenecegimi dusunen ben ruzgarsız olan bir hava olmasınında olumlu etkisini gozonune alırsak yine de dusuncelerimde hatalı oldugumu anladım.
6-motorun selesi ne yazıkki inanılmaz rahatsız.promethe bu sorunu seyhan 250 koltugu takarak aşmış,sanırım bende oyle birşey yapıcam.
7-genel olarak kazasız(jasmmine ve gelisim surucu kursu ibrahimin atlattığı ufak kazalr dısında) belasız ve gayet keyifli bir gundu.
sadece sl cilerin oldugu bir gezi yapalım isterim ben.
herkese iyi haftalar
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
valla uyar bana fun clubtan yapabılırız beyın fırtınası herkes fıkrını soylewsın tarıh kararlastıralım gıdelım
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cumartesi akşamı.212 deki arkadasların bildikleri cok uzak olmayan bir yer olabilir mesela.motorları rahat park edip cıp tıs olmayan rahat sohbet edebileceğimiz bir yer.212 deki arkadaslar top sizde
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Onursaka: Dostum garanti kapsaminda belirtilen olay gayet basittir. Tum standart km bakimlarinda yag ve degisen parcalarin ucretini sen odersin ama iscilik parasini sen asla odemezsin cunku servis o iscilik masrafini ithalatci firmaya kesiyor.Yani iki taraftan para almak olmaz.Bunu talep eden firmalar dolandiricilikla suclanir.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
ceko dostum ya su sapancada cektıgımız resimleri koyarmısın siteye kardesım fun cluba
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
56
locco' Alıntı:
cumartesi akşamı.212 deki arkadasların bildikleri cok uzak olmayan bir yer olabilir mesela.motorları rahat park edip cıp tıs olmayan rahat sohbet edebileceğimiz bir yer.212 deki arkadaslar top sizde
yaw bu 212 nerde... :D

soru ciddi bilmiyorum...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
104
arkadaşlar sapanca gezisi ile ilgili topic açıldı ordan bakabilirsiniz...

bu arada aidikurt seninle ve hanımınla tanıştığımıza lubimaya54 ve ben çok memnun olduk:cherry: başka gezilerde tekrar görüşmek dileğiyle...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
18
zeda3000' Alıntı:
Onursaka: Dostum garanti kapsaminda belirtilen olay gayet basittir. Tum standart km bakimlarinda yag ve degisen parcalarin ucretini sen odersin ama iscilik parasini sen asla odemezsin cunku servis o iscilik masrafini ithalatci firmaya kesiyor.Yani iki taraftan para almak olmaz.Bunu talep eden firmalar dolandiricilikla suclanir.

verdigin bilgiler icin sagol ben artık gerekeni yaparım :cat:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
20
Ben bugun Çınarçıktan dönüp motorumu Çınarcığa taşımadan bakımını yaptırdım. Sadece yağını değiştirdim buji iyi durumdaydı. Üstünde NGK marka bir buji var Platinyum mu bilemiyorum sadece bir kod var P???8??.

Bakımını Göztepe Uzman Oto'da yaptırdım. Ön cam (siperlik) siparişim de vardı, cam gelene kadar dolar uçtu ve cam bana 80YTLye maloldu.

Yağ değişimine de 20 YTL yazdı, işcilik elbette almadı. İşten anlıyorlar. Yeri Merdivenköy'den Göztepe sanayiye inen sokağın başı.

Esenköy yapacaktınız nooldu? Haftaya yapında Çınarçıkta size katılayım. Ben 35 senedir yazları Çınarcığa gelirim.

Biraz rehberlik vereyim. Çınarçık Belediye çay bahçesi daha açmamış ama onun yanında Kaktüs çay bahçesi açık. Mola için ideal.


Ayrıca Teşvikiyede güzel bir yayla var. Teşvikiye Esenköy'den daha yakın. Çınarçığın bitiminde ancak yayla için yarım saat tırmanmak gerekiyor ve yolun son kısmı topraktı. Eğer asvaltladılarsa çok güzel bir parkur olur. Sık bitki örtüsünde motor sürmek, doğanın kokusu nefis olur.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
@joveio hoş geldin çınarcığa bende yalovadayım 1-2 hafta içinde ya sl150 yada 15-19 alıcam umarım tanışırız.
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
42
balatadan gelen ses iyice azıtmaya yüz tuttu. bu sorundan muzdarip olan arkadaşlar vardı, nasıl çözüme ulaştılar, bi yardımcı olsunlar lütfen. yoksa direkt motomax i mi arayalım? nasıl çözüyoruz bu işi:silent:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
20
avrupa yakasını kastediyor locco 212 diyerek teaser, mekan ismi


bu arada motosikletin üstündeki orjinal NGK'ın kod nosunu tam olarak almayı unuttum P???8?? şekindeydi
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
arkadaslar ben cok dolasan bır arkadastan tuyo yu aldım rumelı hısarını gecınce bıraz ılerde oba cafe var denıze "0" mıs
(bıtısıgındekı oba restoran degıl orası azcık kazık mıs )

bu arada mıllet hıc subap ayarı yaptıran oldumu 2000 bakımında ?
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cobalt' Alıntı:
arkadaslar ben cok dolasan bır arkadastan tuyo yu aldım rumelı hısarını gecınce bıraz ılerde oba cafe var denıze "0" mıs
(bıtısıgındekı oba restoran degıl orası azcık kazık mıs )

bu arada mıllet hıc subap ayarı yaptıran oldumu 2000 bakımında ?
ben yaptırıcam.su an 2000 bakımına erdim.orada yapamıorlar.ahftasonuna doğru kısmetse vericem subap ayarına.gelişmeleri haberdar ederim

siner' Alıntı:
balatadan gelen ses iyice azıtmaya yüz tuttu. bu sorundan muzdarip olan arkadaşlar vardı, nasıl çözüme ulaştılar, bi yardımcı olsunlar lütfen. yoksa direkt motomax i mi arayalım? nasıl çözüyoruz bu işi:silent:
arkadasım arka frenden gelen ses buyuk ihtimalle kirle alakalı.ben yıkattıktan sonra ses iyice azaldı.bugun bakıma bıraktım motoru servisede soyledim açıp bakacaklar.gelişmelerden haberdar ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
siner' Alıntı:
balatadan gelen ses iyice azıtmaya yüz tuttu. bu sorundan muzdarip olan arkadaşlar vardı, nasıl çözüme ulaştılar, bi yardımcı olsunlar lütfen. yoksa direkt motomax i mi arayalım? nasıl çözüyoruz bu işi:silent:

Frenlari siktiginda kamyon lardaki gibi bir ugultu duyuyor isen bu balatanin gorevini yapamadigini gosterir.Kendinde dedigin gibi bu ses her gun artacak ve yakinda balata tutmayacaktir.Normalde balatayi acip zimparalayip tekrar yerine takmak gecici bir cozum olurdu.Ama fabrika balatalari uzerinde oldugu icin sana onerim 20 ytl gibi cuzzi bir rakkami gozden cikar ve benim gibi degistir su balatalari.Fren isi can isidir ses geliyor yada sorun varsa hemen servise kos derim.O gurultu yapan balata bir panik aninda seni yari yolda birakabilir.Dikkatli ol.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst