Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar maşallah ya amma yorum yazılmış oku oku bitmiyo be yaw:) ben bu topğin ilk açıldığı günü bilirim :) küçücük ufacık bişiydi şimdi nasılda büyümüş kerata maşallah maşallah gerçekten şaka bir yanada baya güzel bir arkadaşlığınız var gördüğüm kadarıyla
herkeze selamlar
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
gurolcbr125' Alıntı:
arkadaşlar maşallah ya amma yorum yazılmış oku oku bitmiyo be yaw:) ben bu topğin ilk açıldığı günü bilirim :) küçücük ufacık bişiydi şimdi nasılda büyümüş kerata maşallah maşallah gerçekten şaka bir yanada baya güzel bir arkadaşlığınız var gördüğüm kadarıyla
herkeze selamlar
arkadasım dıkkat edersen bu topık 2005 7 ayda acıldı yanı sen burda degıl ken:) belkıde pacalı don muhabbetı) :) ozamanlar da da baya hızlı gıdıyordu bu gune bu sekılde gelecegı zaten bellıydı senı de aramızda gormek ısterız ben fazla yazamasam da takıp edıyorum saka bı yana cıdden arkadaslıklar saglam
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dostlar zincirimi kendim siktim ve sok oldum sol somunum resmen bosta imis.Titresimden olacaki acilmis walla tehlikeli.Zinciri sikmak ve yaglamak 5 dk aldi simdi ses ve sorun kesildi.

promethe76 eldiven konusunda dediklerin cok dogru tecrubeden soyluyorum.Yaz kis takiyorum.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
61
senolesen' Alıntı:
aarkadaslar selam herkese

2006 model 1900km de superlight150 satiliktir bilginiz olsun

satma sebepleri sirasi ile... ( alacak arkadaslara da duyurum olsun )

periyod servislerinin ucrete tabi olmasi ( 2000 bakimi ve sonrasi garantisi bitmesin die servisine ucretli olarak bakim yaptirmak zorunlulugu )

3. ayda benzin deposunun benzin sizdirmasi

vites bosta ve calisiyor halindeyken kendi kendine iler vitese gecmesi ( tum modeller de gecerli bu sorun )

3 ayda 2 kisa far degisimi

ayaklik dokumunun once sıkısması sonra kırılması ( yine hepsi icin gecerli )

yan korkuluklar ( aku koruma ) vs.. her ikisininde cok zayif olmasi ve anında kırılması

ayna camlarının cıkması ( cogu modelde gordum ama hepsi diyemem )

ve benzeri sorunlar

ilgilenenler mesaj atabilir saygilar hepinize


ruzgar arkanizda olsun ....

Bütün şanssızlıklar senin başına gelmiş.Benim de başima bu kadar şey gelse ben de satardım.Motor zevk vereceğine işkence çektirmiş sana...ama benim motorda hiçbir problem çıkmadı şu ana kadar.O yüzden SL le gezmeye devam :cat:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
arkadaslar fırsat buldukca motorunuzun butun cıvata ve somunlarını kontrol edın tıtresımden dolayı gevsemeler olabılıyor sonucta 2 teker uzerındeyız ve hayatımız 30 ykr lık somuna kalabılıyor
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fiyat ve kalit acısından bakıldıgında motorumdan gayet memnunum.aam yok eger bunun dısında memnunmusun dersen tabi ki değilim.yukarıda yazan arkadasın sorunları bende olsa bende satardım.ama acıkcası bu motorun kullanıcalrının odugu bir forumda ve herkesin bildiği problemlerden hele de motoru satarken bahsetmek sacma geldi bana.kimse honda yamaha vb markaların kalitesini beklemesin.ama ben acıkcası daha onceden maxi scooter kullanmış biri olarak diyorumki ben motoru simdi oğreniyorum.zincir nedir nasıl sorun cıkarır dişli buyutlurse ne olur? vibrasyon problemi ıvır zıvır.ve o yuzden diyorumki diğer aynı segmentteki cin motorlarının içinde bizimki gercekten iyi.ev bir cok seyi oğrenmemi sağlıyor.hiçbirimiz salak değiliz.bence motorunuz sevin ki ben cok seviyorum.bunun dısında ceko sod gece aitho promethe iaidikurt ve ismini su an veremdiğim bir cok degerli arkadasım oldu bu iki teker sayesinde.o yuzden motor satıcaksanız ilanlar bolumune yok eger sikaeytci olucaksanız motomaxa yazın.ayrıca yine bir kılçık atıcam ortaya madem sorunlarımız oluyor.allah korusun yolda da kalabiliriz.ve hiç tahmin edemiyecegimiz yerlerde.bence su fun club olayını canlandıralım arkadaşlar.istanbulun hatta tum turkiyenin 4 bir yanına dağılmış durumdayız.7/24 ben kendi adıma soyluorum bir telefon kadar yakınım size acıbadem de oturuyorum.gecenin bilmem kaçı hiç fark etmez.bence boyle bir dayanışmaya girelim
keyifili sürüşler

