- Katılım
- 7 Tem 2005
- Mesajlar
- 546
selase' Alıntı:arkadaşlar sapanca gezisi ile ilgili topic açıldı ordan bakabilirsiniz...
bu arada aidikurt seninle ve hanımınla tanıştığımıza lubimaya54 ve ben çok memnun olduk:cherry: başka gezilerde tekrar görüşmek dileğiyle...
bende sizlerle tanıstıgıma cok memnun oldum darısı bıdahakı gezılerde bı ara sızlerı ıstanbulada beklerız sıze bı bogaz turu attırırız ıstanbul MT olarak





