- Katılım
- 29 Nis 2006
- Mesajlar
- 76
gece arka çamurluğun alt içerisine monte ediyorlar. yani lastiğe bakıyor plaka fakat bu çamurluğa uygun değil. Honda CBR600 veya Kawasaki ZX-6R motorlarına böyle monte ediliyor plaka ve rahatçada okunabiliyor.
Benim SL de 400 km 30 YTL yakıyor tabi uzun yolda düşer ve şu an motor halen rodaj da. 650 Km de.
Önden gelen seslerin büyük çoğunluğu subaplardan geliyordur muhtemelen. Ayarlanması için motorun inmesi gerekiyor. Bunuda rodaj döneminde yaptırmayın. Motor 2000 e geldikten sonra iyibir ustaya subap ayarlarını yaptırın vuruntu ve şıkırtılar geçecektir. Genelde motora benim gibi tek binenler zincirlerini biraz daha gerdirebilirler. zincir sesini duymamak için.
Motorunuzu yıkamanızı tavsiye etmem, ama yıkıyorsanız ekzost çıkışlarını bez veya başka birşeyle tıkayın su kaçmasın. içeride çok kısa sürede çürümeler oluşur. çeşitli ebatlarda toz fırçası alıp günlük temizliğini yaparsanız daha iyi olur. Tabi bunları ilk motoru olana ve bilmeyen arkadaşlara yazıyorum.
Yeni gelen arkadaşlarada hoşgeldiniz. bizim motorlar için orjinal sisiy bar yapılmış İstanbulda buradaki acenta öyle söyledi gelecek diyorlar gören varmı. Motomax yaptırıyormuş. Kendime Blueberry_Keeway@hotmail hesabı aldım. Sizlerde Nik'lerinize Keeway ekleyip yeni bir hesap alırsanız daha rahat fun oluşturabiliriz.
Benim SL de 400 km 30 YTL yakıyor tabi uzun yolda düşer ve şu an motor halen rodaj da. 650 Km de.
Önden gelen seslerin büyük çoğunluğu subaplardan geliyordur muhtemelen. Ayarlanması için motorun inmesi gerekiyor. Bunuda rodaj döneminde yaptırmayın. Motor 2000 e geldikten sonra iyibir ustaya subap ayarlarını yaptırın vuruntu ve şıkırtılar geçecektir. Genelde motora benim gibi tek binenler zincirlerini biraz daha gerdirebilirler. zincir sesini duymamak için.
Motorunuzu yıkamanızı tavsiye etmem, ama yıkıyorsanız ekzost çıkışlarını bez veya başka birşeyle tıkayın su kaçmasın. içeride çok kısa sürede çürümeler oluşur. çeşitli ebatlarda toz fırçası alıp günlük temizliğini yaparsanız daha iyi olur. Tabi bunları ilk motoru olana ve bilmeyen arkadaşlara yazıyorum.
Yeni gelen arkadaşlarada hoşgeldiniz. bizim motorlar için orjinal sisiy bar yapılmış İstanbulda buradaki acenta öyle söyledi gelecek diyorlar gören varmı. Motomax yaptırıyormuş. Kendime Blueberry_Keeway@hotmail hesabı aldım. Sizlerde Nik'lerinize Keeway ekleyip yeni bir hesap alırsanız daha rahat fun oluşturabiliriz.