not hepimiz fun clubtaki insanların ulaşım bilgilerini yazılı oalrka yanımızda tutabiliriz motorda boylece destek olabiliriz birbirimize.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
ceko35' Alıntı:
benim motoru 2 ye verdim.. evet belki biraz ucuz verdim ama 100-200 milyon pesinde degilim.. herneyse..

2 ye verdik ve geri kalan 5 milyar icin kredi kartlarından cektik.. 12 aylık vade cekildi.. tabi kredi kartı faiz işletiyo oda bi teklik olarak bindiriyo üstüne.. yani 6 milyar cekilmiş gibi dusunun 6000 / 12 ay oluyor.. onunda aylık odemelerii = 500 ytl.

şimdilik boyle.. ama Hyo lara ve diger buyuk motorlara fiyat artısı olucak %15.. yani sıfırı 6900 olan comet olucak 8000 YTL zaten..

alıcak olanlar ellerini cabuk tutarlarsa iyi eder derim..
iyi gunler dostlar.. bu Keeway topikindede Hyo muhabbeti yapmak sizleri kızdırabilir.. affınıza sıgınıyorum...
ama toplantılarda hep sizlerle bulusucam.. eski SL cetesi baskaydı :)
keyifli sürüsler dilerim.


baba hayırlı olsun valla dıyordun ama bu kadar hızlı olacagını dusunmemıstım allah kazasız belasız kullanmak nasıp etsın bu arada bak koruma tak onlar sl benzemez dusersen yamulursun dınle benı ceko soz ver koruma takıcagına
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
loccoyaa katılıyorum bu arada tesekkurler bende sızlerle tanıstıgım ıcın mutluyum her turlu durumlarda bende varım ..
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
145
Motosikleti
Pcx
senolesen ;
o bahsettiğin problemlerin hiçbiri bende olmadı :)
ayrıca yazdıklarının hepsi garanti kapsamında düzeltilecek işler.
motorunu satan birinin istediği fiyatı bile yazmadan bu kadar sorunu (!) sıralaması bana da tuhaf geldi :) neyse..
umarım her problemini çözüp motorunun keyfini sürersin :)

Ben 2000 bakımında göztepe'deki Moto RS te yağ+işçilik 25 ytl para verdim
ve usta okadar iyi bir iş çıkardı ki şuan sanki başka bir motora biniyorum.
bu tok gözlü güzel insanlara selam olsun..
(kredi kartı da geçiyor)

ha aklıma gelmişken..
forumu takip eden arkadaşlara bir uyarı yapmak istiyorum
bildiğiniz gibi forumlar herkese açık
yani bir motomax bayisi üye olup yazı yazabildiği gibi rakip firmalar da aynı işi yapabilir. :)

