Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
benim motoru 2 ye verdim.. evet belki biraz ucuz verdim ama 100-200 milyon pesinde degilim.. herneyse..

2 ye verdik ve geri kalan 5 milyar icin kredi kartlarından cektik.. 12 aylık vade cekildi.. tabi kredi kartı faiz işletiyo oda bi teklik olarak bindiriyo üstüne.. yani 6 milyar cekilmiş gibi dusunun 6000 / 12 ay oluyor.. onunda aylık odemelerii = 500 ytl.

şimdilik boyle.. ama Hyo lara ve diger buyuk motorlara fiyat artısı olucak %15.. yani sıfırı 6900 olan comet olucak 8000 YTL zaten..

alıcak olanlar ellerini cabuk tutarlarsa iyi eder derim..
iyi gunler dostlar.. bu Keeway topikindede Hyo muhabbeti yapmak sizleri kızdırabilir.. affınıza sıgınıyorum...
ama toplantılarda hep sizlerle bulusucam.. eski SL cetesi baskaydı :)

keyifli sürüsler dilerim.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ceko ya sen naptın bakım öle ah ah cok aza vermısın bence sen bıde motorunada ii bakıyodun sanırım neyse ama senın pasa gönlun bılır o ayrı konu sımdı geleım senın makınaya baba daha bu sabah bızım burdakı yanı kızıltopraktakı yere gıttım sırf bu motoru görmek ıcın ama en cok granajlısını tabı baktım ınceledeım hasta oldum o ayrı konu commet de baktım oda guzel ama cıplak kalıo tabı ve göstergelı dıjıtal degıl olsun ama guzel alet hayırlı olsun allah kazadan korusun ii surusler nasıp etsın ee artık tıtresımsız takılırsın genıs genıs:queen: bu arada 180-185 basan varmıs söylıgım tabı granajlısı ıcın duydum commetı bılemem bende seneye bundan dusunuyorum ama ben granajlıyı alırım alırsan.. neysede cenk ne oldu agbı ya bızım sosıs umarım vermemısındır kısmeye bende senı beklıyorum bak motorumuzu bı suslıyelım dedık yaw hadi abı gelde alayım sunu senden:p olmazsa bende gelırım yanı, ama senın motorun ucuyo artık senın gelmen lazım:cherry:
he bu arada tırtresım 80 den sonra var ama sahsen ben hıc takmıyorum o tıtrsıme yanı kasılmayın beyler oralı olmayın ben 120 basıorum tabı 10 km fazla söyluyorum malum eksık gösterdıgı ıcın ıbrelerımız:).. sımdılık saygılar:queen:

xray aman agbıcım kafayımı yedın sen mondla sakın bulusma yoksa harbı katıl olursun agbım az kalsın oluyoduda onda 150 zat var cok pısman ve suan satıo sanırım 2000 kmde haa yanı sıtıyorsan al senın bılecegın ıs bu arada 2,500 ytl y satıo...o sarkılar bıraz eskı gıbı geldı sankı yaw..:)..

tıesto magık 6 lıfe amsterdam:cherry:

locco alemsın sende agbı serı katıl zuahha agbı sende yuksek motordan nıe assagasına dustunkı.. frenden gelen ses bendede var ama ınce bı ses benımkı öle kalın degıl yanı..bu arada far bı yanıo bı bılokmacık yanıo sanırım ya bıtıyo yada temasızlık var uzunlar yanıo ama bı bılgısı olan varmı acaba??
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
Gece far için philips H4 ampul al için rahat etsin akün cabuk bitsin :)
Ceko yeni motorun hayırlı olsun umarım can gibi yapmazsın ( Can ın da kulaklarını çınlatalım) RR ı alınca unuttu bizi :) titreşim olayına takmayın Gece nin dediği gibi farklı açıdan bakın Mercedes in masaj yapan koltuğu varsa bizim motorların da masaj yapan koltukları var :p biraz sert ama idare etcez artık locco sen ctesi leri de calısıyodun. ctesi ( yarın aksam ) tophane de bulusalım mı ? saat 8 uygun mudur ehlıyetını yenı alan arkadaşların ehliyetlerıınıde ıslatmış oluruz ( meydandaki çeşme de yeni restore edildi )
alper arkadaşım hadi toparla biraz milleti
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana uyar.hatunları getirecekmiyiz?bengetirme taraftarıyım.malum cmtsi akşamı:mrgreen:

212 deki arkadaslar ağırlasın bizi bakalım.ben bilmem tophane falan.hayatımda bi kez gittim.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oh mıllet bulusuyo anasını satım bız calısıyorz ama:mrgreen:

gecen pazar ögleden sonra tophaneye gıttık manıtayla nargılecılerın bırınde oturduk pöfledık:)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
arkadaslar saolun hayırlı olsun tebrikleriniz için :) niye unutayım yaa?? yok unutmam tabiki.. elimden geldigince ve fırsat oldugu surece hep bulusmalara gelirim.. gece senin cantayı vermedim valla evde.. bu aksama kızıltopraga gidip yan cantaları ve camı verip plakamı alıcam.. o sırada bulusalım sana sosis i vereyim :)
cumartesi konusundada gelirim bi aksilik olmazsa dostlar.. malum AOF sınavı var... herneyse...
benim aletin resimleri bu linkte dostlar.. beşyüz yere resim koymıyayım dedim...

eski keewayci cete dostlarım benim.. gorusmek uzere :)

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11299&page=49
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cenk vala ii olur agbı bende 9 a kadar dukkandayım bu satten once gelceksen bana ugra zaten motor assagada gorursun hatta takarsın bıle hemen:p tmm cepım vardı sanırım sende senınkınıde aldım gercı ben loccodan:) gene hayırlı olsun motorun guzel secım yapmısın:queen:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
6
Aile'ye taze kan...

Selam sizlere ey Motor Dostları! 2 hafta içerisinde bende SL 150 alıp aranıza katılmaya karar verdim (tabii ki kabul ederseniz...)
Bu bağlamda; hangi bayii'den almalıyım, alırken nelere dikkat etmeliyim, alış anında ekstra neler almalıyım (Kask ve branda hariç), ve hangi renk almalıyım?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Yollarda buluşmak üzere...
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
simdiden hoşgeldin aramıza.saan motovizyon bahcelievleri tavsiye ederim.bence siyah.bellik ve mont da al.cok lazım şeyler bunlar
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
hoş geldın erenengur
chopper ı gosteren renk sıyahtır derım bayıı konusunda bısey dıyemem ben 2. el aldım bıtek ıcıme oturan montu alırken acemılıgıme geldı montun sırt koruması yok ekıpmanı alırken bıkac yerden dolasıp fıyat al cok farkedıyo
veee once ehlıyet ini cebine koy ( bu ulkede ehlıyet edınmekten kolayı yok sadece motoru baglatıp eksrtadan 700-800 ytl verme dıye :bounce: )
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar anadolu yakası için bakıma hangi servise gideyim ne dersiniz cumartesi buji ve yağı kendim alıp gideceğim
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
obkavi' Alıntı:
arkadaşlar anadolu yakası için bakıma hangi servise gideyim ne dersiniz cumartesi buji ve yağı kendim alıp gideceğim
hasanpaşadakine gitmede nereey gidersen git
moto rs i tavsiye ediyorlar çemenzardaki.
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
6
locco' Alıntı:
simdiden hoşgeldin aramıza.saan motovizyon bahcelievleri tavsiye ederim.bence siyah.bellik ve mont da al.cok lazım şeyler bunlar

Sağolasın Locco...ayrıca Cobalt'a da teşekkürler...:)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
erenengur' Alıntı:
Selam sizlere ey Motor Dostları! 2 hafta içerisinde bende SL 150 alıp aranıza katılmaya karar verdim (tabii ki kabul ederseniz...)
Bu bağlamda; hangi bayii'den almalıyım, alırken nelere dikkat etmeliyim, alış anında ekstra neler almalıyım (Kask ve branda hariç), ve hangi renk almalıyım?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Yollarda buluşmak üzere...


hoşgeldin.
Ben Feyizoğlu'nu tavsiye ederim. aksesuar çeşitleride oldukça bol. motomaxın sitesinde adres ve telefonu var. Hem sana da yakın sayılır. Eldiven önemli benim ilave edeceğim bir aksesuar olarak. Soğuk için değil düşme anında refleks olarak insan ellerini kullanıyor. Allah korusun.

Hayırlı olsun şimdiden.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
obkavi ustad buji ve yag ı kendın aldıysan bı hunı bıde 30 cm hortum alıp hepsını kendın hallet ( bıde cıkan yag ıcın yogurt tepsısı )
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
cobalt aslında doğru söylüyosunda, garanti dışı kalmasın diye gidiyorum servise
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erenengur hos geldın aramıza

obkavi bızım ordakı rs ye gıt bı dene en azından temız yerdır yanı saygıalr
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
18
aarkadaslar selam herkese

2006 model 1900km de superlight150 satiliktir bilginiz olsun

satma sebepleri sirasi ile... ( alacak arkadaslara da duyurum olsun )

periyod servislerinin ucrete tabi olmasi ( 2000 bakimi ve sonrasi garantisi bitmesin die servisine ucretli olarak bakim yaptirmak zorunlulugu )

3. ayda benzin deposunun benzin sizdirmasi

vites bosta ve calisiyor halindeyken kendi kendine iler vitese gecmesi ( tum modeller de gecerli bu sorun )

3 ayda 2 kisa far degisimi

ayaklik dokumunun once sıkısması sonra kırılması ( yine hepsi icin gecerli )

yan korkuluklar ( aku koruma ) vs.. her ikisininde cok zayif olmasi ve anında kırılması

ayna camlarının cıkması ( cogu modelde gordum ama hepsi diyemem )

ve benzeri sorunlar

ilgilenenler mesaj atabilir saygilar hepinize


ruzgar arkanizda olsun ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst