Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
selase' Alıntı:
arkadaşlar sapanca gezisi ile ilgili topic açıldı ordan bakabilirsiniz...

bu arada aidikurt seninle ve hanımınla tanıştığımıza lubimaya54 ve ben çok memnun olduk:cherry: başka gezilerde tekrar görüşmek dileğiyle...

bende sizlerle tanıstıgıma cok memnun oldum darısı bıdahakı gezılerde bı ara sızlerı ıstanbulada beklerız sıze bı bogaz turu attırırız ıstanbul MT olarak
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Ben sadece okumakla yetiniyorum katılamadığım için sizlere. bende Adana da tek SL cı olarak katılıyorum benden başka katılan olmuyor burda.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler ben dun hasanpasadakıs ervıse gıttım aksam acıktı gördum sübap ayarını sordum kaca olur dıye 30 ytl dedı sızce pahalı normalmı acaba bılgısı olan varmı ne kadar surar dedım 45 dk dedı ama benım pek gözum tutmadı ordakı cocugu zaten oraya ımkanı yok vermem de sadece bı sorıgım dedım.. saygılar..:bounce:

bıde bısey daha duydum dun bırısıyle konustum bızım sl den varmıs zıncır dıslısını degıstırıp 38 lik alırsan 20 kmk daha hızlı gıdıomus motor sadece bıraz cekısten dusuyormus bızımkı 41 likmıs.. sızce böle bısı dogrumu?? eyer dogruysa benım motor ıprenın sonunu görur neyse cocuk telımı aldı sırkecıden gıdıp alıcak 20 ytl fln dedı bı zararıda yok dedı cevresınde hep taktıran fln varmıs yanı öle dedi, eyer bu dogruysa hemen alırım, zaten benı arıcak alınca..
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GeCe__' Alıntı:
beyler ben dun hasanpasadakıs ervıse gıttım aksam acıktı gördum sübap ayarını sordum kaca olur dıye 30 ytl dedı sızce pahalı normalmı acaba bılgısı olan varmı ne kadar surar dedım 45 dk dedı ama benım pek gözum tutmadı ordakı cocugu zaten oraya ımkanı yok vermem de sadece bı sorıgım dedım.. saygılar..:bounce:
gece hasanpaşadaki servis benden garantikapsamında değiştirdiği on disk için.işcilik aldı.ben oradan hiç de memnun değilim o yuzden.zeynep kamildeki servise bıraktım motorumu(yopaş).onlarda subap ayarını biz yapamayız dediler ve beni moto rs e yonlendirdiler(çemenzar).oraya ugruycam bi ara ve sorucam subap ayarını kaça yapıyorlar.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
GeCe__' Alıntı:
beyler ben dun hasanpasadakıs ervıse gıttım aksam acıktı gördum sübap ayarını sordum kaca olur dıye 30 ytl dedı sızce pahalı normalmı acaba bılgısı olan varmı ne kadar surar dedım 45 dk dedı ama benım pek gözum tutmadı ordakı cocugu zaten oraya ımkanı yok vermem de sadece bı sorıgım dedım.. saygılar..:bounce:

bıde bısey daha duydum dun bırısıyle konustum bızım sl den varmıs zıncır dıslısını degıstırıp 38 lik alırsan 20 kmk daha hızlı gıdıomus motor sadece bıraz cekısten dusuyormus bızımkı 41 likmıs.. sızce böle bısı dogrumu?? eyer dogruysa benım motor ıprenın sonunu görur neyse cocuk telımı aldı sırkecıden gıdıp alıcak 20 ytl fln dedı bı zararıda yok dedı cevresınde hep taktıran fln varmıs yanı öle dedi, eyer bu dogruysa hemen alırım, zaten benı arıcak alınca..
baba hasanpasadakı servıse gıtme herıf paragozun tekı sakın ama sakın kımse gıtmesın kazıkcı herıfler 500 bakımında ceko yla bızı ....... :pr: anlarsınız :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
locco dur hele oraya benle gıt:) oarsı tanıdık yaw hem benım evın karsısı tanısıyoruz orayla yanı ben bızım ufak bı motor orda tamırde bugun yada yarın alıcam sattık gercıde onu mondıal 50 lik:queen: ötekı sorulara cvp arıom pls..
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ok gece.yarın bakalım oan.şua na benim motor yopaşta bakımda akşam alıcam.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlamıstım zaten üçkagıtcı herıf olduklarını hehe saol bu arada aidikurt

:queen: rs motorla konustum ben locco hehe dedım sübap ayarı benımkı 3100 lerde fln gerek yok dedı bosubosuna ıcıne acmaya ama dedım öndekı sesler fln gıtsın barı neyse sen getır bı bakalım dedı yarın sabah gıdıcrm zaten bızım kucuk mondıalda olmus:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya kovboy01 ne kadar uzun yazmısın sen öle yaw:mrgreen: gel alalım sanada 1 tane superlıgth ne dersın:queen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
18
arkadaslar 2 sayfa onca yazmıstım servis ilk 500 km bakımında benden 20 ytl bakım istedigini motomaxa attıgım mailde ise bana verilen cevap bu...