hepinize dürüstçe,saygı,sevgi dolu bir ömür dilerim..
iyi akşamlar..
:)
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
locco' Alıntı:
fiyat ve kalit acısından bakıldıgında motorumdan gayet memnunum.aam yok eger bunun dısında memnunmusun dersen tabi ki değilim.yukarıda yazan arkadasın sorunları bende olsa bende satardım.ama acıkcası bu motorun kullanıcalrının odugu bir forumda ve herkesin bildiği problemlerden hele de motoru satarken bahsetmek sacma geldi bana.kimse honda yamaha vb markaların kalitesini beklemesin.ama ben acıkcası daha onceden maxi scooter kullanmış biri olarak diyorumki ben motoru simdi oğreniyorum.zincir nedir nasıl sorun cıkarır dişli buyutlurse ne olur? vibrasyon problemi ıvır zıvır.ve o yuzden diyorumki diğer aynı segmentteki cin motorlarının içinde bizimki gercekten iyi.ev bir cok seyi oğrenmemi sağlıyor.hiçbirimiz salak değiliz.bence motorunuz sevin ki ben cok seviyorum.bunun dısında ceko sod gece aitho promethe iaidikurt ve ismini su an veremdiğim bir cok degerli arkadasım oldu bu iki teker sayesinde.o yuzden motor satıcaksanız ilanlar bolumune yok eger sikaeytci olucaksanız motomaxa yazın.ayrıca yine bir kılçık atıcam ortaya madem sorunlarımız oluyor.allah korusun yolda da kalabiliriz.ve hiç tahmin edemiyecegimiz yerlerde.bence su fun club olayını canlandıralım arkadaşlar.istanbulun hatta tum turkiyenin 4 bir yanına dağılmış durumdayız.7/24 ben kendi adıma soyluorum bir telefon kadar yakınım size acıbadem de oturuyorum.gecenin bilmem kaçı hiç fark etmez.bence boyle bir dayanışmaya girelim
keyifili sürüşler

not hepimiz fun clubtaki insanların ulaşım bilgilerini yazılı oalrka yanımızda tutabiliriz motorda boylece destek olabiliriz birbirimize.

locco kardeşimize şapka çıkartmak lazım :cat:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
18
arkadaslar motoru satiyorum ibaresi su

buyuk biir firmaya guvenip aldiginiz cihazin alis sonrasindaki sorunlari su an motomax la zaten gorusme icerisindeyim yukarida yazilan ariza bilgilerinin hepsi bana ait degil fakat izmirde 20 kadar ( 1 i akrabam ) Keeway gurubumuz var ben genel olarak yazdim ve arkadasimizin dedigi gibi rakip firmalar da var ama bu link ve motorun servis sonraki resimleri de motomax a iletildi


burda amac eger genelde bu tarz problemler varsa bunun onlemini almak motomaxa duser anlatilmak istenen bu yoksa satiyor fiyat yazar ve cihazin arizalarini degil guzel yanlarini soyleriz dimi

amac sadece burada rahatsizligimizi belirtebilmek ve yeni alacak arkadaslari uyarmak bilmem yaniliyormuyum...
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
7
merhaba arkadaşlar.
ehliyetlerinize kavuştunuz mu? ben sertifikamı cuma günü emniyet müdürlüğü'ne teslim ettim. salı günü öğleden sonra gel al dediler. aranızda ehliyet almak için ne kadar masraf yaptığını hatırlayan var mı?
ben yine de hatırlatayım.
200 ytl A2 kurs ücreti (b sınıfı ehliyet sahiplerine)
40 ytl sağlık raporu
15 ytl fotoğraf
9 ytl muhtarlık
3,5 ytl savcılık
25 ytl sınav ücreti
20 ytl sınav görevli ücreti
2o ytl yol parası
20 ytl kursa ödenen evrak ücreti (bu son anda çıkan tam bir bonus ödeme)
55 ytl maliye ödemesi
30 ytl ehliyet ücreti
10 ytl polis teşkilatının düzenlediği bir faaliyetin bilet ücreti
toplam : 447,5 ytl...
ehliyetlerini yeni dönemde alacak arkadaşlara bir öngörü sağlamak için listeledim.
herkese selam...
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
umiter' Alıntı:
merhaba arkadaşlar.
ehliyetlerinize kavuştunuz mu? ben sertifikamı cuma günü emniyet müdürlüğü'ne teslim ettim. salı günü öğleden sonra gel al dediler. aranızda ehliyet almak için ne kadar masraf yaptığını hatırlayan var mı?
ben yine de hatırlatayım.
200 ytl kurs ücreti (b sınıfı ehliyet sahiplerine)
40 ytl sağlık raporu
15 ytl fotoğraf
9 ytl muhtarlık
3,5 ytl savcılık
25 ytl sınav ücreti
20 ytl sınav görevli ücreti
2o ytl yol parası
20 ytl kursa ödenen evrak ücreti (bu son anada çıkan tam bir bonus ödeme)
55 ytl maliye ödemesi
30 ytl ehliyet ücreti
10 ytl polis teşkilatının düzenlediği bir faaliyetin bilet ücreti
toplam : 447,5 ytl...
ehliyetlerini yeni dönemde alacak arkadaşlara bir öngörü sağlamak için listeledim.
herkese selam...


Arkadaşım sen ne yapmışssın öyle ,benim hesapta aşağıda,ehliyeti alalı bugün tam bir hafta oldu
150 ytl kurs ücreti (b sınıfı ehliyet sahiplerine)
40 ytl sağlık raporu
10 ytl fotoğraf
3,5 ytl muhtarlık
3,5 ytl savcılık
25 ytl sınav ücreti
0 ytl sınav görevli ücreti
2o ytl yol parası
10 ytl kursa ödenen evrak ücreti (bu son anada çıkan tam bir bonus ödeme)
55 ytl maliye ödemesi
30 ytl ehliyet ücreti
0 ytl polis teşkilatının düzenlediği bir faaliyetin bilet ücreti
toplam : 347 ytl...
ehliyetlerini yeni dönemde alacak arkadaşlara bir öngörü sağlamak için listeledim.
herkese selam...[/QUOTE]
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iide bu araba ehlıyetı degılmıdır:) vala benım 4 senemı ne oldu:mrgreen: bayada ucuzlamıs yaw
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
108
akadaşlar birisi yardım etsin. şu anda 3750 km civarındayım. sorun şu; bakım kartımı kaybettimm. en son bakımı 2200 km de yaptıdım. sıradaki kaçta bilmiyorum. birisi kendi kartına bakıp mesaj atabilirse çok memnun olurum. hatta rica edersem biriniz bakım kartını taratıp mailime gönderebilirse çok makbule geçer. şimdiden teşekkürler.

[email protected]
0535-778-11-58
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baadır kardes sen hangı bakım kartından bahsedıyorsun bu kadar sey olmayın yaw ılahı:mrgreen: 4000 bakım var rahat ol bosver öle kartları fln motor ölmesya.. tabı bu benım dusuncem..saygılar:bounce:

yazını okudumda tekrar:) cok panık ataksın yaw sankı kart olmasa sankı motor devre dısı olcak gıbı yazmısın:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
7
Hammer' Alıntı:
Arkadaşım sen ne yapmışssın öyle ,benim hesapta aşağıda,ehliyeti alalı bugün tam bir hafta oldu

toplam : 347 ytl...
ehliyetlerini yeni dönemde alacak arkadaşlara bir öngörü sağlamak için listeledim.
herkese selam...
[/QUOTE]

anlaşılan o ki pahalı bir kurs tercih etmişim. arkadaşlar dikkatli olur bundan sonra. bizden geçti.
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
10
slm arkadaşlar 2600 ytl ye anca oluyo benim arızalar karbürütör kapağı akü bağlanti demiri regülatör bağlantı demiri ve korkuluk çatladı arka cant yamuk depraj balatası bozuk ki yenisini taktılar ve 1 aydır depo çatlak ve hala göndermediler motomax a yazık saygılar
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
senolesen izmirde grubunuza en eski keewayci olarak benide alın bakayım buluşup konuşalım tanışmış oluruz sevgiyle kalın bilgehan yetişen
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
1
arkadaslar keeway superlight 150 almayı düsünüyorum. 2990 fiyat çekiyorlar. motora 1- 2 yıldır binen tecrübeli arkadaslar varsa bilgi edinebilir miyim? çekiş nasıl.. kalite, kullanılabilirlik, sağlamlık, servis ağı??? yazarsanız sevinirim. ii akşamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst