Super Moderator
- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 5,081
Gidon çok güzel olmuş da arası biraz boş kalmış sanki, göstergeler biraz yukarıya kaldırılamaz mı.
Tamam tamam, mısırı bulduk, püsküllüsünü aramaya gerek yok.
Eline sağlık:rendeer:
Ay klikıd dı tambneyıls, end ay siin dı ful sayz imıc, tenk yu.
Tamam tamam, mısırı bulduk, püsküllüsünü aramaya gerek yok.
Eline sağlık:rendeer:
Ay klikıd dı tambneyıls, end ay siin dı ful sayz imıc, tenk yu.