İlginize teşekkürler. İlk 500 km bakımı yetkili servislerimizde ücretsiz olmayıp alınan ücret de bulunulan ile göre değişiklik göstermektedir.

arkdaslar sizde durum nasıl servsi baSka,firma baska,motomax baska seyler on onemlisi sizler baska ben 1 ay olmadan 500 km geldim her ay bakım yapmam demek buda her ay yagla birlikte 33 ytl veremem ki_?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onursaka 2. bakım 2000 de aklında olsun 3. bakımda 4000 de 1 ayda hepsıe gelebılceksen dedıgın gıbı olur:) baska servıse git sende napıcaksın ortalık cakal kaynıo
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
onur bence yagı kendınde degıstırebılırsın bunun ıcın servıse gıtmene gerek yok motorunla bırlıkte kucuk bır alet cantası olacak ıcınde dandık te olsa ıs gorecek anahtarlar var sen sadece 15 ytl ye yagı alacaksın bır de hunı ve 30-35 cm hortum zıncır ayarıda basıt sadece dıkkat etmek gereklı

2300 de yım 2000 bakımına ctesı gıttım bujı yı ngk ıle degıstırttım yanlıs model takmıs cırak yarı yolda tekledı eskı bujıyı takıp dondum zıncır ayarı yapıvermıs sagolsun aksam kendım ayarlıycam zıncır cok bol cok ses yapıyo yanı elın yetıyosa arkadasım bazı seylerı kendın yapıcan hem daha zevklı hemde senı motorunla daha cok kaynastırıyo
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
onursaka' Alıntı:
arkadaslar 2 sayfa onca yazmıstım servis ilk 500 km bakımında benden 20 ytl bakım istedigini motomaxa attıgım mailde ise bana verilen cevap bu...


İlginize teşekkürler. İlk 500 km bakımı yetkili servislerimizde ücretsiz olmayıp alınan ücret de bulunulan ile göre değişiklik göstermektedir.

arkdaslar sizde durum nasıl servsi baSka,firma baska,motomax baska seyler on onemlisi sizler baska ben 1 ay olmadan 500 km geldim her ay bakım yapmam demek buda her ay yagla birlikte 33 ytl veremem ki_?
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aidikurt tmm koptun sanırım zuahahhaha:mrgreen:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
76
arkadaşlar;
subap ayarlarınızı muhakkak çok iyi bir ustaya vede çok metal sesi vuruntu geliyorsa yaptırın. sesin nereden geldiğini kesin anlamak için;
uzunca bir tornavidanın ucunu sesin gelmiş olduğu yere değdirin ve sapınada kulağınızı dayayın ve bu şekilde şüpelendiğiniz yerleri test edin. Yani hekimlerin ses dinlediği streskopmu diyorlar öyle bir muayene şeklidir. en azından servise giderken bilinçli olarak gidersiniz ve buradan normal olmayan sesler geliyor dersiniz ve servisi siz yönlendirirsiniz. yoksa işiniz servisteki ustalara kaldıysa allaha emanet. Ayrıca servisten ayrılınca pek uzaklaşmadan gizlice motorunuzun vidalarını şöyle bir gezinin sıkılmamış unutulmuş olabilir. Bunlarda usta hatalarıdır. maalesef pek fazla ciddi çalışmıyorlar kafalarında hep ceplerine koyacakları artı üç beş kuruş hesabı yaparlar aman dikkat. İyi, ciddi, sorumlu usta arkadaşlarımız hariç tabiki.
Aklınızda olsun diye yazdım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
T Gidon :D

Selamlar arkadaşlar;

Sapanca buluşmasında locco'ya bahsettiğim ve uzun yıllardır bir chopper'da olmazsa binmem dediğim T gidonu bunca işin gücün arasında dar bir zamanda takmayı başardım. Ayrıca SL150lerimiz için özel olarak çizip yaptırdığım ve büküp kromajlattığım sissy bar montaj demirlerinin son hali de aşağıda, vakit bulunca onu da takacağım.

İyi Seyirler...





Klik tambneyils tu enlarç ful sayz imıç..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst