- Katılım
- 12 Tem 2004
- Mesajlar
- 170
benim motoru 2 ye verdim.. evet belki biraz ucuz verdim ama 100-200 milyon pesinde degilim.. herneyse..
2 ye verdik ve geri kalan 5 milyar icin kredi kartlarından cektik.. 12 aylık vade cekildi.. tabi kredi kartı faiz işletiyo oda bi teklik olarak bindiriyo üstüne.. yani 6 milyar cekilmiş gibi dusunun 6000 / 12 ay oluyor.. onunda aylık odemelerii = 500 ytl.
şimdilik boyle.. ama Hyo lara ve diger buyuk motorlara fiyat artısı olucak %15.. yani sıfırı 6900 olan comet olucak 8000 YTL zaten..
alıcak olanlar ellerini cabuk tutarlarsa iyi eder derim..
iyi gunler dostlar.. bu Keeway topikindede Hyo muhabbeti yapmak sizleri kızdırabilir.. affınıza sıgınıyorum...
ama toplantılarda hep sizlerle bulusucam.. eski SL cetesi baskaydı
keyifli sürüsler dilerim.
2 ye verdik ve geri kalan 5 milyar icin kredi kartlarından cektik.. 12 aylık vade cekildi.. tabi kredi kartı faiz işletiyo oda bi teklik olarak bindiriyo üstüne.. yani 6 milyar cekilmiş gibi dusunun 6000 / 12 ay oluyor.. onunda aylık odemelerii = 500 ytl.
şimdilik boyle.. ama Hyo lara ve diger buyuk motorlara fiyat artısı olucak %15.. yani sıfırı 6900 olan comet olucak 8000 YTL zaten..
alıcak olanlar ellerini cabuk tutarlarsa iyi eder derim..
iyi gunler dostlar.. bu Keeway topikindede Hyo muhabbeti yapmak sizleri kızdırabilir.. affınıza sıgınıyorum...
ama toplantılarda hep sizlerle bulusucam.. eski SL cetesi baskaydı
keyifli sürüsler dilerim.